To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-31
Siemianowice Śląskie: Usługa w zakresie pełnienia funkcji koordynatora dla potrzeb realizacji projektu Uwierz w Siebie
Numer ogłoszenia: 35728 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4878 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 765 62 00, faks 032 765 62 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie pełnienia funkcji koordynatora dla potrzeb realizacji projektu Uwierz w Siebie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji koordynatora projektu Uwierz w Siebie w wymiarze 120 godzin/miesiąc przez okres 18 miesięcy. Maksymalna łączna ilość godzin pracy w projekcie: 2 160 godzin. W zakres zadań koordynatora projektu będzie wchodzić koordynacja wszelkich działań związanych z realizacją projektu, między innymi: Nadzór nad prawidłowym realizowaniem umowy zawartej z IP; Nadzór nad terminową i właściwą realizacją działań wynikających z harmonogramu projektu i wywiązywanie się z założonych w projekcie wskaźników; Przygotowanie harmonogramu zamówień publicznych wynikających z realizacji projektu; Uczestnictwo w przygotowywaniu i przeprowadzaniu zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w ramach realizowanego projektu, w tym opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie wartości przedmiotu zamówienia; Kooperacja z realizatorami projektu; Współpraca z komórkami organizacyjnymi Ośrodka w celu prawidłowej realizacji projektu; Kontrola wydatków projektu w zgodności z wnioskiem o dofinansowanie, jak również z klasyfikacją budżetową, zatwierdzanie opisów rachunków i faktur; Przygotowanie części merytorycznej wniosku o płatność i kontrola części finansowej; Kontrola pracowników socjalnych biura projektu w zakresie realizacji zadań wynikających z kontraktów socjalnych; Organizowanie pracy biura projektu i nadzór nad realizacją zadań pracowników biura projektu; Nadzór nad wykonaniem obowiązków służbowych przez asystentów rodziny; Nadzór nad wykonywaniem obowiązków służbowych pracowników zatrudnionych do realizacji projektu; Organizowanie i przeprowadzanie rekrutacji, uwzględniającej założenia parytetowe wniosku; Bieżący nadzór nad aktualizacją strony internetowej projektu; Przygotowywanie sprawozdań rocznych i końcowego z realizacji projektu; Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora lub Zastępcę Dyrektora nie wymienionych powyżej, a związanych bezpośrednio z realizacja projektu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie publiczne stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt: Uwierz w Siebie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Łukasz Gołębiowski, ul. Gdańska 14/99, 40-719 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82080,00
Oferta z najniższą ceną: 82080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82080,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Jednorazowa dostawa zestawów komputerowych i tabletów
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników PUP w Siemianowicach Śl. z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi(ZZL) i prawa pracy .
- Zorganizowanie 3 dniowego inauguracyjnego warsztatu "Poznajmy się jako osoby niepowtarzalne i wyjątkowe".
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śląskich na rok 2026 r."
- Rozbiórka budynku przy ul. Powstańców18a w Siemianowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pełnienia funkcji kierownika i koordynatora projektu w ramach Programu Współpracy Interreg VI A Mecklenburg-Vorpommern/ Brandenburg /Polska 2021-2027
- Usługa kompleksowego zarządzania projektem pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim.".
- Koordynatorzy Doradztwa Zawodowego - obszary: buski, jędrzejowski, kazimierski, kielecki, konecki, opatowski, pińczowski, sandomierski, starachowicki
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.