eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Zakup energii elektrycznej dla budynków gminnych administrowanych przez KZB Legionowo Spółka z o.o. oraz w budynków KZB Legionowo Spółka z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-02

Ogłoszenie nr 357045 - 2016 z dnia 2016-12-02 r.

Legionowo: Zakup energii elektrycznej dla budynków gminnych administrowanych przez KZB Legionowo Spółka z o.o. oraz w budynków KZB Legionowo Spółka z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 318104


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: KZB Legionowo Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14679974800000, ul. ul. marsz. Józefa Piłsudskiego  3, 05120   Legionowo, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 774-45-95 wew. 11, faks 22 774-11-77, e-mail info@kzb-legionowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kzb-legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup energii elektrycznej dla budynków gminnych administrowanych przez KZB Legionowo Spółka z o.o. oraz w budynków KZB Legionowo Spółka z o.o.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla budynków gminnych administrowanych przez KZB Legionowo Spółka z o.o. oraz w budynków KZB Legionowo Spółka z o.o. wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ. Szacunkowe całkowite zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r. wynosi 579.810,00 kWh. 2. W ramach realizacji pkt 1 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do: 1) zgłoszenia PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa z siedzibą w Warszawie przy ul. Marsa 95 do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, 2) reprezentowania Zamawiającego przed PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa z siedzibą w Warszawie przy ul. Marsa 95, w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 3. Wykonanie powyższych czynności odbywa się na podstawie z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy, dotyczącego wykazu obiektów, stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do projektu umowy (załączniki nr 2 i 3 do SIWZ). 4. Wykonawca musi mieć zawartą oraz obowiązującą umowę tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym Operatorem Systemu. 5. Rzeczywiste rozliczenia za dostawę energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek wskazanych w umowie - wynikających z oferty Wykonawcy. Zamawiający ma prawo do zmiany wysokości mocy umownej w formie pisemnej na zasadach wynikających z Taryfy. Rozliczenia świadczonych usług dokonywane będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie stawek i opłat określonych w umowie. 6. Zamawiający posiada obecnie 1 umowę kompleksową i będzie to pierwsza zmiana Sprzedawcy na obiekcie Przedszkola Niepublicznego "Wesołe Sówki" przy ul. Jagiellońskiej 40 w Legionowie, zawartą na czas określony do 31.12.2016r. 7. Zamawiający informuje, że na pozostałe obiekty posiada rozdzieloną umowę sprzedaży i dystrybucji - kolejna zmiana sprzedawcy. 8. Zamawiający posiada zawartą umowę sprzedaży wynikającą z wcześniejszego postępowania przetargowego zawartą na czas określony do 31.12.2016r. z PKP Energetyka S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa 9. Zamawiający posiada zawartą umowę dystrybucyjną na czas określony do 31.12.2016r. ? z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, Marsa 95, 04-470 Warszawa, ? z PKP Energetyka S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Hoża 63/67 00-681 Warszawa 10. Zamawiający oświadcza, iż posiada stosowne tytuły prawne oraz prawo do zakupu energii elektrycznej do obiektów wskazanych w postępowaniu. 11. Wyłoniony Wykonawca otrzyma wszystkie szczegółowe posiadane przez Zamawiającego informacje dotyczące PPE służące przeprowadzeniu zmiany Sprzedawcy w edytowalnej wersji elektronicznej niezwłocznie po rozstrzygnięciu postępowania. 12. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru) osobno w ramach każdej z grup taryfowych a wymienionych enumeratywnie odpowiednio w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Zmiana ta nie może przekroczyć 15% ilości punktów poboru wskazanych w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 13. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby całość sprzedawanej energii była wykonana wyłącznie przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT122919.72
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ENERGA OBRÓT S.A.,  ,  Al. Grunwaldzka 472,  80-309,  Gdańsk,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 146044.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 146044.91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 152517.44
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.