Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-20
Bychawa: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2012/2013, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie
Numer ogłoszenia: 357260 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie , ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, faks 081 5660256.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2012/2013, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Na terenie działania Obwodu Drogowego w Krzczonowie i siedziby RDW w Bychawie: Zadanie Nr II - pług średni 1 szt., (pług średni, jednostronny PO64 Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Krzczonowie. maksymalna ilość usług (godz.): praca 60 godz., Zadanie Nr III - pług średni 1 szt., (pług średni, jednostronny PO64 Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Krzczonowie. maksymalna ilość usług (godz.): praca 60 godz., Zadanie Nr IV - pług średni 1 szt., (pług średni jednostronny PJ10 pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Krzczonowie. maksymalna ilość usług (godz.): praca 80 godz., 2. Na terenie działania Obwodu Drogowego w Bełżycach: Zadanie Nr VIII - pług średni 1 szt., (pług średni dwustronny Zamawiającego, nośnik Wykonawcy- ciągnik rolniczy), odśnieżanie: - sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Bełżycach. maksymalna ilość usług (godz.): praca 80 godz., 3. Na terenie działania siedziby RDW w Bychawie: Zadanie Nr X - pług średni (jednostronny PO-64) 1 szt., (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - teren działania RDW w Bychawie maksymalna ilość usług (godz.): praca 90 godz., - pług ciężki dwustronny 1 szt., (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - teren działania RDW w Bychawie, maksymalna ilość usług (godz.): praca 80 godz. 4. Usługi polegać będą na : a) Odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości nawierzchni dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego, b) Utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji umowy wraz z ich obsługą, c) Dyżurze sprzętu (przez dyżur sprzętu należy rozumieć czas podstawienia pojazdu samochodowego z osprzętem i obsługą na bazę Obwodu Drogowego po wcześniejszym wezwaniu do momentu zwolnienia przez dyżurnego lub podjęcia pracy czynnej), d) Zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, 5. Oprócz czynności podstawowych, do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie (za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt) osobom wymienionym w § 3 pkt 1 ppkt b umowy informacji o: a) aktualnym stanie przejezdności dróg, b) czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg, c) zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, d) innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 6. Usługi realizowane będą zgodnie ze Specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą pługów, piaskarek i sprzętu do zimowego utrzymania dróg stanowiącą załącznik J do niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, to jest ofert na świadczenie usług dowolną liczbą pojazdów/sprzętu, zgodnie z powyższym opisem poszczególnych zadań. 8. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wielkość lub zakres zamówienia: 90 932,10 zł netto.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien dysponować niżej podanymi, w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi: a) na zadanie nr 2: - samochód ciężarowy o ładowności powyżej 7,5 ton - minimum 1 szt. b) na zadanie nr 3: - samochód ciężarowy o ładowności powyżej 7,5 ton - minimum 1 szt. c) na zadanie nr 4: - samochód ciężarowy o ładowności pow. 7,5 ton - minimum 1 szt. d) na zadanie nr 8: - ciągnik rolniczy z napędem na 2 osie o mocy silnika min. 80 KM z przednim TUZ - minimum 1 szt. e) na zadanie nr 10: - samochód ciężarowy o ładowności pow. 7,5 ton - minimum 1 szt. - samochód ciężarowy o ładowności pow. 12 ton - minimum 1 szt
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobą/osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami lub/oraz uprawnienie maszynisty do obsady całego sprzętu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na zmianie wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 1 (cena 5,80 zł) lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 11:45, miejsce: w siedzibie zamawiającego w pok. nr 5, otwarcie ofert - godz.12:00 w pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie - pocztą, za pomocą faksu nr (81) 566 02 56 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl . Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1. W sprawach technicznych - P. Marcin Krajewski tel. (81) 566 13 93 w. 25. 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - P. Anna Kaczor, P. Ireneusz Król, tel. (81) 566-13-92, 566-13-93 w. 28. Uwaga: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają się ubiegać o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem na numer (81) 566-02-56 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl, zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer telefonu i faksu). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np. zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odwołaniach dotyczących treści ogłoszenia i SIWZ, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2012/2013, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie - zad.Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - pług średni 1 szt., (pług średni, jednostronny PO64 Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Krzczonowie. maksymalna ilość usług (godz.): praca 60 godz. Wielkość lub zakres zamówienia: 11 863,80 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2012/2013, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie - zad. 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr III - pług średni 1 szt., (pług średni, jednostronny PO64 Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Krzczonowie. maksymalna ilość usług (godz.): praca 60 godz. Wielkość lub zakres zamówienia: 11 863,80 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2012/2013, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie - zad. 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr IV - pług średni 1 szt., (pług średni jednostronny PJ10 pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Krzczonowie. maksymalna ilość usług (godz.): praca 80 godz. Wielkość lub zakres zamówienia: 16 376,00 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2012/2013, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie - zad. 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr VIII - pług średni 1 szt., (pług średni dwustronny Zamawiającego, nośnik Wykonawcy- ciągnik rolniczy), odśnieżanie: - sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Bełżycach. maksymalna ilość usług (godz.): praca 80 godz. Wielkość lub zakres zamówienia: 10 700,80 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2012/2013, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie - zad. 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr X - pług średni (jednostronny PO-64) 1 szt., (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - teren działania RDW w Bychawie. maksymalna ilość usług (godz.): praca 90 godz., - pług ciężki dwustronny 1 szt., (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - teren działania RDW w Bychawie. maksymalna ilość usług (godz.): praca 80 godz. Wielkość lub zakres zamówienia: 40 127,70 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI BYCHAWA
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych.
- Drogi na terenie miasta i gminy Bychawa - edycja I/2025 - Przebudowa ul. Orzeszkowej w Bychawie - etap II - Część II zamówienia.
- Dostawa pieluchomajtek, materiałów opatrunkowych i higienicznych.
więcej: przetargi BYCHAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych administrowanych przez STBS "Wspólny Dom" Sp. z o.o. w Starachowicach"
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.