Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-10
Olsztynek: Dostawa fabrycznie nowej miniładowarki z dodatkowym wyposażeniem
Numer ogłoszenia: 358297 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Olsztynek , ul. Mrongowiusza 35, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl/olsztynek/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej miniładowarki z dodatkowym wyposażeniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowej miniładowarki z dodatkowym wyposażeniem: - Widły do palet - udźwig min. 1000 kg, - Spychacz - szer. od 1400 do 1500 mm, - Łyżka - szer. od 1400 do 1500 mm, - Szczotka okrągła, - Przyczepa samowyładowcza trójstronnie - ładowność min. 1500 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000 zł, musi być wniesione do 18.12.2008 r do godz. 9:00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1 O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy) e) Udzielą 2-letniej gwarancji 5.2 Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że pomimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.3 Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Zał. nr 2 do SIWZ) b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) 6.2 Wykonawca musi załączyć do wniosku wyżej wymienione dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/olsztynek/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Olsztynek, ul. Mrongowiusza 34, 11-015 Olsztynek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Olsztynek, ul. Mrongowiusza 35, 11-015 Olsztynek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 12 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika rolniczego wraz z osprzętem
- DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO
- Budowa sieci kanalizacyjnej w gminie Podedwórze wraz z doposażeniem ujęcia wody w Opolu i oczyszczalni ścieków w Nowych Mostach oraz zakup urządzenia do konserwacji sieci kanalizacyjnej
- Zakup sprzętu wspierającego działania ochronne na łąkach i w ziołoroślach w Pienińskim Parku Narodowym
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego, dla potrzeb PZD Częstochowa.
- Zakup ciągnika rolniczego z wyposażeniem dla SDOO w Nowych Liniach i brony chwastownika dla ZDOO w Białogardzie
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.