eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Aktualizacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w związku z przyjęciem uproszczonych planów urządzenia lasu dla gminy Lutomiersk, obręby ewidencyjneAlbertów, Babice, Babiczki, Charbice Dolne, Charbice Górne, Florentynów, Franciszków, Kazimierz, Kolonia Be

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Pabianice: Aktualizacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w związku z przyjęciem uproszczonych planów urządzenia lasu dla gminy Lutomiersk, obręby ewidencyjne: Albertów, Babice, Babiczki, Charbice Dolne, Charbice Górne, Florentynów, Franciszków, Kazimierz, Kolonia Bechcice, Lutomiersk, Madaje Nowe, Malanów, Mianów, Prusinowice, Stanisławów Nowy (łącznie 57.08 ha, 179 jednostek rejestrowych)
Numer ogłoszenia: 354752 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pabianickiego , ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 213-01-00, faks 042 2159166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Aktualizacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w związku z przyjęciem uproszczonych planów urządzenia lasu dla gminy Lutomiersk, obręby ewidencyjne: Albertów, Babice, Babiczki, Charbice Dolne, Charbice Górne, Florentynów, Franciszków, Kazimierz, Kolonia Bechcice, Lutomiersk, Madaje Nowe, Malanów, Mianów, Prusinowice, Stanisławów Nowy (łącznie 57.08 ha, 179 jednostek rejestrowych).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja gleboznawczej klasyfikacji gruntów w związku z przyjęciem uproszczonych planów urządzenia lasu dla gminy Lutomiersk, obręby ewidencyjne: Albertów, Babice, Babiczki, Charbice Dolne, Charbice Górne, Florentynów, Franciszków, Kazimierz, Kolonia Bechcice, Lutomiersk, Madaje Nowe, Malanów, Mianów, Prusinowice, Stanisławów Nowy (łącznie 57.08 ha, 179 jednostek rejestrowych). Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie projektu operatu klasyfikacyjnego gruntów zmienionych w związku z przyjęciem uproszczonych planów urządzenia lasu dla gminy Lutomiersk. W szczególności prace zostaną przeprowadzone zgodnie z poniższym zestawieniem. Obręb ewidencyjny; Pow. gruntów [ha]; Ilość jednostek rej. Albertów -1; 0,83; 7 Babice - 2; 1,19; 9 Babiczki - 3; 3,06; 17 Charbice Dolne - 6; 0,44; 5 Charbice Górne - 7; 5,71; 11 Florentynów - 10; 2,56; 14 Franciszków - 11; 0,62; 11 Kazimierz - 13; 3,3; 7 Kolonia Bechcice - 5; 2,44; 8 Lutomiersk - 14; 0,88; 3 Madaje Nowe - 15; 2,49; 10 Malanów - 16; 3,21; 13 Mianów - 17; 2,57; 11 Prusinowice - 20; 7,83; 37 Stanisławów Nowy - 22; 19,95; 16 RAZEM: 57,08; 179 Prace wykonywane będą zgodnie z zapisami: - ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2005 Nr 240, poz. 2027 ze zmianami); - rozporządzenia rady ministrów z dnia 4 czerwca 1956 r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 1956 Nr 19 poz. 97 ze zm.); - rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001 r. Nr 38 poz. 454); - rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 16 lipca 2001 r. w sprawie zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych, ewidencjonowania systemów i przechowywania kopii zabezpieczających bazy danych, a także ogólnych warunków umów o udostępnianie tych baz (Dz. U. z 2001 r. Nr 78, poz. 837); - rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji i kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. z 1999 r. Nr 30, poz. 297); - w sprawach nieuregulowanych w powyższych przepisach prawa zaleca się stosowanie wytycznych technicznych /Instrukcja G-5 Ewidencja gruntów i budynków/ wprowadzonych zarządzeniem nr 16 z dnia 3 listopada 2003 r. przez Głównego Geodetę Kraju. Stan istniejący. Zgodnie z art. 7d ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.) do zadań Starosty należy prowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów. W związku z realizacją przepisów ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach - przyjęciem uproszczonych planów urządzenia lasów, nastąpiły zmiany w zakresie zakwalifikowania gruntów do poszczególnych użytków objętych gleboznawczą klasyfikacją. Uwzględniając zapisy ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, w szczególności art. 20 ust. 3a, zgodnie z którym ewidencję gruntów i budynków, w części dotyczącej lasów, prowadzi się z uwzględnieniem przepisów o lasach, w celu ujawnienia ww. zmian w ewidencji gruntów i budynków, należy dla tych terenów wykonać ponowną klasyfikację. Zakres prac: 1. Pozyskanie z Powiatowego Ośrodka Geodezyjnego i Kartograficznego w Pabianicach danych ewidencji gruntów i budynków niezbędnych do wykonania zamówienia. 2. Geodeta Powiatowy udostępni kopie dokumentacji uproszczonych planów urządzenia lasów niezbędnych do określenia zakresów zmienionych danych klasyfikacyjnych. Dostępne są wyplotowane mapy zasięgu lasów, wykazy zmian powierzchniowych, w formie numerycznej warstwa zasięgu lasów (format shp). 3. Wykonanie niezbędnych prac terenowych oraz sporządzenie projektów operatów klasyfikacyjnych dla poszczególnych obrębów ewidencyjnych. Dla każdego obrębu należy wykonać oddzielną dokumentację zawierającą między innymi: - informację dotyczącą formalnej podstawy zmian (art. 20 ust. 3a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne) wraz z kopią dokumentacji planu uproszczonego, - dokumentację klasyfikacyjną (granice zmienionych danych - granice lasu - należy przyjąć zgodnie z planami uproszczonymi), - wykazy zmian gruntowych (również w formie numerycznej). 4. Podstawą odbioru wykonanej pracy będzie protokół odbioru stwierdzający wykonanie pracy zgodnie z umową. 3.649,82 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.15.00 - Usługi badania gleby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniał niżej określone warunki: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a mianowicie: 1.1.1. dysponują osobą lub osobami mogącymi wykonać zamówienie i posiadającymi(jedna osoba posiadająca razem lub osoby posiadające osobno jeden z n/w uprawnień / upoważnień): 1) uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresów - rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych - zgodnie z art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.); 2) upoważnienie do wykonywania klasyfikacji gruntów na terenie województwa - zgodnie z § 4 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956 r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 1956 r. Nr 19, poz. 97 ze zm.). 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 3.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy. 3.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3.3. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy. 3.4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4.1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty w układzie zero - jedynkowym: /spełnia/ - /nie spełnia/. 4.2. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) wykaz osób posiadających uprawnienia zawodowe i wydane przez wojewodę upoważnienie do wykonywania klasyfikacji gruntów, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 1.1. ppkt 1.1.1. na druku zgodnym z treścią dodatku nr 2 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie w/w uprawnień. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, na druku zgodnym z treścią dodatku nr 3 do SIWZ, b) oświadczenie wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu na druku zgodnym z treścią dodatku Nr 4 do SIWZ, c) oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu na druku zgodnym z treścią dodatku Nr 4 do SIWZ, 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 lit. a) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 4 stosuje się odpowiednio. 6. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty, o których mowa ust. 1 - 5, w oryginałach lub kopiach opatrzonych stwierdzeniem lub pieczątką /Za zgodność z oryginałem/ i podpisem osoby (osób) podpisującej (- cych) ofertę. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi powyżej (w § 6 SIWZ). 2. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowną umowę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.pabianice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pabianicach Biuro Zarządu Powiatu, ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, budynek A, I piętro, pokój numer 28 codziennie z wyjątkiem sobót i niedziel w godzinach 8:00 - 16:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pabianicach Biuro Zarządu Powiatu, ul. Piłsudskiego 2, 95-200 Pabianice, budynek A, I piętro, pokój numer 28 codziennie z wyjątkiem sobót i niedziel w godzinach 8:00 - 16:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.