Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-18
Włocławek: Kompleksowa obsługa ratownicza na obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - II postępowanie
Numer ogłoszenia: 186595 - 2015; data zamieszczenia: 18.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Chopina 8, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4130700, faks 54 4130777.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.wloclawek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.osir.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa ratownicza na obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku - II postępowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi ratownicze określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 75.25.20.00-7 Służby ratownicze Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa ratownicza w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku wymienionych poniżej. Usługa polegać będzie na: zapewnieniu bezpieczeństwa osób korzystających obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji (OSiR) we Włocławku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1240), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz.108), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2012 r. poz. 261), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012 r. w sprawie szkoleń w ratownictwie wodnym (Dz.U. z 2012 r. poz. 747), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag (Dz. U. z 2012 r. poz. 286); kontroli nad przestrzeganiem postanowień regulaminu obiektu; wykonywaniu wszystkich obowiązków określonych w zakresie obowiązków ratownika; zapewnieniu świadczenia usługi przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; zapewnieniu ciągłości obsady trzech stanowisk ratowniczych w godzinach pracy Międzyosiedlowego Basenu Miejskiego, Krytej Pływalni Delfin - dwóch stanowisk ratowniczych, na kąpieliskach miejskich nad jeziorami Czarne i Wikaryjskie - po trzy stanowiska ratownicze, w następujących dniach i godzinach: Międzyosiedlowy Basen Miejski od poniedziałku do niedzieli od godziny 6:30 do 21:30, Kryta Pływalnia Delfin od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 21:00, od soboty do niedzieli w godzinach od 10:30 do 21:00 Kąpieliska miejskie nad j. Czarne i j. Wikaryjskie w sezonie letnim(wakacje szkolne) od poniedziałku do niedzieli od godziny 10:00 do 18:00; udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej, podstawowym opatrzeniu ran i urazów, a w poważnych przypadkach wezwania Pogotowia Ratunkowego; zabezpieczeniu wyposażenia pływalni i kąpielisk w niezbędny sprzęt ratunkowy zgodny z obowiązującymi przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne z dnia 27 lutego 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 261); bieżącym wyposażeniu ratowników w stroje z logo firmy i obuwie zgodne z wymogami BHP; dbaniu o stanowisko świadczenia usług oraz konserwację powierzonego sprzętu; prowadzeniu podstawowej dokumentacji systemu raportowania; przestrzeganiu procedur: obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru, alarmowych, przy wypadkach w różnych miejscach obiektu, udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej, łączności; określeniu i przestrzeganiu zakresu obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach. W zakres usług ratowniczych będących przedmiotem zamówienia wchodzi na poszczególnych obiektach OSiR-u, w szczególności : Międzyosiedlowy Basen Miejski (MBM): przystępowania do pracy punktualnie i w pełnej zdolności fizycznej i psychicznej; pełnienia dyżuru na wyznaczonym stanowisku, stałego obserwowania ludzi przebywających w wodzie i niezwłocznego reagowania na każdy sygnał wzywania pomocy poprzez podejmowanie akcji ratowniczej; kontroli stref dla umiejących i nieumiejących pływać; kontroli stanu urządzeń oraz sprzętu, który zapewnia bezpieczeństwo osób kąpiących się. sygnalizowania za pomocą urządzeń alarmowych (np. syrena, gong, gwizdek) przekraczania obowiązującego regulaminu; reagowania na wszelkie przypadki naruszania regulaminu obowiązującego na terenie basenu; przygotowania sprzętu ratowniczego i pomocniczego przed rozpoczęciem dyżuru i jego konserwacji po zakończeniu; przeciwdziałania używania sprzętu ratowniczego niezgodnie z jego przeznaczeniem; usuwania nadmiaru wody z plaży przy nieckach basenowych; niedopuszczania do korzystania z pływalni osób o niewłaściwej higienie, widocznych schorzeniach skóry bądź ranach; awaryjnego zabezpieczania miejsc zanieczyszczonych przez korzystających z pływalni; zgłaszania przełożonym braków w wyposażeniu apteczki pierwszej pomocy; niedopuszczania do korzystania z niecek basenu osób w niewłaściwych strojach; bieżącego prowadzenia dziennika pracy i innej niezbędnej dokumentacji; włączania i wyłączania atrakcji wodnych np. gejzera, zjeżdżalni, grzybka itp.; obsługa i opieka przedmedyczna dla osób korzystających z sauny; wydawanie i utrzymanie w odpowiednim porządku pokoju ze sprzętem do pływania; powiadamianie o wszelkich naruszeniach i nieprawidłowościach kierownika MBM. Kryta Pływalnia Delfin : zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego; wykonanie zadań musi odbywać się w godzinach funkcjonowania basenu ustalonych przez Zamawiającego; utrzymywanie czystości wokół niecki basenu. nadzór nad przestrzeganiem regulaminu krytej pływalni Delfin przez korzystających z niecki dużego basenu; wykonywanie zadań zleconych przez Zamawiającego związanych z funkcjonowaniem krytej pływalni Delfin. Zapewnienie bezpieczeństwa osób kapiących się na kąpieliskach miejskich nad jeziorem Czarne i jeziorem Wikaryjskie : zabezpieczenie sprzętu ratowniczego i medycznego; nadzór nad przestrzeganiem regulaminu kąpielisk i wyeliminowanie osób nie stosujących się do regulaminu kąpielisk; przygotowanie kąpielisk do komisyjnego ich odbioru na dzień określony wcześniej przez Zamawiającego; utrzymywanie porządku poprzez wygrabienie pasa plaży wzdłuż linii brzegowej kąpielisk o szerokości dwóch metrów; reagowanie na wszelkie przypadki dewastacji urządzeń kąpielisk; bieżące prowadzenie dziennika pracy do wglądu dla Zamawiającego; wykonywanie zadań zleconych przez Zamawiającego związanych z funkcjonowaniem kąpielisk; używanie stroju ratownika wyróżniającego go od osób korzystających z kąpielisk; wykonawca zobowiązany jest zawrzeć ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za ewentualne szkody wyrządzone uczestnikom kąpielisk..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające to usługi polegające na czynnościach będących przedmiotem zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.20.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: spełniają warunki, o których mowa w treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, oraz wykażą ich spełnienie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym w niniejszym punkcie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w treści art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca składający ofertę w prowadzonym postępowaniu musi : posiadać decyzję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych dotyczącą wykonywania usług ratowniczych - art. 12 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. Nr. 208, poz. 1240).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę w prowadzonym postępowaniu musi: posiadać opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę 150.000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty; pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osir.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI WE WŁOCŁAWKU,
Aleje Chopina 8, 87-800 Włocławek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2015 godzina 10:00, miejsce: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI WE WŁOCŁAWKU, Aleje Chopina 8, 87-800 Włocławek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)".
- Budowa ogrodzenia części terenu Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski
- Modernizacja Poradni Położniczo - Ginekologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
- Dostawa aparatu USG na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia - Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
- Przebudowa alejek w Parku im. Władysława Łokietka
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO LIPIEC 2024 - CZERWIEC 2025 ROK
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKCIE "LEŚNY POTOK" W OKRESIE OD 17.06.2024 - 31.08.2024
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na obszarach wodnych w Gminie Ustka w latach 2024-2025
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.