eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośnice › Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminy Krośnice - dostawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-27

Krośnice: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminy Krośnice - dostawy
Numer ogłoszenia: 356516 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180021 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krośnice, ul. Sportowa 4/20, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846019, faks 071 3846015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminy Krośnice - dostawy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminy Krośnice - dostawy. CPV: - 39162100-6 - pomoce dydaktyczne; - 48520000-9 - pakiety oprogramowania multimedialnego; - 32322000-6 - urządzenia multimedialne; - 33141623-3 - zestawy pierwszej pomocy; - 32000000-3 - sprzęt audiowizualny; - 39100000-3 - meble. - 39830000-9 - środki czystości, - 39141000-2 - meble i wyposażenie kuchni. 2. Wyszczególnienie przedmiotu dostawy: Wykonawca dostarczy i zainstaluje wyposażenie do oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkół w Bukowicach oraz oddziału przedszkolnego przy Zespole Szkół w Kuźnicy Czeszyckiej według zestawień zawartych w załącznikach od nr 1 do nr 6 do SIWZ, 3. Warunki, jakie musi spełnić przedmiot zamówienia i warunki dostawy: 1) Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej na miejscu montażu, 2) Przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie certyfikaty lub deklaracje zgodności zgodne z aprobatami lub polskimi normami i spełniać wymogi określone przepisami odrębnych ustaw, 3) Miejsce dostawy i montażu: oddział przedszkolny przy Zespole Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Bukowicach ul. Wrocławska 43, oddział przedszkolny przy Zespole Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Kuźnicy Czeszyckiej 1, 4) Dostawy będące przedmiotem zamówienia będą realizowane przez Wykonawcę własnym transportem i na koszt Wykonawcy, 5) Atesty, certyfikaty powinny być dostarczane wraz z każdą fakturą - Wykonawca wraz z dostawą dostarczy dokumenty potwierdzające spełnianie przez dostarczany asortyment żądanych parametrów technicznych, 6) dostarczany towar musi być pełnowartościowy, pozbawiony wad fizycznych i prawnych i nie naruszać jakichkolwiek praw osób trzecich, 7) Wykonawca dokona montażu (jeżeli jest wymagany) dostarczonego wyposażenia w porozumieniu z osobami wskazanymi przez Zamawiającego. 4. Wykonawca udzieli gwarancji na całość dostawy wraz z montażem na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. 5. Wraz z dostawą, Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi i montażu - jeżeli dotyczy, a po zakończeniu montażu i odbiorze zrealizowanej usługi - karty gwarancyjne do wszystkich sprzętów i urządzeń (jeżeli dotyczy). 6. Zamawiający ma prawo do reklamowania dostarczonych urządzeń i sprzętu na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik B do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 48.52.00.00-9, 32.32.20.00-6, 33.14.16.23-3, 32.00.00.00-3, 39.10.00.00-3, 39.83.00.00-9, 39.14.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nr projektu: POKL.09.01.01.02-007/14 Tytuł: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Krośnice..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Artykuły plastyczne, zabawki i pomoce dydaktyczne, wyposażenie wypoczynkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino sp. z o.o. sp.k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67822,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73631,26

  • Oferta z najniższą ceną: 73631,26 / Oferta z najwyższą ceną: 73631,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wyposażenie do utrzymania czystości w pomieszczeniach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3212,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5166,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5166,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5166,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Wyposażenie lub doposażenie kuchni poprzez zakup i montaż

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26296,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32570,40

  • Oferta z najniższą ceną: 32570,40 / Oferta z najwyższą ceną: 37221,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zakup sprzętu ICT

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CPU ZETO spółka z o.o., ul. Powst. Wlkp. 20, 58-500 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77303,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 92435,63

  • Oferta z najniższą ceną: 92435,63 / Oferta z najwyższą ceną: 112446,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Meble i wyposażenie, rolety okienne, meble do wyposażenia szatni.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjne AKMA Zbigniew Podstawski, ul. Długa 43, 33-132 Niedomnice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43651,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49405,41

  • Oferta z najniższą ceną: 49405,41 / Oferta z najwyższą ceną: 66900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.