eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Konwersja i dostosowanie powiatowych baz danych ewidencji gruntów i budynków do wymagan Zintegrowanego Systemu Katastralnego oraz włączenie tych baz do systemu IPE" w ramach projektu Phare - Zintegrowany System Katastralny faza III PL2003/004.379.01



Ogłoszenie z dnia 2005-07-18

POZYCJA 35489

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: "Konwersja i dostosowanie powiatowych baz danych ewidencji gruntów i budynków do wymagan Zintegrowanego Systemu Katastralnego oraz włączenie tych baz do systemu IPE" w ramach projektu Phare - Zintegrowany System Katastralny faza III PL2003/004.379.01 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Fundacja "Fundusz Współpracy" Jednostka Finansująco-Kontraktująca, do kontaktów: Diana Kamieniarz, Zastępca Dyrektora Jednostki Finansująco - Kontraktującej Fundacja "Fundusz Współpracy", ul. Górnośląska 4A, 00-444 Warszawa, tel. 022 4509890, fax 022 4509905, e-mail: efeu@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Fundusz Współpracy Jednostka Finansująco-Kontraktująca, Anna Serpina, Dział III w Pionie Przetargów, ul. Górnośląska 4A, 00-444 Warszawa, tel. 022 4509962, fax 022 4509905, e-mail: aserpina@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Fundusz Współpracy Jednostka Finansująco-Kontraktująca, Konrad Kuziora, ul. Górnośląska 4A, 00-444 Warszawa, tel. 022 4509885, fax 022 4509905, e-mail: kkuziora@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Konwersja i dostosowanie powiatowych baz danych ewidencji gruntów i budynków do wymagan Zintegrowanego Systemu Katastralnego oraz włączenie tych baz do systemu IPE" w ramach projektu Phare - Zintegrowany System Katastralny faza III PL2003/004.379.01.11. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić weryfikacje i dostosowanie baz danych katastralnych do wymagań Zintegrowanego Systemu Katastralnego, w lokalizacjach projektu z wykorzystaniem technologii Beneficjenta oraz włączenie lokalizacji projektowych do systemu Integrującej Platformy Elektronicznej zbudowanego w ramach Zintegrowanego Systemu Katastralnego w 183 lokalizacjach projektowych znajdujących się na terenie całego kraju. Jeden Wykonawca może złożyć wniosek maksymalnie na dwie części zamówienia. Część I obejmująca grupę 44 lokalizacji projektowych z Województw Śląskiego, Opolskiego, Dolnośląskiego i Lubuskiego. Część II obejmująca grupę 46 lokalizacji projektowych z Województw Lubelskiego, Świętokrzyskiego, Podkarpackiego, Małopolskiego i Podlaskiego. Część III obejmująca grupę 54 lokalizacji projektowych z Województw łódzkiego i Mazowieckiego. Część IV obejmująca grupę 39 lokalizacji projektowych z Województw Warmińsko-Mazurskiego, Pomorskiego, Zachodniopomorskiego, Wielkopolskiego i Kujawsko-Pomorskiego. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom z wyjątkiem: - opracowania planu realizacji projektu, - konwersji i dostosowania powiatowych baz danych katastralnych do wymagań Zintegrowanego Systemu Katastralnego, - włączenia powiatowych baz danych katastralnych do systemu Integrującej Platformy Elektronicznej. Przewiduje się możliwość przeprowadzenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające zostałoby przeprowadzone w ramach środków, które ewentualnie pozostaną po podpisaniu umowy. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zosta3o zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 30.09.2006 r. Ostateczny termin realizacji umowy może zostać przesunięty na dzień 28.02.2007 r. pod warunkiem uzyskania akceptacji Komisji Europejskiej na przedłużenie okresu wydatkowania dla niniejszego projektu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: usługa świadczona na terenie całego kraju zgodnie z podziałem według części. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86754. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość szcunkowa zamówienia podstawowego wynosi 3 709 700 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium za część I - 74 000,00 PLN Wadium za część II - 75 000,00 PLN Wadium za część III - 83 000,00 PLN Wadium za część IV - 68 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki ogólne: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177, z póżn. zm.), zwanej dalej ustawa Pzp. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu postępowania na podst. art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i 2 ustawy Pzp. Warunki szczegółowe: 3. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytowa dla każdej części zamówienia, na która zamierza złożyć wniosek w wysokości min.1 000 000 PLN 4. Wykonawca musi wykazać roczny przychód, w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, dla części I - 2 800 000 PLN, dla części II - 2 800 000 PLN, dla części III - 3 100 000 PLN, dla części IV - 2 500 000 PLN; 5. Wykażą się wiedza i doświadczeniem koniecznym do wykonania zamówienia tj. wykażą się zrealizowaniem z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat licząc wstecz od ostatecznego terminu wyznaczonego na składanie wniosku o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, całkowicie zakończonymi zamówieniami obejmującymi niżej wymienione usługi. Jeżeli wykazywane usługi Wykonawca realizować wspólnie z innymi podmiotami, Wykonawca wykazuje wartość swojego faktycznego udziału, a wartość tą Zamawiający uwzględni przy badaniu spełnienia warunku przez Wykonawcę. Sumaryczna wartość wykonanych przez Wykonawcę prac, w ramach wskazanych zamówień nie może być niższa niż 3 000 000,00 PLN Zamówienia musza obejmować wszystkie niżej wymienione usługi: - konwersje lub modernizacje baz danych ewidencji gruntów i budynków o wartości łącznie co najmniej 1 500 000,00 PLN, - wektoryzację map katastralnych o wartości łącznie co najmniej 200 000,00 PLN, - opracowanie lub wdrażanie systemów informatycznych dotyczących informacji przestrzennej w tym katastru nieruchomości o wartości łącznie co najmniej 700 000,00 PLN, - instalacje produktów na platformie UNIX i WINDOWS o wartości łącznie co najmniej 300 000,00 PLN, - konfiguracje i serwis produktów opartych na sieciach WAN o wartości łącznie co najmniej 300 000,00 PLN. Zamawiający nie wymaga, aby wszystkie ww. prace wykonywane by3y w ramach jednego kontraktu. Spełnienie powyższego warunku będzie skuteczne dla wszystkich części, na jakie Wykonawca składa wniosek. 6. Wykonawca wykaże, że zatrudniał średniorocznie w każdym z ostatnich trzech lat co najmniej 40 pracowników, a gdy okres działalności jest krótszy, w tym okresie. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż jedna część zamówienia, warunek ten musi być spełniony dla każdej z części zamówienia. 7. Wykonawca wykaże, że dysponuje dla każdej części, na którą zamierzają złożyć wniosek, poniżej wymienionymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Jednym ekspertem kluczowym - Kierownik Projektu ze strony Wykonawcy odpowiedzialnym za sprawowanie kontroli nad postępem prac podczas ka?dej fazy realizacji kontraktu, identyfikacje problemów, opóźnień oraz zagrożeń realizacji projektu, przedstawianie wszelkich problemów i sporów powstałych podczas realizacji kontraktu Kierownikowi Projektu ze strony Beneficjenta, opracowanie szczegó3owych propozycji rozwiązań dotyczących realizacji kontraktu, w celu ich przedstawienia Kierownikowi Projektu ze strony Beneficjenta, sporządzanie i przedstawianie Beneficjentowi raportów, posiadającym następujące kwalifikacje i doświadczenie: - wyższe wykształcenie w dziedzinie geodezji, informatyki lub zarządzania, - kwalifikacje w zakresie zarządzania projektami zgodne z metodyka PRINCE II lub PMI - biegła znajomość jez. polskiego (niezbędna przy analizie materiałów źródłowych i danych katastralnych - informacji o charakterze prawnym, dla których dokładność językowa w jez. polskim jest niezbędna), - co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, - kierowanie co najmniej 2 skutecznie wdrożonymi projektami informatycznymi o zbliżonej problematyce (konwersji danych katastralnych i modernizacji ewidencji gruntów i budynków lub wdrażania systemów informatycznych o rozproszonej architekturze) o wartości każdego z projektów nie mniejszym niż 1 000 000 PLN, - kierowanie co najmniej jednym skutecznie wdrożonym projektem związanym z katastrem nieruchomości lub informacją przestrzenną Zamawiający dopuszcza aby doświadczenie eksperta w obu powyższych dziedzinach wykazywane było na podstawie tych samych projektów. Trzema ekspertami kluczowymi ds. dostosowania baz danych ewidencji gruntów i budynków do wymagań Zintegrowanego Systemu Katastralnego odpowiedzialnymi między innymi za wdrożenie procedur postępowania składających się na technologie dostosowania ewidencji gruntów i budynków do wymagań Zintegrowanego Systemu Katastralnego i wykonanie wszystkich prac weryfikacji danych katastralnych i modyfikacji zbiorów danych ewidencyjnych, posiadającymi następujące kwalifikacje i doświadczenie: - wyższe wykształcenie techniczne w zakresie geodezji, - biegła znajomość jez. polskiego (znajomość jez. polskiego jest niezbędna przy analizowaniu materiałów i danych ewidencyjnych - informacji o charakterze prawnym), - uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r. Nr 100 poz. 1086 z późn. zm.), - co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie tworzenia lub konwersji katastralnych baz danych, - udział w co najmniej dwóch zakończonych na dzień składania wniosków projektach, dotyczących takich zagadnień jak: pozyskiwanie danych katastralnych, modernizacja ewidencji gruntów i budynków, budowa lub wdrażanie systemów informatycznych, które są wykorzystywane do celów katastralnych. Jednym ekspertem kluczowym ds. wektoryzacji map katastralnych, odpowiedzialnym m.in. za analizę jakości i wiarygodność materia3ów źródłowych pozyskanych z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, prowadzenie prac dotyczących wektoryzacji map katastralnych zgodnie z zapisami prawa, posiadającym następujące kwalifikacje i doświadczenie - wyższe wykształcenie techniczne w zakresie geodezji, - uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r. Nr 100 poz. 1086 z późn. zm.), - biegła znajomość jez. polskiego (znajomość jez. polskiego jest niezbędna przy analizowaniu materiałów i danych ewidencyjnych - informacji o charakterze prawnym), - co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie wektoryzacji map katastralnych, - udział w co najmniej dwóch zakończonych na dzień składnia wniosków projektach dotyczących takich zagadnień jak: budowa lub wdrażanie systemów GIS lub systemów służących do prowadzenia katastru nieruchomości, wektoryzacja map katastralnych. Dwoma ekspertami kluczowymi ds. informatyki odpowiedzialnymi m.in. za wdrożenie oprogramowania służącego podłączeniu lokalizacji projektowych do IPE oraz sprawdzenie poprawności tego połączenia, konfiguracje systemu IPE we wszystkich lokalizacjach projektu, posiadającymi następujące kwalifikacje i doświadczenie - wyższe wykształcenie informatyczne, - co najmniej pięcioletnie doświadczenie w zakresie wdrażania systemów informatycznych, - udział w co najmniej dwóch zakończonych na dzień składania wniosków projektach dotyczących budowy lub wdrażania systemów GIS lub systemów służących do prowadzenia katastru nieruchomości, - udział w co najmniej jednym zakończonym na dzień składania wniosków projekcie dotyczącym wdrażania systemów informatycznych opartych o siec rozległą WAN, - udział w co najmniej jednym zakończonym na dzień składania wniosków projekcie dotyczącym wdrażania systemów informatycznych w środowisku Windows wraz z konfiguracja przeglądarek internetowych Zamawiający nie wymaga aby ww. doświadczenie udokumentowane było na podstawie jednego kontraktu. Kandydat na kluczowego eksperta nie może być zgłoszony przez Wykonawcę do więcej niż jednej części zamówienia. 8. Wykonawca wykaże, że posiada w rozumieniu art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93, z późn. zm.) minimum 4 (cztery) stacje redakcyjne GIS/CAD dla każdej części zamówienia, na która zamierzają złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, umożliwiające wykonanie niniejszego zamówienia. Pod pojęciem "stacja redakcyjna" rozumie się środowisko komputerowe umożliwiające: - wizualna edycje opracowania rastrowego, - wizualna edycje NMT (Numeryczny Model Terenu) w różnej postaci (GRID, TIN, warstwice, inne), - superpozycje wymienionych produktów, - wektoryzację, kontrolę poprawności topologicznej, współdziałanie z relacyjną bazą danych. 9. Wykonawca wykaże, że prowadzi działalność obejmującą usługi geodezyjne i kartograficzne, w rozumieniu art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców sk3adajacych wspólny wniosek warunki opisane sekcji III.2.1) w pkt 1 oraz w pkt. 3-9 Wykonawcy musza spe3niac 3acznie. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs wymiany walut NBP obowiązujący w dniu: - zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia, - sporządzenia sprawozdania finansowego lub innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności, - na który podano informacje z banku. Ocena spełnienia warunków, wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana dla każdej części zamówienia wg formuły 0-1 "spełnia" - "nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do złożonego wniosku. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania wniosków, chyba, że ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 12, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia warunków według następującej zasady: za zrealizowane zamówienie określone w pkt 5, za min. 1 000 000,00 powyżej wymaganego - 1 pkt. W przypadku gdy Wykonawcy uzyskają tą samą liczbę punktów, o wyborze decyduje sumaryczna wartość zamówień spełniających warunki określone w sekcji III.2.1) pkt 5. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, stwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność obejmującą usługi geodezyjne i kartograficzne, w rozumieniu art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086 z późn. zm.). 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa Sekcji III.2.1.1) pkt. 1 oraz 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa Sekcji III.2.1.1) pkt. 6 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - listę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę 9. Pełnomocnictwo do podpisania Wniosku, o ile prawo do podpisania Wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Wnioskiem. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę. Uwaga: Dokumenty wskazane w pkt 1-9 należy złożyć jednorazowo bez względu na liczbę części zamówienia na, które wykonawca składa wniosek. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinia o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Uwaga :Dokumenty wskazane w pkt 1 i 2 należy złożyć jednorazowo bez względu na liczbę części zamówienia na, które wykonawca składa wniosek. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (ilość wykazów uzależniona jest od ilości części zamówienia, na które Wykonawca składa wniosek, a wykazy nie mogą specyfikować tych samych narzędzi i urządzeń); 2. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączonymi dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (ilość wykazów uzależniona jest od ilości części zamówienia); 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca sporządza wykaz tylko tych usług, które mają znaczenie w przedmiotowym postępowaniu; 4. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5. Dokument stwierdzający, że osoby (wymienione w punkcie III.2.1) pkt 7), które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Uwaga: Powyższe dokumenty, Wykonawca składa dla każdej części zamówienia z wyłączeniem dokumentów wymienionych w pkt 3 i 4, które Wykonawca sk3ada jednorazowo, bez względu na liczbę części na które składa wniosek. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, art. 11, 42, 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2000 r. Nr. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zamówienie udzielone zostanie w trybie przetargu ograniczonego w procedurze przyspieszonej zgodnie z zapisami art. 47 - 53 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 40, poz. 356). Konieczność zastosowania procedury przyspieszonej wynika z ograniczonego terminu kontraktowania umów finansowanych z funduszu PHARE. W trakcie przygotowania specyfikacji zamówienia nastąpiła nieprzewidziana uprzednio zmiana procedur postępowania z dotychczas obowiązujących przy zamówieniach finansowanych z funduszu PHARE na wynikające z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmusiło to Zamawiającego do znacznej modyfikacji uprzednio przygotowanych dokumentów. Przekroczenie terminu kontraktowania umów wiąże się z utrata środków pomocowych funduszu PHARE, co następnie prowadzi do uniemożliwienia realizacji Rządowego Programu Rozwoju Systemu Informacji o Nieruchomościach przyjętego przez Radę Ministrów w dniu 21 kwietnia 2004r. Beneficjent nie posiada środków budżetowych wystarczających na finansowanie realizacji niniejszego zamówienia w całości. Utrata środków pomocowych funduszu PHARE uniemożliwiłaby realizacje włączenia kolejnych powiatowych baz danych do Zintegrowanego Sytemu Katastralnego, a co za tym idzie nie nastąpiłaby kontynuacja prac zrealizowanych w ramach I i II fazy budowy ZSK. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 115 - 114024 z dnia 16.06.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 12. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PL2003/004.379.01.11.03. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.07.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 12.08.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Phare PL2003/004-379.01.11. 4) Informacje dodatkowe: Dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, wymagane postanowieniami Sekcji III.2.1.1), Sekcji III.2.1.2) i Sekcji III.2.1.3) z wyłączeniem pełnomocnictw musza być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wnioski, pod rygorem nieważności, musza być sporządzone na piśmie w języku polskim. Wszystkie dokumenty oraz oświadczenia przedstawione w języku obcym musza być przetłumaczone na język polski, z tym zastrzeżeniem, że dokumenty urzędowe winny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Zaleca się składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami) na Formularzach przygotowanych przez Zamawiającego. Formularze te dostępne są na stronie internetowej www.cofund.org.pl w części Przetargi JFK oraz w siedzibie Zamawiającego. 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86754 2) Krótki opis: Część 1 obejmująca grupę 44 lokalizacji projektowych z Województw Śląskiego, Opolskiego, Dolnośląskiego i Lubuskiego. 3) Zakres lub wartość: wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi: 917 300 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86754 2) Krótki opis: Część II obejmująca grupę 46 lokalizacji projektowych z Województw Lubelskiego, Świętokrzyskiego, Podkarpackiego, Małopolskiego i Podlaskiego. 3) Zakres lub wartość: wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi: 930 800 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86754 2) Krótki opis: Część III obejmująca grupę 54 lokalizacji projektowych z Województw Łódzkiego i Mazowieckiego. 3) Zakres lub wartość: wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi: 1 025 300 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86754 2) Krótki opis: Część IV obejmująca grupę 39 lokalizacji projektowych z Województw Warmińsko-Mazurskiego, Pomorskiego, Zachodniopomorskiego, Wielkopolskiego i Kujawsko-Pomorskiego. 3) Zakres lub wartość: wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi: 836 300 Euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.