eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Kompleksowa obsługa ratownicza na obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - II postępowanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-18

Włocławek: Kompleksowa obsługa ratownicza na obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - II postępowanie
Numer ogłoszenia: 186595 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Chopina 8, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4130700, faks 54 4130777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.wloclawek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.osir.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa ratownicza na obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - II postępowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi ratownicze określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 75.25.20.00-7 Służby ratownicze Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa ratownicza w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku wymienionych poniżej. Usługa polegać będzie na: zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji (OSiR) we Włocławku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1240), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz.108), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r. poz. 261), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz.U. z 2012 r. poz. 747), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. z 2012 r. poz. 286); kontroli nad przestrzeganiem postanowień regulaminu obiektu; wykonywaniu wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika; zapewnieniu świadczenia usługi przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; zapewnieniu ciągłości obsady trzech stanowisk ratowniczych w godzinach pracy Międzyosiedlowego Basenu Miejskiego, Krytej Pływalni Delfin - dwóch stanowisk ratowniczych, na kąpieliskach miejskich nad jeziorami Czarne i Wikaryjskie - po trzy stanowiska ratownicze, w następujących dniach i godzinach: Międzyosiedlowy Basen Miejski od poniedziałku do niedzieli od godziny 6:30 do 21:30, Kryta Pływalnia Delfin od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 21:00, od soboty do niedzieli w godzinach od 10:30 do 21:00 Kąpieliska miejskie nad j. Czarne i j. Wikaryjskie w sezonie letnim(wakacje szkolne) od poniedziałku do niedzieli od godziny 10:00 do 18:00; udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej, podstawowym opatrzeniu ran i urazów, a w poważnych przypadkach wezwania Pogotowia Ratunkowego; zabezpieczeniu wyposażenia pływalni i kąpielisk w niezbędny sprzęt ratunkowy zgodny z obowiązującymi przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne z dnia 27 lutego 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 261); bieżącym wyposażeniu ratowników w stroje z logo firmy i obuwie zgodne z wymogami BHP; dbaniu o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację powierzonego sprzętu; prowadzeniu podstawowej dokumentacji systemu raportowania; przestrzeganiu procedur: obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru, alarmowych, przy wypadkach w różnych miejscach obiektu, udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, łączności; określeniu i przestrzeganiu zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach. W zakres usług ratowniczych będących przedmiotem zamówienia wchodzi na poszczególnych obiektach OSiR-u, w szczególności : Międzyosiedlowy Basen Miejski (MBM): przystępowania do pracy punktualnie i w pełnej zdolności fizycznej i psychicznej; pełnienia dyżuru na wyznaczonym stanowisku, stałego obserwowania ludzi przebywających w wodzie i niezwłocznego reagowania na każdy sygnał wzywania pomocy poprzez podejmowanie akcji ratowniczej; kontroli stref dla umiejących i nieumiejących pływać; kontroli stanu urządzeń oraz sprzętu, który zapewnia bezpieczeństwo osób kąpiących się. sygnalizowania za pomocą urządzeń alarmowych (np. syrena, gong, gwizdek) przekraczania obowiązującego regulaminu; reagowania na wszelkie przypadki naruszania regulaminu obowiązującego na terenie basenu; przygotowania sprzętu ratowniczego i pomocniczego przed rozpoczęciem dyżuru i jego konserwacji po zakończeniu; przeciwdziałania używania sprzętu ratowniczego niezgodnie z jego przeznaczeniem; usuwania nadmiaru wody z plaży przy nieckach basenowych; niedopuszczania do korzystania z pływalni osób o niewłaściwej higienie, widocznych schorzeniach skóry bądź ranach; awaryjnego zabezpieczania miejsc zanieczyszczonych przez korzystających z pływalni; zgłaszania przełożonym braków w wyposażeniu apteczki pierwszej pomocy; niedopuszczania do korzystania z niecek basenu osób w niewłaściwych strojach; bieżącego prowadzenia dziennika pracy i innej niezbędnej dokumentacji; włączania i wyłączania atrakcji wodnych np. gejzera, zjeżdżalni, grzybka itp.; obsługa i opieka przedmedyczna dla osób korzystających z sauny; wydawanie i utrzymanie w odpowiednim porządku pokoju ze sprzętem do pływania; powiadamianie o wszelkich naruszeniach i nieprawidłowościach kierownika MBM. Kryta Pływalnia Delfin : zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego; wykonanie zadań musi odbywać się w godzinach funkcjonowania basenu ustalonych przez Zamawiającego; utrzymywanie czystości wokół niecki basenu. nadzór nad przestrzeganiem regulaminu krytej pływalni Delfin przez korzystających z niecki dużego basenu; wykonywanie zadań zleconych przez Zamawiającego związanych z funkcjonowaniem krytej pływalni Delfin. Zapewnienie bezpieczeństwa osób kapiących się na kąpieliskach miejskich nad jeziorem Czarne i jeziorem Wikaryjskie : zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego; nadzór nad przestrzeganiem regulaminu kąpielisk i wyeliminowanie osób nie stosujących się do regulaminu kąpielisk; przygotowanie kąpielisk do komisyjnego ich odbioru na dzień określony wcześniej przez Zamawiającego; utrzymywanie porządku poprzez wygrabienie pasa plaży wzdłuż linii brzegowej kąpielisk o szerokości dwóch metrów; reagowanie na wszelkie przypadki dewastacji urządzeń kąpielisk; bieżące prowadzenie dziennika pracy do wglądu dla Zamawiającego; wykonywanie zadań zleconych przez Zamawiającego związanych z funkcjonowaniem kąpielisk; używanie stroju ratownika wyróżniającego go od osób korzystających z kąpielisk; wykonawca zobowiązany jest zawrzeć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody wyrządzone uczestnikom kąpielisk..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające to usługi polegające na czynnościach będących przedmiotem zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: spełniają warunki, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, oraz wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w niniejszym punkcie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w treści art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca składający ofertę w prowadzonym postępowaniu musi : posiadać decyzję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych dotyczącą wykonywania usług ratowniczych - art. 12 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. Nr. 208, poz. 1240).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składający ofertę w prowadzonym postępowaniu musi: posiadać opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę 150.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty; pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osir.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI WE WŁOCŁAWKU, Aleje Chopina 8, 87-800 Włocławek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2015 godzina 10:00, miejsce: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI WE WŁOCŁAWKU, Aleje Chopina 8, 87-800 Włocławek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.