eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa sprzętu audiowizualnego - Nr 46/12/N

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-20

Dęblin: Dostawa sprzętu audiowizualnego - Nr 46/12/N
Numer ogłoszenia: 357540 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 294746 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219, , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu audiowizualnego - Nr 46/12/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu audiowizualnego w postaci: kserokopiarek cyfrowych, wideoprojektorów i uchwytów do nich, ekranów zwijanych na statywie, zestawów wież stereo z kolumnami, radiomagnetofonów z odtwarzaczem CD, odtwarzacza DVD, mikrofonowych systemów bezprzewodowych, kolumn głośnikowych, mikrofonów, przenośnego urządzenia nagłaśniającego, statywów do mikrofonu, aparatów fotograficznych cyfrowych, kamery cyfrowej, prasy termo transferowej manualnej, gier elektronicznych (dart), stołów bilardowych i odbiorników telewizyjnych. Sprzęt audiowizualny służyć ma potrzebom Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz tj.: formularzu ofertowym. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz - określone jako parametry graniczne. Zamówienie jest podzielone na 8 części - grup. Dla grup I-VIII 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt jednorazowo do magazynu Zamawiającego, tj. magazynu Działu Szkoleniowego, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Dostawa winna być dokonana w dzień pracy Zamawiającego, tj. pomiędzy poniedziałkiem a piątkiem, w godzinach 800-1400. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca poinformuje Zamawiającego telefonicznie lub faksem na nr 81 551 86 03 minimum z dwudniowym wyprzedzeniem. 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i oryginalny, nie może on być wcześniej używany, poddany naprawie bądź regeneracji oraz posiadać śladów uszkodzenia. Dostarczony sprzęt musi być ponadto wolny od wad fizycznych i prawnych oraz odpowiadać wszystkim cechom oraz wymaganiom eksploatacyjno-technicznym określonym w formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do siwz. Sprzęt powinien być dostarczony w fabrycznych, nienaruszonych opakowaniach producenta. 3. Wykonawca dostarczy sprzęt do magazynu Zamawiającego na swój koszt i niebezpieczeństwo, własnym środkiem transportu lub za pośrednictwem dowolnie wybranego przewoźnika. Do czasu dokonania odbioru sprzętu przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 4. Odbioru dostarczonego sprzętu dokona powołana przez Zamawiającego komisja, przy udziale przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór sprzętu polegać będzie na sprawdzeniu stanu ilościowego i jakościowego zamówienia, zgodnie z założonymi wymogami technicznymi sprawdzenie parametrów i właściwości eksploatacyjno-technicznych określonych w formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do siwz; sprawdzenie sprawności technicznej i ukompletowania. Z czynności odbioru dostarczonego sprzętu sporządzany jest protokół odbioru, który stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 5. Wraz z dostawą sprzętu Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć instrukcje obsługi, dokumentacje techniczne sprzętu oraz inne określone w formularzu ofertowym dokumenty np. wykaz punktów serwisowych dla poszczególnych pozycji sprzętu. 6. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na poszczególny sprzęt w wymiarze określonym w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Zastrzega się, że okres gwarancji płynie od momentu dokonania odbioru dostarczonego sprzętu, co potwierdza się protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z dostawą sprzętu karty gwarancyjne. 7. Wraz z udzieleniem gwarancji Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny sprzętu na terenie całego kraju, którego okres obowiązywania jest zgodny z wymogami zawartymi w dodatkowych ustaleniach wymagań w formularzu ofertowym dla poszczególnych pozycji sprzętu. 8. Zamawiający nie może kupować środków trwałych w ramach zakupów własnych. Zakup środka trwałego musi być ujęty jako zadanie zlecone w ramach Planu Modernizacji Technicznej Sił Zbrojnych. Dlatego na podstawie art. 16d ust. 1 ustawy z 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych j. t. Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.- cena jednostkowa poszczególnych pozycji sprzętu nie może przekroczyć 3.500,00 zł brutto. Oferty zawierające ceny jednostkowe brutto 3.500,00 zł i powyżej zostaną odrzucone jako niezgodne z siwz. 9. Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych grup. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 32.34.23.00 - Mikrofony i zestawy głośnikowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Perfect Displays Sp. z o. o., ul. Ku Wiśle 7 lok. 60, 00-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61853,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62897,02

  • Oferta z najniższą ceną: 62897,02 / Oferta z najwyższą ceną: 86838,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10100,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12423,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12423,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20910,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTIMEDIA 24 Moczulski Jarosław, ul. Kazimierza Wielkiego 2/15, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15203,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14698,50

  • Oferta z najniższą ceną: 14698,50 / Oferta z najwyższą ceną: 21402,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8048,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9495,60

  • Oferta z najniższą ceną: 9495,60 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Dostawa sprzętu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2845,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3493,20

  • Oferta z najniższą ceną: 3493,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4551,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Dostawa sprzetu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • przez PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3821,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4612,50

  • Oferta z najniższą ceną: 4612,50 / Oferta z najwyższą ceną: 5535,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Dostawa sprzetu audiowizualnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6585,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7749,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7749,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8856,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.