eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicadostawa aparatury i sprzêtu medycznego dla Regionalnego Szpitala Specjalistycznego Latawiec w ¦widnicy

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-10-12

¦widnica: dostawa aparatury i sprzêtu medycznego dla Regionalnego Szpitala Specjalistycznego Latawiec w ¦widnicy
Numer og³oszenia: 354538 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat ¦widnicki , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 7, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8500400, 8500442, faks 074 8530927.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dostawa aparatury i sprzêtu medycznego dla Regionalnego Szpitala Specjalistycznego Latawiec w ¦widnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i sprzêtu medycznego dla Regionalnego Szpitala Specjalistycznego Latawiec w ¦widnicy, tj. : - Respirator transportowy do transportu wewn±trzszpitalnego, - Wózek reanimacyjny z wyposa¿eniem: ssak elektryczny, zestaw laryngoskopowy, defibrylator, - Nó¿ harmoniczny.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00 - Urz±dzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: dla zadania nr 1 - 300 z³ dla zadania nr 2 - 500 z³ dla zadania nr 3 - 2000 z³

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mo¿e siê ubiegaæ Wykonawca, który: 1.posiada uprawnienia do wykonania zamówienia, 2.nie podlega wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, 3.posiada do¶wiadczenie zawodowe wyra¿aj±ce siê zrealizowaniem minimum jednej dostawy zbli¿onej co do zakresu i warto¶ci przedmiotu zamówienia z okresu ostatnich 3 lat z potwierdzeniem, ¿e dostawa ta zosta³a wykonana nale¿ycie, dla ka¿dego z zadañ wymienionych w pkt.1.1. SIWZ, na które Wykonawca z³o¿y ofertê, 4.na oferowany sprzêt posiada dokumenty dopuszczeniowe do obrotu zgodnie z ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z pó¼n. zm.). 5.dostarczy przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami okre¶lonymi SIWZ. Ocena spe³nienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych poni¿ej. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ ww warunki wykonawca spe³ni³. Nie spe³nienie chocia¿by jednego z ww warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy nie z³o¿yli dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie ww warunków lub, którzy nie z³o¿yli pe³nomocnictw, albo którzy z³o¿yli dokumenty zawieraj±ce b³êdy lub którzy z³o¿yli wadliwe pe³nomocnictwa, do ich z³o¿enia w wyznaczonym terminie, chyba, ¿e mimo ich z³o¿enia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. Z³o¿one na wezwanie Zamawiaj±cego o¶wiadczenia lub dokumenty powinny potwierdzaæ spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz spe³nianie przez oferowane us³ugi wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ w dniu, w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty: 1.O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wg za³±cznika nr 2 do SIWZ. 2.Dowód wniesienia wadium. 3.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5.Aktualne za¶wiadczenie z w³a¶ciwego oddzia³u ZUS lub KRUS potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6.O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany sprzêt posiada wa¿ne dopuszczenia do obrotu dla oferowanych urz±dzeñ zgodnie z ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z pó¼n. zm.). Przy rozwi±zaniu (sprzêcie) nowo wprowadzonym do obrotu Zamawiaj±cy dopuszcza, w miejsce wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych, zg³oszenie do tego rejestru wg za³±cznika nr 3 do SIWZ 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy zbli¿onej co do zakresu i warto¶ci przedmiotu zamówienia z okresu ostatnich 3 lat z potwierdzeniem, ¿e dostawa ta zosta³a wykonana nale¿ycie, dla ka¿dego z zadañ wymienionych w pkt.1.1. SIWZ, na które Wykonawca z³o¿y ofertê, wg za³±cznika nr 4 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swidnica.pl/ogloszenia.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Starostwo Powiatowe w ¦widnicy, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 7 w pok.nr 308, III piêtro.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w ¦widnicy, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 7 w pok.nr 308, III piêtro.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zamawiaj±cy umo¿liwia równie¿ uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia w formie papierowej za cenê 10,00 z³ + VAT, które nale¿y wp³aciæ na konto Zamawiaj±cego nr 88 1560 0013 2400 1240 2786 0001. SIWZ mo¿na uzyskaæ w siedzibie Zamawiaj±cego w pok. nr 308, III piêtro lub drog± pocztow± po okazaniu dowodu wp³aty.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Respirator transportowy do transportu wewn±trzszpitalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Respirator transportowy do transportu wewn±trzszpitalnego.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Wózek reanimacyjny z wyposa¿eniem: ssak elektryczny, zestaw laryngoskopowy, defibrylator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Wózek reanimacyjny z wyposa¿eniem: ssak elektryczny, zestaw laryngoskopowy, defibrylator.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Nó¿ harmoniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Nó¿ harmoniczny.
  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.