Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-03
Iwonicz Zdrój: Zakup samochodu osobowego typu bus, 9-osobowego, fabrycznie nowego, rok produkcji 2010, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
Numer ogłoszenia: 355274 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , ul. Ks. Jana Rąba 22, 38-440 Iwonicz Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 4350612, faks 013 4350612.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.crriwonicz.sanatoria.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego typu bus, 9-osobowego, fabrycznie nowego, rok produkcji 2010, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego typu bus, fabrycznie nowego, rok produkcji 2010, 9-osobowego z przystosowaniem do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. 1.Parametry techniczne i wyposażenie : -liczba miejsc 9 włącznie z miejscem kierowcy (liczba musi wynikać z homologacji) lub 7-8 osób i 2 wózki inwalidzkie -moc silnika min. 110 KM -rodzaj silnika : turbo diesel -pojemność : min. 1900 maks. 2.500 cmm -ładowność min 900kg -wymiary zewnętrzne : wysokość maks. 2.050 mm, długość maks.5.250mm, rozstaw osi min 3.090 mm, -wymiary wewnętrzne : wysokość min. 1.250mm, -skrzynia biegów : manualna, 6 biegów do przodu , -średnie zużycie paliwa : poniżej 9 l/100km -napęd na przednią oś, -wspomaganie kierownicy, -automatyczna klimatyzacja przód-tył, -system zapobiegania blokowania kół przy hamowaniu: ABS -immobiliser, -czujnik parkowania, -kieszeń w drzwiach przednich, -centralny zamek + autoalarm, -niezależne zamki drzwi, -radio CD + 4 głośniki, wejście USB, mp3, - radio CB + antena z uchwytem magnetycznym, -poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, -regulacja wysokości fotela kierowcy, -pełne przeszklenie, -elektryczne otwierane szyby przednie, -okno przesuwne w przestrzeni pasażerskiej po lewej stronie w pierwszym rzędzie siedzeń, -regulowana kolumna kierownicza, -bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, -drzwi boczne przesuwne (prawa strona, oszklone), -drzwi tylne dwuczęściowe - otwierane pod kątem 90 i 180 stopni, -lusterka składane, -dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi, -drugi rząd foteli niezależnych z regulowanymi oparciami, zagłówki łatwo demontowane, z 3 punktowymi pasami bezpieczeństwa, -trzeci rząd foteli niezależnych z regulowanymi oparciami, zagłówki łatwo demontowane, z 3 punktowymi pasami bezpieczeństwa, siedzenia i pasy łatwo demontowane, -podłoga z materiału wodoodpornego, pokrytego wykładziną atypoślizgową, -komplet dywaników gumowych, -tapicerka nadwozia, -atestowane mocowania do wózków inwalidzkich, -platforma najazdowa do wprowadzania wózków inwalidzkich, -kolor nadwozia : wskazany przez wykonawcę z palety kolorów stosowanych w standardowej ofercie wykonawcy na rynek polski, wykonawca może zaproponować kolorystykę nadwozia indywidualnie, grubość lakieru zgodna ze standardowymi normami producenta samochodu, -apteczka, -gaśnica. -oznakowanie pojazdu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, -koło zapasowe, -hak holowniczy. 2.Bezpłatny roczny pakiet ubezpieczeniowy OC, NW, AC 3.Warunki serwisu i gwarancji : -okres gwarancji na cały samochód bez limitu kilometrów - min. 24 miesiące, -okres gwarancji na perforację nadwozia - min.10 lat, -okres gwarancji na wady lakiernicze - min. 24 miesiące, -serwis gwarancyjny obejmujący cały kraj, -stacje serwisowe na terenie całego kraju i w promieniu 80 km od siedziby zamawiającego, 4.Do pojazdu musi być dołączona : -instrukcja obsługi z języku polskim, -karta gwarancyjna (wraz z listą punktów serwisowych na terenie całego kraju)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wypełnione Paratmetry techniczno-eksploatacyjne samochodu osobowego wg wzoru zawartego w zał nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny katalog, folder dla oferowanego produktuy zawierający m.in. zaproponowaną kolorystykę nadwozia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty wg wzoru zawartego w SIWZ - zał nr 3 2. dokument lub dokumenty potwierdzającego, że Wykonawca jest autoryzowanym dealerem/partnerem producenta oferowanego samochodu, 3.wykaz zawierający autoryzowane przez producenta stacje serwisowe wykonujące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w pełnym zakresie dla oferowanej marki i modelu samochodu wraz z adresami autoryzowanych stacji obsługi (zgodnie z wymogami określonymi w przedmiocie zamówienia w podpunkcie dot. gwarancji), 4.oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crriwonicz.sanatoria.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS , 48-440 Iwonicz Zdrój, ul. ks. Jana Rąba 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS , 48-440 Iwonicz Zdrój, ul. ks. Jana Rąba 22 pokój 112 - I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI IWONICZ ZDRÓJ
więcej: przetargi IWONICZ ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu służbowego do realizacji zadań związanych z ochroną środowiska
- Dostawa samochodu osobowego typu van do przewozu pracowników, obiektów dużych gabarytów oraz eksponatów, przeznaczonego na potrzeby Muzeum Narodowego w Lublinie
- Dostawa 7 sztuk używanych sam. os. tej samej marki, modelu i typu, przeznaczonych do egzaminowania na kategorię B oraz 1 używanego sam. os., przeznaczonego do egzaminowania na kategorię B+E dla WORD
- Dostawa trzech samochodów osobowych dla Straży Miejskiej
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Dostawa samochodu osobowego przeznaczonego do obsługi obwodów drogowych.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.