To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-03
Piła: Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klienta z jakości usług publicznych w 4 JST w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, projektu Dobry i przyjazny urząd.
Numer ogłoszenia: 355394 - 2013; data zamieszczenia: 03.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312698 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich, ul. Grunwaldzka 2, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 215 27 90, faks 67 215 27 90 w.33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klienta z jakości usług publicznych w 4 JST w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, projektu Dobry i przyjazny urząd..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przygotowaniu i wdrożeniu systemu monitorowania poziomu satysfakcji klienta z jakości usług publicznych w 4 JST na podstawie modelu SERVQUAL i Europejskiego Indeksu Satysfakcji Klientów. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w ramach następujących etapów: ETAP 1: Opracowanie metodyki badawczej, którą zastosuje się do pomiaru satysfakcji klienta (rozpoznanie wyznaczników satysfakcji klientów 4 JST musi być przeprowadzone na podstawie modelu SERVQUAL i Europejskiego Indeksu Satysfakcji Klientów w oparciu o zdiagnozowane potrzeby 4 urzędów. Wykonawca opracuje i przekaże metodykę badawczą z zastosowaniem znormalizowanego maszynopisu tj. 1800 znaków na stronę. Wykonawca musi przekazać opracowaną metodykę badawczą Zamawiającemu w wersji papierowej oraz tożsamej wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF), w pięciu egzemplarzach. Do 30.09.2013 r. ETAP 2: Zaprojektowanie instrumentów pomiarowych (ankiet wykładanych i elektronicznych) do oceny satysfakcji klientów dla każdej z 4 JST - zakres ankiety musi zostać skonsultowany z poszczególnymi JST. Wykonawca musi uzyskać pisemną akceptację instrumentu pomiarowego 4 JST i przekazać ją Zamawiającemu. Wykonawca musi przekazać opracowany instrument badawczy Zamawiającemu w wersji papierowej oraz tożsamej wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF), w po dwa egzemplarze każda ankieta. Do 30.09.2013 r. ETAP 3: Opracowanie graficzne ankiet badawczych i wydrukowanie 2,5 tysiąca kwestionariuszy - ankiet badawczych. Wydrukowane ankiety należy przekazać Zamawiającemu na podstawie podpisanego przez obie strony protokołu odbioru. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu kwestionariusz ankiet w wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF), w dwóch egzemplarzach każda ankieta. Do 30.09.2013 r. ETAP 4: Przygotowanie bazy danych i kwestionariusza internetowego wraz z ankietą elektroniczną umieszczoną na stronach internetowych 4 JST - strony BIP. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu kwestionariusz ankiety elektronicznej w formie zrzutu z ekranu, w pięciu egzemplarzach - cztery dla poszczególnych urzędów, jeden dla Zamawiającego. Do 30.09.2013 r. ETAP 5: Stworzenie projektu graficznego - plakatu informacyjnego dot. wdrożenia i bannera internetowego oraz wykonać druk 40 szt. plakatów informacyjnych dla klientów 4 JST (po 10 szt. dla każdej z 4 JST). Wzór plakatu musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej plakat informacyjny w 40 egzemplarzach oraz wersji elektronicznej na płycie CD w pięciu egzemplarzach oraz wersję elektroniczną banneru internetowego na płycie CD w pięciu egzemplarzach. Do 30.09.2013 r. ETAP 6: 1. Opracowanie i wdrożenie narzędzia generującego zbiorcze wyniki pomiaru satysfakcji klientów w postaci plików poleceń na serwerach 4 JST, co umożliwi wykonanie automatycznych operacji obliczeniowych z zaprojektowanych baz danych. Wykonawca wdroży narzędzie generujące zbiorcze wyniki pomiaru satysfakcji klientów w współpracy z osobami wyznaczonymi do współpracy w poszczególnych JST. 2. Opracowanie instrukcji posługiwania się systemem monitorowania poziomu satysfakcji klienta. Wykonawca musi przekazać opracowaną instrukcje w wersji papierowej oraz tożsamej wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF), w pięciu egzemplarzach- opracowana instrukcja winna zostać przekazana poszczególnym JST na szkoleniu/ konsultacjach na podstawie protokołu odbioru. Wykonawca opracuje i przekaże instrukcje posługiwania się systemem monitorowania poziomu satysfakcji klienta z zastosowaniem znormalizowanego maszynopisu tj. 1800 znaków na stronę. 3. Wykonawca musi przeprowadzić szkolenie/konsultacje dla pracowników z 4 JST (łącznie 8 osób - 2 osoby x 4 JST) z obsługi narzędzia generującego zbiorcze wyniki pomiaru satysfakcji klientów, wprowadzenia danych/tworzenie cyklicznych raportów/ dokonywanie porównań/możliwości uruchomienia procesu doskonalenia w oparciu o uzyskane wyniki- minimum 4 godz. szkolenia na każdą z 4JST) Szkolenia należy przeprowadzić w każdym z 4 JST w godzinach pracy urzędu. Termin szkolenia należy uzgodnić z kierownictwem poszczególnych JST. O terminach szkolenia należy zawiadomić pisemnie Zamawiającego. Odbyte szkolenia/konsultacje powinno zostać potwierdzone na listach obecności. Oryginał list obecności należy przekazać Zamawiającemu. Do 30.09.2013 r. ETAP 7: Przeprowadzenie dwukrotnego badania jakościowego w 4 JST, każde na próbie 200 klientów (4x50). Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu oryginały ankiet badawczych. Ankiety winny być przekazane w segregatorze w kolorze niebieskim. Pierwsze badanie do 20.10.2013 r. Drugie badanie do 15.12.2013 r. ETAP 8: Dokonanie oceny wyników badań w formie opracowania 8 raportów zawierających wyniki z pomiarów - po dwa raporty dla każdej z 4 JST. Raporty mają pozwolić na uruchomienie procesu doskonalenia 4 JST w oparciu o proces benchmoritoringu. Wykonawca musi opublikować 8 raportów z badań na stronach BIP 4 JST. Pierwszy raport - podsumowujący pierwsze badanie, drugi raport - podsumowujący drugie badanie. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu opracowane raporty w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF), w dwóch egzemplarzach. Wszystkie raporty mają mieć jednolitą formę graficzną, być sporządzone w języku polskim oraz zawierać co najmniej następujące elementy: - streszczenie raportu, - spis treści, - wprowadzenie (opis procedur, założeń i celów), - opis pilotażu, wyników danego etapu zadania, - wnioski i rekomendacje, - aneksy przedstawiające zestawienia i analizę danych, - opis wybranej i zastosowanej metodyki oraz bibliografię. Wykonawca opracuje raporty z zastosowaniem znormalizowanego maszynopisu tj. 1800 znaków na stronę. Raporty należy przekazać w segregatorach w kolorze niebieskim lub zbindowane. Do 20.12.2013 r. Etap 9: Zapewnienie trwałości wdrożonego systemu poprzez przyjęcie systemu przez 4 JST - wydanie zarządzenia wójta/burmistrza. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu kserokopie wydanych zarządzeń potwierdzone za zgodność z oryginałem przez 4 JST. Do 20.12.2013 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie prowadzone jest w ramach projektu Dobry i przyjazny urząd realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytetu V Dobre Rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie Potencjału Administracji Samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja Zarządzania w Administracji Samorządowej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACEK ŁUCZAK "QUALITY PROGRESS"
jakie przetargi wygrała firma
JACEK ŁUCZAK "QUALITY PROGRESS"
- QUALITY PROGRESS, ul. Reymonta 5/4, 60-791 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36223,50
Oferta z najniższą ceną: 36223,50 / Oferta z najwyższą ceną: 94904,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Dostawa pojazdu typu furgon 5 - osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej.
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - lokalizacja II
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - lokalizacja IV
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz przynależnych pomieszczeń (szatnia, sanitariaty, korytarz) w Szkole Podstawowej nr 3 im. Jana Brzechwy w Pile
- Przyszłość dzieci w naszych rękach: Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile przy ul. Lelewela 140
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.