eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego - część II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-29

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego - część II
Numer ogłoszenia: 355184 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 272080 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego - część II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę monitora ekranowego, komputerów przenośnych (laptopów) oraz akcesoriów komputerowych zgodnie z poniższą specyfikacją. Zamawiający wymaga realizacji całości dostawy sprzętu komputerowego w 1 transzy. Dostawa musi zostać wykonana przez Wykonawcę do Centrali Banku w Warszawie Al. Jerozolimskie 7 wraz z wniesieniem do pomieszczenia magazynowego znajdującego się na poziomie -1. Wszystkie urządzenia oraz dostarczane razem z nim oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe i muszą pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. Kolor obudowy czarny, odcienie szarości i grafitowy. Dostarczony sprzęt będzie objęty 36-cio miesięczną gwarancją producenta sprzętu i wsparciem technicznym na zasadach określonych w Umowie. Gwarancja musi zapewniać co najmniej wymianę uszkodzonego podzespołu lub urządzenia na nowe, uszkodzone dyski pozostają u Zamawiającego. Serwis gwarancyjny na dostarczony sprzęt, w ramach gwarancji producenta, realizowany będzie przez producenta sprzętu lub realizujący gwarancje producenta sprzętu podmiot, zgodnie z normą jakościową ISO 9001 lub równoważną. Serwis musi być wykonywany w trybie on-site. Czas naprawy do 14 dni kalendarzowych od dnia przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego. Dodatkowo dla komputerów przenośnych gwarancja 12 miesięczna na baterię. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne. Poprzez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się oprogramowanie systemowe, samodzielne komponenty o parametrach i wymaganiach minimalnych wyszczególnionych (wymienionych) i określonych w FOT, który w sposób poprawny współpracuje z urządzeniami i systemami będącymi w posiadaniu Zamawiającego oraz realizuje wszystkie funkcjonalności, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem urządzeń i systemów Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz posiada wszystkie funkcjonalności określone w Formularzu Oferty Technicznej/Opisie Przedmiotu Zamówienia. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. W przypadku oferowania sprzętu komputerowego równoważnego do produktów wyspecyfikowanych przez Zamawiającego, produkty równoważne muszą charakteryzować się nie gorszymi parametrami technicznymi niż produkty wyspecyfikowane przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działalność PMFF - Granty.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Helica Sp. z o.o., Raszyńska 25, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 146068,35

  • Oferta z najniższą ceną: 146068,35 / Oferta z najwyższą ceną: 157756,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.