To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-02
Ogłoszenie nr 357991 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.
Polkowice: "Doposażenie w niezbędne urządzenia wraz z uruchomieniem systemu
dynamicznej informacji pasażerskiej w trzech autobusach komunikacji
miejskiej w Polkowicach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 347974
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, krajowy numer identyfikacyjny
2065202300000, ul.
ul. 3 Maja
51,
59100
Polkowice, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
76 746 90 00, faks
76 746 90 30, e-mail
sekretariat@pgmikm.polkowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pgmikm.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Doposażenie w niezbędne urządzenia wraz z uruchomieniem systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w trzech autobusach komunikacji miejskiej w Polkowicach"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZPA.231.3.21.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest doposażenie w niezbędne urządzenia wraz z uruchomieniem Systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym w trzech autobusach komunikacji miejskiej w Polkowicach, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami i na ustalonych w projekcie umowy warunkach. Wymagane są urządzenia wyposażenia dodatkowego Systemu dynamicznej informacji pasażerskiej w czasie rzeczywistym współpracujące z infrastrukturą Zamawiającego w zakresie oprogramowania Centrum Nadzoru Ruchu (CNR). Zamawiający informuje, że dostawcą posiadanego oprogramowania dla Centrum Nadzoru Ruchu jest firma PZI Taran Sp. z o.o. Zaproponowany System dynamicznej informacji pasażerskiej musi współpracować z zainstalowanym u Zamawiającego "Systemem monitoringu". Zamawiający dopuszcza tylko jedną kartę SIM w autobusie, która musi obsługiwać zarówno "System dynamicznej informacji pasażerskiej" jak i "System monitoringu autobusu". Karty SIM i związane z tym opłaty zabezpiecza Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, który obejmuje: dostawę i montaż systemu (ewentualny niezbędny sprzęt komputerowy do uruchomienia systemu, oprogramowanie wraz z aktualizacjami, licencje), skonfigurowanie z posiadaną przez Zamawiającego dyspozytornią lub wymianę wyposażenia dyspozytorni na takie, na którym proponowany system będzie działał bez zarzutu, oraz uruchomienie Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej w trzech autobusach oraz przekazanie Zamawiającemu wszelkich praw do zabudowanego i uruchomionego sprzętu oraz do dostarczonych i uruchomionych programów lub aplikacji. Wymagany okres sprawności i aktualności całości dostarczonego sprzętu komputerowego i oprogramowania (wraz z aktualizacjami) min. 3 lata.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
48813200-2
Dodatkowe kody CPV:
48813100-1,
48900000-7,
72263000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT67073.17 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 86715,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Dostawa obuwia, odzieży roboczej, rękawic roboczych oraz odzieży indywidualnej dla pracowników Polkowickiej Doliny Recyklingu Sp. z o.o. na rok 2026 z podziałem na dwie części.
- "Budowa odcinka sieci wodociągowej ( od pkt na wysokości studni kan. S1 do W11) i odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ( od studni kan. S1 do S13) w ul. Gorczycowej w Polkowicach ."
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- "Usługa całodobowej ochrony i dozoru mienia w obiekcie i na terenach zewnętrznych Aquapark Polkowice S.A. w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Zakup ciągnika na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Pow. Polkow. - Zespół Szkół w Polkowicach"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





