eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłoszczowaDostawa w formie leasingu operacyjnego używanego mobilnego przesiewacza bębnowego do odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-03

Włoszczowa: Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego mobilnego przesiewacza bębnowego do odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 355770 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. we Włoszczowie , ul. Sienkiewicza 31, 29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 39 42 832, faks 0-41 39 42 832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pgkim_wloszczowa@pro.onet.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: pgkim_wloszczowa@pro.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego mobilnego przesiewacza bębnowego do odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego mobilnego używanego przesiewacza bębnowego do odpadów komunalnych. Urządzenie przeznaczone do pracy na wolnym powietrzu z możliwością przemieszczania. Na przedmiot zamówienia składają się następujące dostawy: przesiewacz bębnowy dla frakcji kompostowej, odpadów komunalnych zmieszanych, kory drzewnej, materiału strukturalnego, piasku i żwiru. Używany /nie starszy niż 3 lata i przepracowany nie więcej niż 1700 godzin/ mobilny przesiewacz bębnowy do przesiewania frakcji kompostowej, zmieszanych odpadów komunalnych, kory drzewnej, materiału strukturalnego, piasku i żwiru, Urządzenie zabudowane na podwoziu kołowym, dwuosiowym, dopuszczone do ruchu po drogach publicznych z prędkością co najmniej 70 km/h, łączone do ciągnika za pomocą zaczepu przelotowego 50 mm, wyposażone w układ hamulcowy z systemem ABS i oświetlenie drogowe, Urządzenie ma pochodzić z produkcji seryjnej i nie być prototypem- liczba wyprodukowanych maszyn oferowanego modelu/typu min. 3 sztuki z podaniem miejsc gdzie maszyny pracują (nazwy i adresy użytkowników), Masa całkowita urządzenia (DMC): 12 Mg - 15 Mg, Wydajność urządzenia: min. 10 Mg/h, Wymiary transportowe: długość: max. 11 000 mm, szerokość: max. 2 550 mm, wysokość: max: 4 000 mm, Silnik wysokoprężny służący do napędu maszyny: Moc: max 50 kW spełniający normy emisji spalin EUROMOT III A lub wyższa, Silnik musi być zaopatrzony we wszystkie materiały eksploatacyjne niezbędne do pierwszego uruchomienia i szkolenia obsługi (paliwo min. 60 litrów w zbiorniku, oleje, płyn chłodzący) Silnik wysokoprężny o ekonomicznej charakterystyce pracy - średnie zużycie paliwa (liczone przez osiem godzin pracy) maksymalnie 7 l/h, wyposażony w zbiornik paliwa o pojemności co najmniej 250 litrów zabezpieczony przed dostępem osób nieupoważnionych, elektryczny rozrusznik, silnik wraz pompami hydraulicznymi, zbiornikiem oleju hydraulicznego umieszczony na obrotowej platformie umożliwiającej wysunięcie z maszyny w celu uzyskania swobodnego dostępu do punktów serwisowych, zabezpieczenie umożliwiające wyłączenie silnika przy jego przeciążeniu, Główny panel sterowania: wyposażony w przyciski membranowe obsługujące co najmniej następujące funkcje: rozkładania i składnia przenośników (dla frakcji podsitowej i nadsitowej), włączanie i wyłączanie przenośników oraz obrotów bębna, na panelu umieszczony wyświetlacz ciekłokrystaliczny pokazujący co najmniej: poziom oleju napędowego w zbiorniku, prędkość obrotową wału korbowego silnika, stan godzin pracy dzienny oraz stan godzin pracy urządzenia od początku eksploatacji, Bęben przesiewacza: długość: 4700 mm - 5700 mm, średnica: 1800 mm - 2000 mm, liczba dostarczonych bębnów wraz z maszyną: jeden, wielkość oczka w bębnie: fi 80 mm, kształt oczek: okrągłe, poszycie bębna: wykonany z jednolitego płaszcza stalowego, grubość poszycia bębna: min. 10 mm, prędkość obrotowa bębna: możliwość płynnej regulacji obrotów, napęd na bęben przenoszony za pomocą przekładni zębatej bez konieczności ręcznej ingerencji w jakikolwiek mechanizm przeniesienia napędu w czasie wymiany bębna, czas wymiany bębna na inny max. 20 min bez konieczności przekładania łańcucha podczas wymiany bębna, bęben umieszczony na rolkach trudnościeralnych, urządzenie wyposażone w szczotkę czyszcząca bęben przesiewacz o średnicy min. 700 mm, Komora wprowadzająca: pojemność: min. 4,0 m3, szerokość zasypowa: min. 3400 mm, wysokość zasypowa z każdej strony komory: max. 3000 mm, przenośnik w zasobniku szerokość: 800 mm - 1000 mm, płynna regulacja prędkości posuwu taśmy wprowadzającej, przenośnik ułożony w komorze wprowadzającej wyposażony w automatyczne, mechaniczne prowadzenie taśmy w osi maszyny, Przenośnik odprowadzający frakcję podsitową: szerokość: 800 mm - 1000 mm, długość: 5000 - 6 000 mm, wysokość zrzutu: min. 2800 mm, taśma gumowa ze zbierakami, Przenośnik odprowadzający frakcję nadsitową: szerokość: 800 mm - 1000 mm, długość: 5000 - 6 000 mm, wysokość zrzutu: min. 3100 mm, taśma gumowa ze zbierakami, Wyposażenie dodatkowe: szczotka czyszcząca bęben przesiewacza podnoszona i opuszczana hydraulicznie, sterowanie podstawowymi funkcjami napędzanymi hydraulicznie jak np. rozkładanie i składnie przenośników, podnoszenie i opuszczanie szczotki czyszczącej, włączanie i wyłączanie posuwu przenośników za pomocą elektrozaworów, urządzenie wraz z przenośnikami odprowadzającymi materiał nadsitowy oraz podsitowy ma stanowić układ niezależny od zewnętrznych źródeł zasilania, przenośniki odprowadzające frakcję nadsitową oraz podsitową, rozkładane oraz składane hydraulicznie, urządzenie wyposażone w specjalną przystawkę na zaczep kulowy, zakładaną na sprzęg do przemieszczania maszyny za pomocą np. ładowarki, wyposażenie w komplet niezbędnych narzędzi, przednie podpory podnoszone i opuszczane mechanicznie lub hydraulicznie, wszystkie metalowe powierzchnie (zewnętrzne i wewnętrzne) maja być przygotowane i wykończone zgodnie z technologią producenta zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich. Kolor standartowo stosowany przez producenta, Wymagane dokumenty i świadectwa (w j. polskim) do przekazania wraz z urządzeniem: świadectwo zgodności CE, katalog części zamiennych, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi urządzenia DTR a także inne dokumenty konieczne a wyżej nie wymienione, Inne wymagania: Okres gwarancji: min. 6 m-cy lub 400 mth (w zależności co nastąpi wcześniej), Wykonawca zapewni dostępność autoryzowanego serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 48 godzin od daty pisemnego zgłoszenia awarii i awaria powinna być usunięta bezzwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni. Dostarczone urządzenie musi być kompletne, W ramach zamówienia Dostawca przeszkoli pracowników Składowiska w zakresie obsługi, konserwacji i eksploatacji urządzenia, Urządzenie musi być zabezpieczone przed uruchomieniem przez osoby postronne nieupoważnione do obsługi, Urządzenie powinno być wyposażone w wyłączniki awaryjne w newralgicznych punktach maszyny, Urządzenie powinno być wyposażone w system powodujący wyłączenie urządzenia przy jego przeciążeniu,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.41.10.00 - Maszyny sortujące i przesiewające .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 59.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wymagane wadium w kwocie 20 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na dostawy, której przedmiotem była dostawa przesiewacza bębnowego umieszczonego na podwoziu kołowym o mocy silnika min. 140 kW - 450 kW. oraz przesiewacza mobilnego o długości bębna co najmniej 4 700mm Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości: 1 000 000,00PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pgkim_wloszczowa@pro.onet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: pgkim_wloszczowa@pro.onet.pl lub w biurze: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. 29-100 Włoszczowa, ul. Sienkiewicza 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. 29-100 Włoszczowa, ul. Siemkiewicza 31 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.