eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Zakup i dostawa koksu i eko-groszku w okresie od 1 lutego 2013 r. do 30 kwietnia 2014 r do zespołu budynków mieszkalnych znajdujących się przy ul. Szpitalnej 1, 3 i 4 w Tuszynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-25

Tuszyn: Zakup i dostawa koksu i eko-groszku w okresie od 1 lutego 2013 r. do 30 kwietnia 2014 r do zespołu budynków mieszkalnych znajdujących się przy ul. Szpitalnej 1, 3 i 4 w Tuszynie.
Numer ogłoszenia: 35704 - 2013; data zamieszczenia: 25.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 522150 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Parkowa 4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 42 2321387, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa koksu i eko-groszku w okresie od 1 lutego 2013 r. do 30 kwietnia 2014 r do zespołu budynków mieszkalnych znajdujących się przy ul. Szpitalnej 1, 3 i 4 w Tuszynie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa koksu i eko-groszku w okresie od 1 lutego 2013 r. do 30 kwietnia 2014 r do zespołu budynków mieszkalnych znajdujących się przy ul. Szpitalnej 1, 3 i 4 w Tuszynie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.30.00 - Koks 09.11.10.00 - Węgiel i paliwa na bazie węgla .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RID Radosław Kapiczyński, ul. Kiełczygłowska 26 B, 98-170 Widawa, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249148,80

  • Oferta z najniższą ceną: 249148,80 / Oferta z najwyższą ceną: 278226,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.