eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOpracowanie projektu zagospodarowania terenu oraz wykonanie projektów wykonawczych do opracowywanego i istniejącego projektu modernizacji i rozbudowy placówki Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 12.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-21

Warszawa: Opracowanie projektu zagospodarowania terenu oraz wykonanie projektów wykonawczych do opracowywanego i istniejącego projektu modernizacji i rozbudowy placówki Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 12.
Numer ogłoszenia: 35708 - 2008; data zamieszczenia: 21.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy, ul. Hoża 88, 00-682 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6969015, fax 022 6213045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbfo.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu zagospodarowania terenu oraz wykonanie projektów wykonawczych do opracowywanego i istniejącego projektu modernizacji i rozbudowy placówki Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jesto pracowanie projektu zagospodarowania terenu oraz wykonanie projektów wykonawczych do istniejącego projektu modernizacji i rozbudowy placówki Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 12. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie projektu zagospodarowania terenu i do niego projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; b) do istniejącego projektu modernizacji i rozbudowy placówki Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 12 wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego. 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca złoży Zamawiającemu wykonany metodą tradycyjną w ilości 5 egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej na dysku CD-RW z rozszerzeniem .pdf lub część graficzną dokumentacji w formacie pliku z rozszerzeniem .jpg, a część opisową dokumentacji w formacie zgodnym z pakietem MS Office. 4. Wykonawca odpowiada za zgodność rozwiązań przedmiotu zamówienia z przepisami techniczno - budowlanymi i obowiązującymi normami oraz z parametrami inwestycji uzgodnionymi z Zamawiającym. 5. Zamawiający udostępni Wykonawcom miejsce robót celem dokonania stosownych oględzin lub pomiarów. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 8. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt 6 (lub7) pzp. 9. Z momentem zapłaty ceny za przedmiot zamówienia przechodzą na Zamawiającego wszelkie prawa autorskie dotyczące przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 74.25.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 74.25.20.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp.), 2. Dopuszcza się możliwość zatrudnienia podwykonawców. Do oferty należy dołączyć zakres robót powierzonych podwykonawcom. Ocena spełniania w/w warunków oceniana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez zamawiającego art. 22 ust. 1 pzp (załącznik nr 2). 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek - wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Wypełniony i podpisany wykaz zrealizowanych bądź wykonywanych przez Wykonawcę usług w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3), do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż usługi te zostały wykonane należycie. 1.6. Wykaz osób (co najmniej jedna), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia na podstawie przepisów Prawa Budowlanego tj. uprawnienia do projektowania co najmniej w branżach: architektonicznej, sanitarnej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (załącznik nr 6). 1.7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność polisy jest krótsza, niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbfo.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy ul. Hoża 88 /wejście od ul. Wspólnej 88/ 00-682 Warszawa, pokój 405..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy ul. Hoża 88 /wejście od ul. Wspólnej 88/ 00-682 Warszawa, pokój 405..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.