Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-10-12
Bia³ystok: DOSTAWA KOMPLETNEGO SYSTEMU PRZESUWNYCH REGA£ÓW ARCHIWALNYCH PRZEZNACZONYCH DO ARCHIWUM SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIA£YMSTOKU WRAZ Z MONTA¯EM
Numer og³oszenia: 354802 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK , ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 6545797, faks 085 6648519.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalpck.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA KOMPLETNEGO SYSTEMU PRZESUWNYCH REGA£ÓW ARCHIWALNYCH PRZEZNACZONYCH DO ARCHIWUM SAMODZIELNEGO SZPITALA MIEJSKIEGO IM. PCK W BIA£YMSTOKU WRAZ Z MONTA¯EM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa metalowych przesuwnych rega³ów archiwalnych wraz z akcesoriami, tworz±cych system rega³ów przeznaczonych do archiwum Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Bia³ymstoku wraz z monta¿em systemu rega³ów w pomieszczeniu Zamawiaj±cego. 4. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1) dostawê kompletnego systemu metalowych przesuwnych podwójnych rega³ów archiwalnych 2) dostawê szyn jezdnych do rega³ów przesuwnych oraz pod³ogi wyrównawczej, a tak¿e innych akcesoriów wchodz±cych w sk³ad systemu przesuwnych rega³ów archiwalnych niezbêdnych do jego prawid³owego funkcjonowania zgodnie z przeznaczeniem. 3) monta¿ systemu przesuwnych rega³ów archiwalnych w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego.
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.13.11.00 - Rega³y archiwalne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2) posiadaj± niezbêdn± wiedze i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub dysponuj± pisemnym zobowi±zaniem innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia przynajmniej dwa zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 50 000 PLN ka¿de b) dysponuj± dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e zamówienia zosta³y wykonane nale¿ycie 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia 4) na dostarczony system przesuwnych rega³ów archiwalnych oraz prace monta¿owe tj. na ca³y przedmiot zmówienia udziel± Zamawiaj±cemu rêkojmi i gwarancji jako¶ci na okres nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy licz±c od dnia odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia bez zastrze¿eñ 5) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia ze szczególnym uwzglêdnieniem art. 24 ustawy Pzp.
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia w ofercie nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów: 1) o¶wiadczenie, ze Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do niniejszego SIWZ; 2) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 3) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków oraz op³at lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu ubezpieczeñ spo³ecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 5) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie , odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do niniejszego SIWZ ( za dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem dostawie stanowi±cej przedmiot zamówienia uwa¿ane bêd± dostawy przesuwnych rega³ów archiwalnych wraz z ich monta¿em); 6) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie 2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt. 1 ppkt. 2, 5 i 6 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 3. Dokumenty okre¶lone powy¿ej w pkt. 2 ppkt 1 i 2 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, natomiast dokumenty, o których mowa powy¿ej w pkt. 2 ppkt. 3 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed terminem sk³adania ofert. 4. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt. 2 zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Zapisy powy¿szego pkt. 4 stosuje siê odpowiednio. 5. Wymienione powy¿ej w pkt. 1 ppkt. 2 i w pkt. 2 ppkt. 1 i 2 dokumenty powinny w sposób jednoznaczny wskazywaæ osobê (osoby) umocowane prawnie do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, podpisywania ofert w imieniu Wykonawcy i sk³adania o¶wiadczeñ woli w jego imieniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpck.bialystok.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK, ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Bia³ystok, sekretariat pok 302 (III piêtro).
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Szpital Miejski im. PCK, ul. Sienkiewicza 79, 15-003 Bia³ystok, sekretariat pok 302 (III piêtro).
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Przebudowa budynku starej elektrowni Galerii Arsena³ w Bia³ymstoku - budowa wêz³a ciep³owniczego
- Szkolenie dla pracowników medycznych z Polski i Ukrainy w zakresie: USG jamy brzusznej, USG narz±dów szyi, USG klatki piersiowej
- Adaptacja pomieszczenia biurowego na magazyn broni na drogowym przej¶ciu granicznym Bobrowniki - Bierestowica
- Opracowanie studium wykonalno¶ci i wniosku o dofinansowanie dla projektu pn. "Kolej na rozwój - inwestycje w infrastrukturê Zespo³u Szkó³ Technicznych w Bia³ymstoku"
- Zakup wraz z dostaw± elementów i podzespo³ów elektronicznych na potrzeby Wydzia³u Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.55.2025
- Obs³uga portierni obiektu Filharmonii po³o¿onego w Bia³ymstoku przy ulicy podle¶nej w okresie 2025 - 2026
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.