eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelno › Organizacja i przeprowadzenie warsztatów w ramach realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelnie projektu systemowego Twoja szansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-21

Strzelno: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów w ramach realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelnie projektu systemowego Twoja szansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 35593 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelnie , ul. Sportowa 6, 88-320 Strzelno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3182228, faks 52 3182202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strzelno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów w ramach realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelnie projektu systemowego Twoja szansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie warsztatów w ramach realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelnie projektu systemowego Twoja szansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego . Zamówienie realizowane będzie w formie warsztatów w zakresach tematycznych. 2. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca przeprowadzenie następujących warsztatów: 2.1 Trening umiejętności społecznych dla 43 uczestników w wymiarze 25 godzin łącznie 2.2 Spotkania z psychologiem-terapia psychologiczna dla 5 os niepełnosprawnych w wymiarze 20 godzin 2.3 Poradnictwo specjalistyczne - udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach służące przywracaniu samodzielności życiowej dla 43 uczestników w wymiarze 20 godzin 2.4 Warsztaty Rozwoju Umiejętności życiowych dla 5 os niepełnosprawnych w wymiarze 25 godzin 2.5 Warsztaty edukacyjne dla 5 osób niepełnosprawnych z zakresu posługiwania się sprzętem komputerowym i innymi urządzeniami medialnymi w wymiarze 24 godzin 2.6 Warsztaty w formie indywidualnej i grupowej z doradcą zawodowym dla 43 osób w wymiarze 25 godzin 3. Zakres zamówienia: TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH Zakres tematyczny usługi obejmuje: umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej, trening asertywności i umiejętności społecznych, wzmacnianie samooceny i poczucia własnej wartości, radzenie sobie ze stresem, zajęcia dotyczące budowania celów życiowych. Szkolenie ma na celu kształtowanie umiejętności interpersonalnych i społecznych niezbędnych do podejmowania ról społecznych i zawodowych. Zamawiający przewiduje 25 godzin dydaktycznych dla 1 grupy szkoleniowej. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty-ćwiczenia. Terminy realizacji KWIECIEN-MAJ 2014r. Grupa ( 43 osób) x 5 spotkań x 5godz.(45 min) = 25godz. O szczegółowych terminach i godzinach zajęć Wykonawca poinformuje odrębnym pismem w terminie 3 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność, o czym poinformuje Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. Wymagania dotyczące organizacji szkolenia Miejsce realizacji - zapewni Wykonawca. Wykonawca zapewnia wyposażenie (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę pisemnie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić UP materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w zajęciach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL - zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z ww wytycznymi. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć, w którym będą zawarte informacje: wykaz obecności, tematyka zrealizowanych usług wspierających. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie pięciu dni roboczych dostarczyć: Dziennik zajęć Egzemplarz materiałów dydaktycznych - zgodnie z tematem przeprowadzonego szkolenia Certyfikat-zaświadczenie ukończenia wsparcia dla uczestnika. W przypadku każdorazowej absencji uczestników zajęć, przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego. Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestniczki. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia bądź oświadczenia złożonego przez uczestniczkę zajęć. Koszt pobytu, dojazdu i wyżywienia trenera pokrywa Wykonawca (ujęte w cenie). Program szkolenia musi obejmować wszystkie wskazane zagadnienia. Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń. Wykonawca jest zobowiązany zapewnienia w trakcie zajęć napojów (kawa, herbata) oraz dwóch rodzajów kruchych ciastek. SPOTKANIA Z PSYCHOLOGIEM-TERAPIA PSYCHOLOGICZNA DLA 5 OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WYMIARZE 20 GODZIN Zakres tematyczny usługi obejmuje: Prowadzenie indywidualnych konsultacji psychologicznych w zależności od zgłaszanych potrzeb, wsparcie uczestników w rozwiązywaniu problemów psychologicznych. Terminy realizacji kwiecień-maj 2014r. Grupa 5 osób ŁĄCZNIE - 20 GODZ. (1 osoba = 4 godz.) O szczegółowych terminach i godzinach zajęć Wykonawca poinformuje odrębnym pismem w terminie 3 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność, o czym poinformuje Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. Wymagania dotyczące organizacji szkolenia Miejsce realizacji - zapewni Zamawiający. Wykonawca zapewnia wyposażenie (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę pisemnie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić UP materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w zajęciach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL - zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z ww wytycznymi. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć, w którym będą zawarte informacje: wykaz obecności, tematyka zrealizowanych usług wspierających. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie pięciu dni roboczych dostarczyć: Egzemplarz materiałów dydaktycznych - zgodnie z tematem przeprowadzonego szkolenia Certyfikat-zaświadczenie ukończenia wsparcia dla uczestnika. W przypadku każdorazowej absencji uczestników zajęć, przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego. Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestniczki. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia bądź oświadczenia złożonego przez uczestniczkę zajęć. Koszt pobytu, dojazdu i wyżywienia trenera pokrywa Wykonawca (ujęte w cenie). Program szkolenia musi obejmować wszystkie wskazane zagadnienia. Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń. Obsługę techniczno-organizacyjną zapewnia Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany zapewnienia w trakcie zajęć napojów (kawa, herbata) oraz dwóch rodzajów kruchych ciastek. PORADCNICTWO SPECJALISTYCZNE - UDZIELANIE INFORMACJI O PRAWACH I UPRAWNIENIACH SŁUŻĄCE PRZYWRACANIU SAMODZIELNOŚCI ŻYCIOWEJ Zakres tematyczny usługi obejmuje: a Prawo pracy (umowy o pracę, rozwiązywanie umów o pracę, obowiazki pracownicze i pracodawcy); b Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie; c Instytucja małżeństwa, stosunki majatkowe, ustawowy obowiazek alimentacyjny; d Spółdzielnie socjalne; e Zasady nabywania prawa do róznych świadczeń społecznych tj. renty rodzinnej, chorobowej, zasiłku dla bezrobotnych i innych swiadczeń; Terminy realizacji maj-czerwiec 2014r Grupa 43 osoby x 4 spotkania x 5 godz.(45 min)= 20 godz. O szczegółowych terminach i godzinach zajęć Wykonawca poinformuje odrębnym pismem w terminie 3 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność, o czym poinformuje Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. Wymagania dotyczące organizacji szkolenia Miejsce realizacji - zapewni Wykonawca. Wykonawca zapewnia wyposażenie (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę pisemnie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić UP materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w zajęciach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL - zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z ww wytycznymi. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć, w którym będą zawarte informacje: wykaz obecności, tematyka zrealizowanych usług wspierających. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie pięciu dni roboczych dostarczyć: Dziennik zajęć Egzemplarz materiałów dydaktycznych - zgodnie z tematem przeprowadzonego szkolenia Certyfikat-zaświadczenie ukończenia wsparcia dla uczestnika. W przypadku każdorazowej absencji uczestników zajęć, przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego. Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestniczki. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia bądź oświadczenia złożonego przez uczestniczkę zajęć. Koszt pobytu, dojazdu i wyżywienia trenera pokrywa Wykonawca (ujęte w cenie). Program szkolenia musi obejmować wszystkie wskazane zagadnienia. Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń. Wykonawca jest zobowiązany zapewnienia w trakcie zajęć napojów (kawa, herbata) oraz dwóch rodzajów kruchych ciastek. WARSZTATY ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI ŻYCIOWEJ DLA 5 OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Zakres tematyczny usługi obejmuje: a umiejetności związane z rozwojem kompetencji społecznych ; b umiejetnosc funkcjonowania w określonych rolach społecznych; c umiejetnosc rozpoznawania własnych potrzeb; d umiejętnosci z zakresu komunikacji interpersonalnej e umiejetnosć radzenia i rozwiazywania codziennych problemów zyciowych. Terminy realizacji kwiecień-maj 2014r Grupa 5 osób x 5 spotkań x 5 godz.(45 min)= 25 godz. O szczegółowych terminach i godzinach zajęć Wykonawca poinformuje odrębnym pismem w terminie 3 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność, o czym poinformuje Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. Wymagania dotyczące organizacji szkolenia Miejsce realizacji - zapewni Zamawiający. Wykonawca zapewnia wyposażenie (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę pisemnie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić UP materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w zajęciach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL - zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z ww wytycznymi. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć, w którym będą zawarte informacje: wykaz obecności, tematyka zrealizowanych usług wspierających. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie pięciu dni roboczych dostarczyć: Dziennik zajęć Egzemplarz materiałów dydaktycznych - zgodnie z tematem przeprowadzonego szkolenia Certyfikat-zaświadczenie ukończenia wsparcia dla uczestnika. W przypadku każdorazowej absencji uczestników zajęć, przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego. Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestniczki. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia bądź oświadczenia złożonego przez uczestniczkę zajęć. Koszt pobytu, dojazdu i wyżywienia trenera pokrywa Wykonawca (ujęte w cenie). Program szkolenia musi obejmować wszystkie wskazane zagadnienia. Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń. Wykonawca jest zobowiązany zapewnienia w trakcie zajęć napojów (kawa, herbata) oraz dwóch rodzajów kruchych ciastek. WARSZTATY EDUKACYJNE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZAKRESU POSŁUGIWANIA SIĘ SPRZĘTEM KOMPUTEROWYM I INNYMI URZĄDZENIAMI MEDIALNYMI Zakres tematyczny usługi obejmuje: a kształcenie umiejętności posługiwania się komputerem i jego podstawowymi urządzeniami (myszką, stacją dysków, klawiaturą, drukarką, itp.), b wprowadzenie osób niepełnosprawnych w świat komputerów, poprzez różne programy multimedialne, c oswojenie się z nowoczesna techniką i praktyczne jej wykorzystanie; d nauka właściwego posługiwania się sprzetami multimedialnymi i sprzetami RTV. Terminy realizacji kwiecień-maj 2014r Grupa 5 osób x 8 spotkań x 3 godz.(45 min)= 24 godz O szczegółowych terminach i godzinach zajęć Wykonawca poinformuje odrębnym pismem w terminie 3 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność, o czym poinformuje Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. Wymagania dotyczące organizacji szkolenia Miejsce realizacji - zapewni Zamawiający. Wykonawca zapewnia wyposażenie (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę pisemnie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić UP materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w zajęciach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL - zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z ww wytycznymi. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć, w którym będą zawarte informacje: wykaz obecności, tematyka zrealizowanych usług wspierających. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie pięciu dni roboczych dostarczyć: Dziennik zajęć Egzemplarz materiałów dydaktycznych - zgodnie z tematem przeprowadzonego szkolenia Certyfikat-zaświadczenie ukończenia wsparcia dla uczestnika. W przypadku każdorazowej absencji uczestników zajęć, przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego. Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestniczki. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia bądź oświadczenia złożonego przez uczestniczkę zajęć. Koszt pobytu, dojazdu i wyżywienia trenera pokrywa Wykonawca (ujęte w cenie). Program szkolenia musi obejmować wszystkie wskazane zagadnienia. Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń. Wykonawca jest zobowiązany zapewnienia w trakcie zajęć napojów (kawa, herbata) oraz dwóch rodzajów kruchych ciastek. WARSZTATY W FORMIE INDYWIDUALNEJ I GRUPOWEJ Z DORADCĄ ZAWODOWYM Zakres tematyczny usługi obejmuje: a zagadnienia dotyczace rynku pracy, aktywne formy poszukiwania pracy, b zasady tworzenia dokumentów aplikacyjnych, c autoprezentacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej d podniesienie kompetencji społeczno-zawodowych klienta zwiekszajacych jego szansę na podjecie zatrudnienia. Terminy realizacji kwiecień-maj 2014r Grupa 43 osób x 5 spotkań x 5 godz.(45 min)= 25 godz O szczegółowych terminach i godzinach zajęć Wykonawca poinformuje odrębnym pismem w terminie 3 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność, o czym poinformuje Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. Wymagania dotyczące organizacji szkolenia Miejsce realizacji - zapewni Wykonawca. Wykonawca zapewnia wyposażenie (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę pisemnie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić UP materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w zajęciach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL - zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z ww wytycznymi. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć, w którym będą zawarte informacje: wykaz obecności, tematyka zrealizowanych usług wspierających. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie pięciu dni roboczych dostarczyć: Dziennik zajęć Egzemplarz materiałów dydaktycznych - zgodnie z tematem przeprowadzonego szkolenia Certyfikat-zaświadczenie ukończenia wsparcia dla uczestnika. W przypadku każdorazowej absencji uczestników zajęć, przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego. Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestniczki. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia bądź oświadczenia złożonego przez uczestniczkę zajęć. Koszt pobytu, dojazdu i wyżywienia trenera pokrywa Wykonawca (ujęte w cenie). Program szkolenia musi obejmować wszystkie wskazane zagadnienia. Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń. Wykonawca jest zobowiązany zapewnienia w trakcie zajęć napojów (kawa, herbata) oraz dwóch rodzajów kruchych ciastek..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o wartości do 20 % zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia w zakresie prowadzenia szkoleń, uprawnienia w zakresie doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń obejmujących szkolenia warsztatowe, treningi, szkolenia zawodowe i kursy z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać że zrealizował należycie lub realizuje należycie - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - co najmniej 2 kompleksowe szkolenia odpowiadające tematyce stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości każdego szkolenia minimum 15.000,00 zł, z tym, że kompleksowe szkolenie rozumiane jest, jako zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach 1 szkolenia zarówno warsztatów i treningów, które obejmują usługi doradcze, poradnictwo prawne w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponującym odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonania umowy (wraz z informacją o podstawie dysponowania) bazą lokalową wraz z wyposażeniem technicznym i dydaktycznym do przeprowadzenia szkoleń w odległości nie większej niż 25 km od m. Strzelno.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem kadrowym. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował czasie wykonania umowy (wraz z informacją o podstawie dysponowania) kadrą dydaktyczną, która posiada kwalifikacje odpowiadające kierunkowi danego szkolenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ubezpieczenie OC - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne usługi, dla których należy przedstawić dowody uznaje się usługi niezbędne do spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. V ust. 4. SIWZ, tj. - co najmniej 2 kompleksowe szkolenia odpowiadające tematyce stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości każdego szkolenia minimum 15.000,00 zł, z tym, że kompleksowe szkolenie rozumiane jest, jako zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach 1 szkolenia zarówno warsztatów i treningów, które obejmują usługi doradcze, poradnictwo prawne;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione z zastosowaniem odpowiednio terminów przewidzianych w pkt. III.4.3.1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy będącej załącznikiem nr 10 do SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu oferty. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1.Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania umowy. b) przedłużenie się procedury udzielenia zamówienia z uwagi na wniesienie przez wykonawców środków ochrony prawnej c) prace objęte umową, zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; 2.2. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę pod wykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji prac. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę lub Wykonawca samodzielnie spełni je w stopniu ni mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.3. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy; W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. 2.4. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.5. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3. Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa wart. 357 1 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelnie, ul. Sportowa 6, 88-320 Strzelno, pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2014 godzina 09:45, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelnie, ul. Sportowa 6, pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Twoja szansa współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.