eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mława › PX/PRZ15/EFS/27/07

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-05

Mława: PX/PRZ15/EFS/27/07
Numer ogłoszenia: 3558 - 2008; data zamieszczenia: 05.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 249474 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opakowań i Produkcji Mechanicznej Jan Łachut, ul. Willowa, 06-500 Mława, tel. 0 23 654 35 32, fax 0 23 654 50 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PX/PRZ15/EFS/27/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakresie szczegółowym dostawa materiałów reklamowych obejmować będzie dostawę: plakatów, ulotek oraz gadżetów reklamowych (długopis, zapalniczka, torba), insertów prasowych, druków bezadresowych, terminarzy, kalendarzy ściennych oraz notesów,. Na przedmiot zamówienia złożą się: 1) Plakaty NAZWA TOWARU PLAKATY ILOŚĆ SZTUK 37 000 ILOŚĆ DOSTAW 4 według harmonogramu dostaw . FORMAT A2 MATERIAŁ papier kredowy o gramaturze 135 gr./m2 KOLORYSTYKA 2+0 ZNAKI SZCZEGÓLNE Na plakatach muszą znajdować się w widocznych miejscach: - logo Unii Europejskiej, - logo Europejskiego Funduszu Społecznego, - logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, - nazwę i numer projektu , - informacje o finansowaniu projektu ze środków z Unii Europejskiej i budżetu państwa, Loga i opisy muszą być zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz <>Elektronika Mławy szansą dla rolników województwa mazowieckiego V<<, współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego oraz w 25% z budżetu państwa, zgodnie z umową nr Z/2.14/II/2.3/181/06/U/181/06 z dnia 13.12.2006 r. Dodatkowo plakaty powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane Wykonawcy. WYKONANIE Plakaty zostaną wykonane na podstawie projektu, zgodnego z niniejszym opisem, dostarczonego Wykonawcy w formie elektronicznej w pliku PDF w dniu podpisania umowy. - Wykonawca jest zobowiązany na życzenie Zamawiającego dokonać ewentualnych korekt w otrzymanych projektach plakatów. - Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji ostateczną wersję plakatów. Uzyskanie akceptacji od Zamawiającego stanowi podstawę do podjęcia produkcji pełnego nakładu. - Zamawiający otrzyma od Wykonawcy opracowane projekty plakatów (gotowe do druku), w wersji elektronicznej na CD-ROMIE, w plikach PDF do umieszczenia na stronie www. 2) Ulotki NAZWA TOWARU ULOTKI ILOŚĆ SZTUK 205 500 ILOŚĆ DOSTAW 4 według harmonogramu dostaw FORMAT A4 MATERIAŁ papier kredowy o gramaturze 135 gr./m2 KOLORYSTYKA 2+1 ZNAKI SZCZEGÓLE Na ulotkach muszą znajdować się w widocznych miejscach: - logo Unii Europejskiej, - logo Europejskiego Funduszu Społecznego - logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego, - nazwę i numer projektu - informacje o finansowaniu projektu ze środków z Unii Europejskiej i budżetu państwa, Loga i opisy muszą być zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<. Dla niniejszego przedmiotu zamówienia obowiązkowy opis brzmi: Projekt nr Z/2.14/II/2.3/16/181/06 >Elektronika Mławy szansą dla rolników województwa mazowieckiego V<<, współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego oraz w 25% z budżetu państwa, zgodnie z umową nr Z/2.14/II/2.3/181/06/U/181/06 z dnia 13.12.2006 r. Dodatkowo ulotki powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane Wykonawcy. WYKONANIE Z jednej strony ulotki powinien znajdować się reklama projektu identyczna z wyglądem plakatu, natomiast z drugiej strony musi znajdować się ankieta zgłoszeniowa. - Ulotki zostaną wykonane na podstawie projektu, zgodnego z niniejszym opisem, dostarczonego Wykonawcy w formie elektronicznej w pliku PDF w dniu podpisania umowy. - Wykonawca jest zobowiązany na życzenie Zamawiającego dokonać ewentualnych korekt w otrzymanych projektach ulotek. - Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji ostateczną wersję ulotek. Uzyskanie akceptacji od Zamawiającego stanowi podstawę do podjęcia produkcji pełnego nakładu. - Zamawiający otrzyma od Wykonawcy opracowane projekty ulotek (gotowe do druku), w wersji elektronicznej na CD-ROMIE, w plikach PDF do umieszczenia na stronie www. 3) Długopisy NAZWA TOWARU DŁUGOPISY ILOŚĆ SZTUK 9 200 ILOŚĆ DOSTAW 1 według harmonogramu dostaw FORMAT ------------- MATERIAŁ Plastikowe KOLORYSTYKA 1+0 ZNAKI SZCZEGÓLE Długopisy muszą być automatyczne z plastikowym klinem oraz gumowym uchwytem. Długopisy powinny posiadać nadruk zawierający: - logo Unii Europejskiej, - logo Europejskiego Funduszu Społecznego - logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Loga muszą być zgodne z zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<. Dodatkowo długopisy powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane Wykonawcy. WYKONANIE Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, należy przedstawić ostateczną wersję długopisów do akceptacji Zamawiającemu. 4) Zapalniczki NAZWA TOWARU Zapalniczki ILOŚĆ SZTUK 7 400 ILOŚĆ DOSTAW 1 według harmonogramu dostaw FORMAT miejsce na nadruk 53 mm x 14 mm MATERIAŁ główka chromowana, spód plastikowy KOLORYSTYKA 1+0 niebieska z białym nadrukiem ZNAKI SZCZEGÓLE Zapalniczki muszą być piezoelektryczne. Zapalniczki powinny posiadać nadruk zawierający: - logo Unii Europejskiej, - logo Europejskiego Funduszu Społecznego - logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. nazwa i numer projektu Loga muszą być zgodne z zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<. Dodatkowo zapalniczki powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane Wykonawcy. WYKONANIE Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, należy przedstawić ostateczną wersję zapalniczek do akceptacji Zamawiającemu. 5) Torby NAZWA TOWARU TORBY REKLAMOWE ILOŚĆ SZTUK 6 000 ILOŚĆ DOSTAW 1 według harmonogramu dostaw FORMAT 250 mm x 350 mm, miejsce na nadruk: 250 mm x 240 mm MATERIAŁ Folia o grubości 0,05 gr. KOLORYSTYKA 1+0, biała z niebieskim nadrukiem ZNAKI SZCZEGÓLE Torby reklamowe powinny posiadać w widocznym miejscu nadruk zawierający: - logo Unii Europejskiej, - logo Europejskiego Funduszu Społecznego - logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. nazwa i numer projektu Loga muszą być zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<. Dodatkowo torby reklamowe powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane wykonawcy. WYKONANIE Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, należy przedstawić ostateczną wersję toreb reklamowych do akceptacji Zamawiającemu. 6) Inserty prasowe NAZWA TOWARU INSERT PRASOWY ILOŚĆ SZTUK 206 000 ILOŚĆ DOSTAW 4 według harmonogramu dostaw FORMAT 210 mm x 150 mm MATERIAŁ Papier kredowy o gramaturze 135 gr./m2 KOLORYSTYKA 2+1 ZNAKI SZCZEGÓLE Na insertach prasowych muszą znajdować się w widocznych miejscach: - logo Unii Europejskiej, - logo Europejskiego Funduszu Społecznego - logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. - nazwę i numer projektu - informacje o finansowaniu projektu ze środków z Unii Europejskiej i budżetu państwa, Loga i opisy muszą być zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<. Dla niniejszego przedmiotu zamówienia obowiązkowy opis brzmi: Projekt nr Z/2.14/II/2.3/16/181/06 >>Elektronika Mławy szansą dla rolników województwa mazowieckiego V<<, współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i w 25% z budżetu państwa, zgodnie z umową nr Z/2.14/II/2.3/181/06/U/181/06 z dnia 13.12.2006 r. Dodatkowo inserty prasowe powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane Wykonawcy. WYKONANIE Inserty prasowe zostaną wykonane na podstawie projektu, zgodnego z niniejszym opisem, dostarczonego Wykonawcy w formie elektronicznej w pliku PDF w dniu podpisania umowy. - Wykonawca jest zobowiązany na życzenie Zamawiającego dokonać ewentualnych korekt w otrzymanych projektach insertów prasowych.. - Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji ostateczną wersję insertów prasowych. Uzyskanie akceptacji od Zamawiającego stanowi podstawę do podjęcia produkcji pełnego nakładu. 7) Druki bezadresowe NAZWA TOWARU DRUKI BEZADRESOWE ILOŚĆ SZTUK 300 000 ILOŚĆ DOSTAW 4 według harmonogramu dostaw FORMAT 210 mm x 150 mm MATERIAŁ Papier kredowy o gramaturze 135 gr./m2 KOLORYSTYKA 2+1 ZNAKI SZCZEGÓLE Na drukach bezadresowych muszą znajdować się w widocznych miejscach: - logo Unii Europejskiej, - logo Europejskiego Funduszu Społecznego - logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. nazwa i numer projektu - informacje o finansowaniu projektu ze środków z Unii Europejskiej i budżetu państwa, Loga i opisy muszą być zgodne z zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<. Dla niniejszego przedmiotu zamówienia obowiązkowy opis brzmi: Projekt nr Z/2.14/II/2.3/16/181/06 >>Elektronika Mławy szansą dla rolników województwa mazowieckiego V<<, współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i w 25% z budżetu państwa, zgodnie z umową nr Z/2.14/II/2.3/181/06/U/181/06 z dnia 13.12.2006 r. Dodatkowo druki bezadresowe powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane wykonawcy. WYKONANIE Druki bezadresowe zostaną wykonane na podstawie projektu, zgodnego z niniejszym opisem, dostarczonego Wykonawcy w formie elektronicznej w pliku PDF w dniu podpisania umowy. - Wykonawca jest zobowiązany na życzenie Zamawiającego dokonać ewentualnych korekt w otrzymanych projektach druków bezadresowych. - Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji ostateczną wersję druków bezadresowych. Uzyskanie akceptacji od Zamawiającego stanowi podstawę do podjęcia produkcji pełnego nakładu. 8) Terminarze NAZWA TOWARU TERMINARZ ILOŚĆ SZTUK 2 200 ILOŚĆ DOSTAW 1 według harmonogramu dostaw FORMAT Format A5, min. 170 kartek. MATERIAŁ okładka twarda , papier wewnątrz: >>chamois<< KOLORYSTYKA Preferowany kolor okładek: niebieski ZNAKI SZCZEGÓLE Terminarze muszą zawierać: - logo Unii Europejskiej, - logo Europejskiego Funduszu Społecznego - logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. nazwa i numer projektu - informacje o finansowaniu projektu ze środków z Unii Europejskiej i budżetu państwa, Loga i opisy muszą być zgodne z zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<. Dla niniejszego przedmiotu zamówienia obowiązkowy opis brzmi: Projekt nr Z/2.14/II/2.3/16/181/06 >>Elektronika Mławy szansą dla rolników województwa mazowieckiego V<<, współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i w 25% z budżetu państwa, zgodnie z umową nr Z/2.14/II/2.3/181/06/U/181/06 z dnia 13.12.2006 r. Dodatkowo Terminarze powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane wykonawcy. WYKONANIE Powinny posiadać: - Okładkę z tłoczeniami: logo Zakładu Opakowań, Unii Europejskiej, i EFS, oraz ZPORR - stronę reklamową (zawierającą nazwę i opis wskazany w znakach szczególnych) - kalendarz dzienny (sobota i niedziela na jednej stronie) z oddzielnymi zakładkami na każdy miesiąc, - notes teleadresowy , - strony z miejscem na notatki. - Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, należy przedstawić ostateczną wersję terminarzy do akceptacji Zamawiającemu, 9) Kalendarze plakatowe. NAZWA TOWARU KALENDARZ PLAKATOWY ILOŚĆ SZTUK 700 ILOŚĆ DOSTAW 1 według harmonogramu dostaw FORMAT B1 MATERIAŁ Papier lakierowany z dwoma metalowymi listwami. KOLORYSTYKA --------------------- ZNAKI SZCZEGÓLE Kalendarze muszą zawierać: - logo Unii Europejskiej, - logo Europejskiego Funduszu Społecznego - logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. - nazwę i numer projektu - informacje o finansowaniu projektu ze środków z Unii Europejskiej i budżetu państwa, Loga i opisy muszą być zgodne z zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<. Dla niniejszego przedmiotu zamówienia obowiązkowy opis brzmi: Projekt nr Z/2.14/II/2.3/16/181/06 >>Elektronika Mławy szansą dla rolników województwa mazowieckiego V<<, współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i w 25% z budżetu państwa, zgodnie z umową nr Z/2.14/II/2.3/181/06/U/181/06 z dnia 13.12.2006 r. Dodatkowo kalendarze powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane wykonawcy. WYKONANIE Kalendarz powinien być z dołu i z góry wykończony metalowymi listwami w kolorze srebrnym i posiadać dziurkę do zamocowania na ścianie. - Pole na nadruk u góry i na dole o wymiarach min: 660x105mm, zawierające loga i opisy wymienione w znakach szczególnych., - Kalendarz powinien zawierać zdjęcia Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej , które dostarczy Zamawiający. - Kolorystyka kalendarza dopasowana do ogólnej kolorystyki zdjęcia. - Warunkiem rozpoczęcia druku kalendarzy jest przedstawienie ostatecznej ich wersji do akceptacji przez Zamawiającego. - Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, należy przedstawić ostateczną wersję kalendarzy plakatowych do akceptacji Zamawiającemu, może być to wersja elektroniczna 10) Bloczek NAZWA TOWARU BLOCZEK ILOŚĆ SZTUK 700 ILOŚĆ DOSTAW 1 według harmonogramu dostaw FORMAT A4 ilość stron od 50 do 70 MATERIAŁ Papier w kratkę ofset o gramaturze 90 gr./m2, spód tekturowy KOLORYSTYKA 1+0 ZNAKI SZCZEGÓLE Bloczki muszą posiadać - logo Unii Europejskiej, - logo Europejskiego Funduszu Społecznego - logo Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. nazwa i numer projektu Loga i opisy muszą być zgodne z zgodne z dokumentem >>Szczegółowe wytyczne dotyczące promocji projektu w ramach ZPORR<< oraz >>Księgą Tożsamości EFS<<. Dodatkowo powinny posiadać nadruk z logiem Zakładu Opakowań i Produkcji Mechanicznej, którego dane techniczne zostaną przekazane wykonawcy WYKONANIE Bloczek w kratkę - kratka w kolorze niebieskim jak również napisy. - Ilość kartek - min. 20, - Kartki klejone u góry, - U góry miejsce na nadruk zgodny ze znakami szczególnymi, - Ostatnią stronę stanowi okładka tekturowa - Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, należy przedstawić ostateczną wersję bloczków do akceptacji Zamawiającemu, może być to wersja elektroniczna

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 81603 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Projekt nr Z/2.14/II/2.3/16/181/06 >>Elektronika Mławy szansą dla rolników województwa mazowieckiego V<<, współfinansowany w 75% przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 2.3 Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego i w 25% z budżetu państwa.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ZAPOL DMOCHOWSKI, SOBCZYK Spółka jawna, Aleja Piastów 42, 71-062 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 81603
  • Oferta z najniższą ceną: 81603 / oferta z najwyższą ceną: 156200
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.