Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-12-08
Siedlce: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Powiatu Siedleckigo.
Numer ogłoszenia: 355869 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Siedlcach , ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6447216, 6339513, faks 025 6339515.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsiedlecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Powiatu Siedleckigo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - Ubezpieczenie NNW pracowników, - Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.33.61.00 - 66.33.61.00 66.33.63.10 - 66.33.63.10 66.33.60.00 - 66.33.60.00 66.33.20.00 - 66.33.20.00 66.33.70.00 - 66.33.70.00 66.33.74.00 - 66.33.74.00 66.33.94.00 - 66.33.94.00 66.33.11.00 - 66.33.11.00 66.33.71.00 - 66.33.71.00 66.33.41.00 - 66.33.41.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadanie uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d). nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. Załącznik nr A -formularz oferty 2. Załącznik nr B -formularz klauzul dodatkowych 3. Załącznik nr C -oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Załącznik nr D -oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia 5. Załącznik nr E - oświadczenie Wykonawcy o akceptacji treści wzoru umowy 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru (odpis z rejestru handlowego, rejestru towarzystw ubezpieczeń wzajemnych lub odpis z KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Akceptacja klauzul dodatkowych - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsiedlecki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Piłsudskiego 40, 08-110 Siedlce, pok. 14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 11:00, miejsce: ul. Piłsudskiego 40, Siedlce, pok. 8 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Zakup szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla kadry kierowniczej, pracowników Centrum Kontaktu Klientów ZUS"
- Przewóz zwłok i szczątków ludzkich z miejsc zdarzeń lub ujawnienia zwłok na zlecenie Prokuratur Rejonowych okręgu siedleckiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Symulacji Medycznych,
- Dostawa oprogramowania graficznego do Wydawnictwa Naukowego UwS.
- "Remont drogi powiatowej nr 3661W w m. Mokobody na odcinku ul. Plac Chreptowicza i ul. Cmentarnej"
- "Sukcesywne dostawy warzyw świeżych, owoców oraz ziemniaków do Zakładu Karnego w Siedlcach"
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.