To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-29
Włocławek: Kompleksowej obsługi ratowniczej na obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - II postępowanie
Numer ogłoszenia: 354638 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186595 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, Aleja Chopina 8, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4130700, faks 54 4130777.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowej obsługi ratowniczej na obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - II postępowanie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi ratownicze określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 75.25.20.00-7 Służby ratownicze Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa ratownicza w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku wymienionych poniżej. Usługa polegać będzie na: zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji (OSiR) we Włocławku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1240), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz.108), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r. poz. 261), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz.U. z 2012 r. poz. 747), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. z 2012 r. poz. 286); kontroli nad przestrzeganiem postanowień regulaminu obiektu; wykonywaniu wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika; zapewnieniu świadczenia usługi przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; zapewnieniu ciągłości obsady trzech stanowisk ratowniczych w godzinach pracy Międzyosiedlowego Basenu Miejskiego, Krytej Pływalni Delfin - dwóch stanowisk ratowniczych, na kąpieliskach miejskich nad jeziorami Czarne i Wikaryjskie - po trzy stanowiska ratownicze, w następujących dniach i godzinach: Międzyosiedlowy Basen Miejski od poniedziałku do niedzieli od godziny 6:30 do 21:30, Kryta Pływalnia Delfin od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 21:00, od soboty do niedzieli w godzinach od 10:30 do 21:00 Kąpieliska miejskie nad j. Czarne i j. Wikaryjskie w sezonie letnim(wakacje szkolne) od poniedziałku do niedzieli od godziny 10:00 do 18:00; udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej, podstawowym opatrzeniu ran i urazów, a w poważnych przypadkach wezwania Pogotowia Ratunkowego; zabezpieczeniu wyposażenia pływalni i kąpielisk w niezbędny sprzęt ratunkowy zgodny z obowiązującymi przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne z dnia 27 lutego 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 261); bieżącym wyposażeniu ratowników w stroje z logo firmy i obuwie zgodne z wymogami BHP; dbaniu o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację powierzonego sprzętu; prowadzeniu podstawowej dokumentacji systemu raportowania; przestrzeganiu procedur: obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru, alarmowych, przy wypadkach w różnych miejscach obiektu, udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, łączności; określeniu i przestrzeganiu zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach. W zakres usług ratowniczych będących przedmiotem zamówienia wchodzi na poszczególnych obiektach OSiR-u, w szczególności : Międzyosiedlowy Basen Miejski (MBM): przystępowania do pracy punktualnie i w pełnej zdolności fizycznej i psychicznej; pełnienia dyżuru na wyznaczonym stanowisku, stałego obserwowania ludzi przebywających w wodzie i niezwłocznego reagowania na każdy sygnał wzywania pomocy poprzez podejmowanie akcji ratowniczej; kontroli stref dla umiejących i nieumiejących pływać; kontroli stanu urządzeń oraz sprzętu, który zapewnia bezpieczeństwo osób kąpiących się; sygnalizowania za pomocą urządzeń alarmowych (np. syrena, gong, gwizdek) przekraczania obowiązującego regulaminu; reagowania na wszelkie przypadki naruszania regulaminu obowiązującego na terenie basenu; przygotowania sprzętu ratowniczego i pomocniczego przed rozpoczęciem dyżuru i jego konserwacji po zakończeniu; przeciwdziałania używania sprzętu ratowniczego niezgodnie z jego przeznaczeniem; usuwania nadmiaru wody z plaży przy nieckach basenowych; niedopuszczania do korzystania z pływalni osób o niewłaściwej higienie, widocznych schorzeniach skóry bądź ranach; awaryjnego zabezpieczania miejsc zanieczyszczonych przez korzystających z pływalni; zgłaszania przełożonym braków w wyposażeniu apteczki pierwszej pomocy; niedopuszczania do korzystania z niecek basenu osób w niewłaściwych strojach; bieżącego prowadzenia dziennika pracy i innej niezbędnej dokumentacji; włączania i wyłączania atrakcji wodnych np. gejzera, zjeżdżalni, grzybka itp.; obsługa i opieka przedmedyczna dla osób korzystających z sauny; wydawanie i utrzymanie w odpowiednim porządku pokoju ze sprzętem do pływania; powiadamianie o wszelkich naruszeniach i nieprawidłowościach kierownika MBM. Kryta Pływalnia Delfin : zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego; wykonanie zadań musi odbywać się w godzinach funkcjonowania basenu ustalonych przez Zamawiającego; utrzymywanie czystości wokół niecki basenu. nadzór nad przestrzeganiem regulaminu krytej pływalni Delfin przez korzystających z niecki dużego basenu; wykonywanie zadań zleconych przez Zamawiającego związanych z funkcjonowaniem krytej pływalni Delfin. Zapewnienie bezpieczeństwa osób kapiących się na kąpieliskach miejskich nad jeziorem Czarne i jeziorem Wikaryjskie : zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego; nadzór nad przestrzeganiem regulaminu kąpielisk i wyeliminowanie osób nie stosujących się do regulaminu kąpielisk; przygotowanie kąpielisk do komisyjnego ich odbioru na dzień określony wcześniej przez Zamawiającego; utrzymywanie porządku poprzez wygrabienie pasa plaży wzdłuż linii brzegowej kąpielisk o szerokości dwóch metrów; reagowanie na wszelkie przypadki dewastacji urządzeń kąpielisk; bieżące prowadzenie dziennika pracy do wglądu dla Zamawiającego; wykonywanie zadań zleconych przez Zamawiającego związanych z funkcjonowaniem kąpielisk; używanie stroju ratownika wyróżniającego go od osób korzystających z kąpielisk; wykonawca zobowiązany jest zawrzeć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody wyrządzone uczestnikom kąpielisk..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.20.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁOCŁAWSKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
jakie przetargi wygrała firma
WŁOCŁAWSKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
- Włocławskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe WWOPR Włocławek, ul. Chopina 10/12, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 345000,00
Oferta z najniższą ceną: 345000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 453000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
- "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Włocławek" z podziałem na 2 zadania.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA MIEJSKIEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O. WE WŁOCŁAWKU
- Utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych na terenie miasta Włocławek z podziałem na 2 zadania
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)"
- Budowa ogrodzenia zewnętrznego, bram i furtek przy budynku żłobka ul. Wieniecka 34A we Włocławku.
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.