eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa i montaż mebli biurowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-04

Katowice: dostawa i montaż mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 357746 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292616 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Katowicach, ul. Paderewskiego 32B, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581681, faks 032 3581681.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż mebli biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienie obejmuje dostawę, rozładunek,wniesienie i montaż mebli we wskazanych pomieszczeniach w siedzibie Zamawiającego w następujących częściach: część A - szafy metalowe na akta z drzwiami żaluzjowymi, szafy metalowe na akta z drzwiami przesuwnymi, szafy metalowe na akta z drzwiami uchylnymi, część B - montaż drzwi żaluzjowych do istniejących regałów, część C - fotele biurowe obrotowe, część D - wyposażenie pokoju w meble biurowe, część E - biurka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wraz z wymaganiami jakie muszą spełniać oferowane meble oraz ich ilości opisano w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie meble bez śladów używania i uszkodzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.11.00 - Biurka .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: część A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFICE PARTNER Judyta Skiba, ul. Chorzowska 44B, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36045,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37952,98

  • Oferta z najniższą ceną: 37952,98 / Oferta z najwyższą ceną: 47214,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: część B

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OFFICE PARTNER Judyta Skiba, ul. Chorzowska 44B, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4155,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5967,39

  • Oferta z najniższą ceną: 5967,39 / Oferta z najwyższą ceną: 5967,39

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: część C

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BARMA Meble Biurowe sp. z o.o., ul. Kossutha 5A, 40-844 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4609,04

  • Oferta z najniższą ceną: 3228,12 / Oferta z najwyższą ceną: 5265,68

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: część D

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Meriwa sp. j. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski, al.Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3050,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3041,46 / Oferta z najwyższą ceną: 4228,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: część E

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EURO MEBLE, ul. Siemianowicka 5a, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3367,20

  • Oferta z najniższą ceną: 3367,20 / Oferta z najwyższą ceną: 6975,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.