Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Starogard Gdański: ZP/04/13/PN SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO I JEGO ROZŁADUNEK NA POTRZEBY FILII SP ZOZ PRZYCHODNIA LEKARSKA W STAROGARDZIE GDAŃSKIM.
Numer ogłoszenia: 355806 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Przychodnia Lekarska , ul. Hallera 21, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 7754499, faks 58 7754498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-przychodnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/04/13/PN SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO I JEGO ROZŁADUNEK NA POTRZEBY FILII SP ZOZ PRZYCHODNIA LEKARSKA W STAROGARDZIE GDAŃSKIM..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa oleju opałowego i jego rozładunek na potrzeby filii SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim. Zbiorniki kotłowni olejowych filii, dla których określono przedmiot zamówienia znajdują się odpowiednio w Skórczu przy ul. Głównej 28 oraz w Smętowie Granicznym przy ul. Kociewskiej 5, w okresie grzewczym 2013/2014r. (30.04.2014r.) Razem dostawa oleju opałowego w okresie grzewczym 2013/2014r. obejmie ok. 23 000 litrów. Szczegółowy zakres i wymagania określono w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca przedstawi koncesję na obrót paliwami ciekłymi, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. prawo energetyczne (tj. z 2006 r. Dz.U. Nr 89, poz. 625 ze zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże wykonanie dostaw polegających na dostarczeniu oleju opałowego w ciągu 1 sezonu grzewczego o wartości co najmniej 70 000 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu wykazania spełniania warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wykaz wykonanych dostaw z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty wykonania i odbiorców (zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ), b) dokument/y potwierdzający/e, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Świadectwo jakości oleju opałowego z jego analizą, wystawione przez producenta lub przez jednostki upoważnione do wykonywania badań, (np. akredytowane laboratoria producenta) z wyszczególnieniem odbiorcy oleju opałowego, z dokumentu musi jednoznacznie wynikać, że oferowane dostawy oleju opałowego spełniają wymagania określone w SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oferta cenowa; b) formularz asortymentowo-cenowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą zmian spowodowanych: a) urzędową zmianą wysokości podatku VAT b) Zmianą poziomu cen oleju opałowego na rynku polskim (niezależne od Wykonawcy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-przychodnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Przychodnia Lekarska ul. Gen. J. Hallera 21, 83- 200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, II piętro, pok. Nr 216 ..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2013 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Przychodnia Lekarska, ul. Gen. J. Hallera 21, 83-200 Starogard Gdański, Sekretariat /pokój nr 216/..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku II postępowanie
- Modernizacja dróg gruntowych - wzmocnienie płytami Yomb
- Remont Leśniczówki Orle - postępowanie nr 2
- Pełnienie funkcji: Powiatowego Doradcy Zawodowego w ramach projektu pt. "Wybieram przyszłość zawodową - edycja II".
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Zakup samochodu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych - wychowanków Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej "Dom dla Dzieci w Owidzu"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Dostawa oleju opałowego dla budynków położonych przy ul. Waldorffa 21 w Warszawie i ul. Lotników 1 w Sochaczewie znajdujących się w zasobie Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Warszawie
- "DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO NA POTRZEBY GMINY WARTKOWICE"
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.