Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-14
Wolsztyn: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wolsztyn w sezonach 2009/2010 i 2010/2011
Numer ogłoszenia: 358020 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wolsztynie , Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 068 347 45 00, faks 068 34745 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wolsztyn w sezonach 2009/2010 i 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowego zamówienia publicznego obejmuje: - pełnienie dyżurów w dni robocze i świąteczne, - usuwanie śniegów z powierzchni jezdni dróg na terenie miasta i Gminy Wolsztyn (długość dróg ca. 58 km), - usuwanie śniegu z wytypowanych chodników, - usuwanie śliskości zimowej z powierzchni jezdni dróg - j.w., - usuwanie śliskości zimowej z wytypowanych powierzchni chodników, - dostawa materiału ( piasek o uziarnieniu 2-5 mm + chlorek sodu w proporcji 75% piasku i 25% chlorku sodu) + koszt transportu ( do miejsca składowania), - rozwiezienie skrzyń przeznaczonych do akcji zimowej w wyznaczone punkty na terenie miasta.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysięce złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności wymagania minimalne dla wykonawców. Wymagania minimalne dla Wykonawców: a) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w wykonywaniu usług o zakresie i wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem, a w szczególności udokumentuje, że zrealizował jako wykonawca w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 zadanie polegające na zimowym utrzymaniu dróg o minimalnej długości 30km w okresie min. 1 sezonu zimowego . W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. b) W zakresie dysponowania potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, ze dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zadania, w tym: - Piaskarki hydrauliczne - szt. min. 2 - Pługi odśnieżne- szt. min 3, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń opisanych wyżej, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. c) W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca wykaże i potwierdzi, iż osiągnął w ciągu każdego z ostatnich 3 lat roczny przychód ze sprzedaży w wysokości minimum 100.000,00 zł , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. d).Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek każdy z Wykonawców winien spełnić osobno. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie analizy przedstawionych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 2 rozdziału III SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Wykonawca składa następujące dokumenty: A1. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5.1 do SIWZ; A2. Oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 pkt. 4 w nawiązaniu do art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 5.2 do SIWZ; A.3. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ofert; B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1.Wykaz usług potwierdzających spełnienie warunku minimalnego z zakresu posiadanego doświadczenia , wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie (wyłącznie w formie referencji potwierdzających jakość wykonanych prac) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ ; B.2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ - potwierdzający spełnienie warunku minimalnego z zakresu dysponowania potencjałem technicznym opisanego w SIWZ, B.3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. B2 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia jakimi będzie dysponował. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; C.2. Oświadczenie finansowe wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, potwierdzone następującymi dokumentami - bilansem i rachunkiem zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za 3 lata obrotowe tj. za rok obrotowy przypadający trzy lata temu, za rok obrotowy przypadający dwa lata temu i za rok obrotowy przypadający rok temu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; D. Inne dokumenty, które Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty : D.1. Zaakceptowane przez Wykonawcę -poprzez parafowanie przez osoby uprawnione - Istotne postanowienia Umowy stanowiące załącznik do SIWZ; D.2. Tabelę elementów scalonych; D.3. Kosztorys ofertowy; D.4. Dowód wniesienia wadium;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, pok. nr 19.
Opłata za SIWZ 50,00zł (pięćdziesiąt złotych 00/100).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolsztynie, Rynek 1, 64-200 Wolsztyn, Biuro Obsługi Klienta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WOLSZTYNA
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i opatrunków dla SPZOZ w Wolsztynie
- "Dostosowanie budynku PCPR oraz Domu Dziecka w Wolsztynie do wymogów ppoż"
- Wykonanie naprawy ostoi parowozu Ol49-69 wraz z wykonaniem pomiarów, zabezpieczeniem antykorozyjnym i malowaniem
- Sukcesywna 12 miesięczna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ w Wolsztynie
więcej: przetargi w Wolsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Zimowe utrzymanie ciągów pieszych oraz chodników w sezonie zimowym 2025/2026
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.