To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-02
Ogłoszenie nr 35575 - 2017 z dnia 2017-03-02 r.
Kłobuck: Sukcesywna dostawa akcesoriów endoskopowych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 9321
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
30424300000, ul.
ul. 11 Listopada
5C,
42-100
Kłobuck, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
4 3172206 w. 41, 3172207, faks
34 3172301, e-mail
zozklobuck@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): zozklbuck.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa akcesoriów endoskopowych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):AG.380/2/17
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywną , wynikającą z aktualnych potrzeb Zamawiającego dostawę akcesoriów endoskopowych do Pracowni Endoskopowych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobuck zgodnie z wykazem asortymentowo -ilościowym ,zawartym w załącznikach od 1 do 2 do SIWZ. Oferowany asortyment powinien posiadać najwyższe standardy jakościowe oraz posiadać wszelkie dokumenty zezwalające na stosowanie w jednostkach służby zdrowia , zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej . Oferowany asortyment spełnia wszystkie warunki podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz spełniający wszystkie wymagania funkcjonalne właściwe dla tego asortymentu, zgodnie z jego przeznaczeniem, zapewniający bezpieczeństwo pacjentom oraz komfort pracy personelowi medycznemu. Nie spełnienie wszystkich wymaganych warunków spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający informuje , że wyposażenie Pracowni Endoskopowych stanowią zestawy videoendokopowe firmy Olympus, tj. gastroskopy GIF Q160 i GIF Q180 oraz kolonoskopy CF Q165 i CF Q185AL. W przypadku zaoferowania akcesoriów równoważnych Zamawiający oczekuje , aby zaoferowany asortyment był całkowicie kompatybilny z wskazanym sprzętem. Zamawiający przez równoważność , kompatybilność rozumie pełną zgodność oferowanego asortymentu ze standardem, parametrami technicznymi , jakościowymi, funkcjonalnymi w stosunku do akcesoriów opisanych przez Zamawiającego. Zaoferowanie asortymentu równoważnego wymaga udokumentowania w sposób nie budzący żadnych wątpliwości . Wymaga się, by każde opakowanie zbiorcze oraz pojedynczy egzemplarz oferowanych wyrobów był zaopatrzony w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim i zawierającą co najmniej: informację dotyczącą rodzaju i nazwy wyrobu, jego wytwórcy/producenta, datę produkcji/serię, datę przydatności do użytku, przy czym termin ważności dla wyrobów sterylnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony przedmiot zamówienia jest niezgodny z parametrami opisanymi w SIWZ lub nie jest kompletny, Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu zamówienia objętego reklamacją, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. Termin płatności faktury do 30 dni licząc od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. Cena i nazwa na fakturze musi odpowiadać cenie i nazwie handlowej ujętej w ofercie Wykonawcy, która stanowi - załącznik do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do 20 % ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie będzie odstąpieniem od umowy, nawet w części. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
33168000-5
Dodatkowe kody CPV:
33140000-3,
33141000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawy jednorazowych akcesoriów endoskopowych do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 listopada 5 C. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT50125.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 50652.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawy akcesoriów endoskopowych do Działu Farmacji Szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku ul. 11 listopada 5 C. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT30964.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34150.44 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót dla zadania pn. Rozbudowa budynku Szpitala Rejonowego w Kłobucku
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu medycznego w butlach do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2060 S w miejscowości Praszczyki gm. Panki.
więcej: przetargi w Kłobucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.