eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/19/U/2008 na świadczenie usług wykonywania w okresie od 01.01.2009r. do 31.12.2010r.bieżących konserwacji, napraw, drobnych remontów, usuwania ewentualnych awarii i ich skutków, okresowych kontroli oraz innych czynności usługowych niezbędnych do utrzym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Łódź: ZP/19/U/2008 na świadczenie usług wykonywania w okresie od 01.01.2009r. do 31.12.2010r.: bieżących konserwacji, napraw, drobnych remontów, usuwania ewentualnych awarii i ich skutków, okresowych kontroli oraz innych czynności usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu wybranych obiektów, których dysponentem jest Dziekan Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności
Numer ogłoszenia: 358437 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności , ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313404, 6313408, faks 042 6313402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/19/U/2008 na świadczenie usług wykonywania w okresie od 01.01.2009r. do 31.12.2010r.: bieżących konserwacji, napraw, drobnych remontów, usuwania ewentualnych awarii i ich skutków, okresowych kontroli oraz innych czynności usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu wybranych obiektów, których dysponentem jest Dziekan Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 3-ch zadań, które traktowane są jako oferty częściowe. 1.Prace remontowe w zakresie robót budowlanych i wykończeniowych, a w szczególności: a)usuwanie awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów gdy grożą awarią. b)wykonywanie bieżącej konserwacji, wykonywanie usług naprawczych i drobnych remontów, tj.: - prace murarskie i rozbiórkowe, - montaż lekkich konstrukcji budowlanych wewnętrznych - z drewna, profili metalowych wraz z izolacją akustyczną i pokryciem z płyt gipsowo-kartonowych, - naprawa tynków wewnętrznych i zewnętrznych budynków, - wykonanie wylewek posadzkowych, - naprawa/wymiana schodów i balustrad, - prace wykończeniowe (tynkowanie, malowanie, tapetowanie, glazurowanie ścian wraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża i zabezpieczeniem (np. przeciwwilgociowym, przeciwgrzybowym), - montaż podłóg z glazury, paneli, drewna, tworzyw sztucznych, - montaż drzwi i ich konserwacja, 2.Prace instalatorskie wodno-kanalizacyjne i ciepłownicze a)usuwanie awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów gdy grożą awarią. b)wykonywanie bieżącej konserwacji, wykonywanie usług naprawczych i drobnych remontów, w tym m.in.: - wymiana części pionów kanalizacyjnych i wodnych, - wymiana/naprawa urządzeń sanitarnych i osprzętu, - naprawa części instalacji ciepłowniczej, - wymiana grzejników, - wymiana/naprawa osprzętu. 3.Prace w zakresie instalacji elektrycznej a)usuwanie awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów gdy grożą awarią. b)konserwacja, naprawa, przebudowa instalacji elektrycznej we wskazanych obiektach Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności. c)wykonywanie pomiarów elektrycznych w cyklach określonych w załączniku 2U do umowy. Zakres prac niezbędnych do wykonania będzie określany na podstawie KNR-ów, danych do kosztorysowania, wartości materiału i sprzętu wg danych - SEKOCENBUD. Zleceniobiorcy zapewniony zostanie dostęp do obiektów i pomieszczeń w celu dokonania oględzin i ewentualnych ostatecznych ustaleń dotyczących zakresu prac do wykonania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 45.45.41.00 - Odnawianie 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zawarcie umowy mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1. Złożona oferta powinna spełniać wszystkie wymogi SIWZ. 2. Przy wykonywaniu prac Wykonawca powinien zastosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r - Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 z póżn. zm.) oraz ustawa z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2004r. nr 92, poz.881). 3. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 4. Prowadzenie robót nie może naruszać interesu osób trzecich. 5. Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami, a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów. 6. Politechnika Łódzka nie ponosi odpowiedzialności za materiały, narzędzia i sprzęt nie zabezpieczony przez wykonawcę robót. 7. Gwarancja: na wykonane prace wykonawca udzieli gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej, należy załączyć poniższe załączniki na mocy art. 25 i 26 ust. 1 ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24.05.2006 r. nr 87 poz. 606). 1.Oferta cenowa zgodna z treścią formularza stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, 2.Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy zgodne z załącznikiem Nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione lub poświadczone pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Należy dołączyć również stosowne umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności: konsorcjum, spółki cywilnej, spółki partnerskiej, spółki komandytowej, spółki komandytowo-akcyjnej i in.). Zakres prowadzonej działalności winien obejmować przedmiot zamówienia, zaś w przypadku, gdy obowiązujące przepisy prawa wymagają prowadzenia działalności w zakresie objętym zamówieniem koncesji, zezwolenia lub licencji - wykonawca winien przedstawić koncesję, zezwolenie lub licencję, 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć, iż: a. zatrudnia min. 3 osoby na pełnym etacie (załącznik nr 3), b. zatrudnia na podstawie umowy o pracę osobę, której powierzy obowiązki kierownika robót. Osoba ta powinna posiadać odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 4), c. posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz jest członkiem odpowiednich izb, d. posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót remontowych podobnych zakresem, e. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej (obejmującej również przedmiot zamówienia) na dzień otwarcia ofert (OC) - kopia polisy. Dodatkowo zobowiązuje się do złożenia oświadczenia (załącznik nr 5), iż będzie odnawiał ubezpieczenie na czas wykonania przedmiotu zamówienia. f. dysponuje wyposażeniem niezbędnym do wykonywania robót lub będzie miał do niego dostęp g. we własnym zakresie i na swój koszt zabezpieczy dostawę niezbędnych materiałów i środków transportowych potrzebnych do prawidłowej realizacji zamówienia. h. samodzielnie finansuje zlecone prace (nie będzie wymagał zaliczek) i. udzieli gwarancji na wykonane prace w wymiarze, co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokółu odbioru końcowego oraz zapewni rozpoczęcie prac serwisu w dni robocze nie później niż w ciągu 48 godzin od daty powiadomienia o usterkach i koniecznych naprawach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności Politechniki Łódzkiej 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności Politechniki Łódzkiej 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173, pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZP/19/U/2008 na świadczenie usług wykonywania w okresie od 01.01.2009r. do 31.12.2010r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prace remontowe w zakresie robót budowlanych i wykończeniowych, a w szczególności: a) usuwanie awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów gdy grożą awarią. b) wykonywanie bieżącej konserwacji, wykonywanie usług naprawczych i drobnych remontów, tj.: - prace murarskie i rozbiórkowe, - montaż lekkich konstrukcji budowlanych wewnętrznych - z drewna, profili metalowych wraz z izolacją akustyczną i pokryciem z płyt gipsowo-kartonowych, - naprawa tynków wewnętrznych i zewnętrznych budynków, - wykonanie wylewek posadzkowych, - naprawa/wymiana schodów i balustrad, - prace wykończeniowe (tynkowanie, malowanie, tapetowanie, glazurowanie ścian wraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża i zabezpieczeniem (np. przeciwwilgociowym, przeciwgrzybowym), - montaż podłóg z glazury, paneli, drewna, tworzyw sztucznych, - montaż drzwi i ich konserwacja,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 45.45.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZP/19/U/2008 na świadczenie usług wykonywania w okresie od 01.01.2009r. do 31.12.2010r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Prace instalatorskie wodno-kanalizacyjne i ciepłownicze a) usuwanie awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów gdy grożą awarią. b) wykonywanie bieżącej konserwacji, wykonywanie usług naprawczych i drobnych remontów, w tym m.in.: - wymiana części pionów kanalizacyjnych i wodnych, - wymiana/naprawa urządzeń sanitarnych i osprzętu, - naprawa części instalacji ciepłowniczej, - wymiana grzejników, - wymiana/naprawa osprzętu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.72.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZP/19/U/2008 na świadczenie usług wykonywania w okresie od 01.01.2009r. do 31.12.2010r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Prace w zakresie instalacji elektrycznej a) usuwanie awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów gdy grożą awarią. b) konserwacja, naprawa, przebudowa instalacji elektrycznej we wskazanych obiektach Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności. c) wykonywanie pomiarów elektrycznych w cyklach określonych w załączniku 2U do umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.71.00.00-5, 50.71.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.