eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówModernizacja odcinków dróg wojewódzkich oraz obiektów mostowych - odnowa nawierzchni DW 975 w m. Paleśnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Tarnów: Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich oraz obiektów mostowych - odnowa nawierzchni DW 975 w m. Paleśnica
Numer ogłoszenia: 354490 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich - Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6211754, faks 014 6211754.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich oraz obiektów mostowych - odnowa nawierzchni DW 975 w m. Paleśnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej - 128,00 m 2.Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 8x30 cm,na podsypce piaskowej (materiał z rozbiórki 80,0 m do ponownego ułożenia)- 102,00 m 3.Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki betonowej brukowej na podsypce cementowo-piaskowej( materiał z rozbiórki 115,2 m2 do ponownego wbudowania) - 140,00 m2 4.Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm,na podsypce piaskowej ( materiał z rozbiórki 180,00 m2 do ponownego wbudowania)- 197,00 m2 5.Rozebranie ścieków z elementów betonowych o grubości 15 cm,na podsypce cementowo-piaskowej - 10,00 m 6.Rozebranie przepustów rurowych. Rury betonowe o średnicy 50 cm - 6,00 m 7. Rozebranie przepustów rurowych. Ścianki czołowe i ławy betonowe - 5,00 m3 8. Roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi.Grunt kat.III-IV 200,00 m3 9.Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - kratek ściekowych ulicznych - 2,00 szt 10. Podbudowy z kruszywa naturalnego z domieszkami ulepszającymi: cement 3%. Grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm - 287,00 m2 11.Podbudowy z kruszywa łamanego z domieszkami ulepszającymi: cement 3%. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 287,00 m2 12.Studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu - 6,00 szt 13.Przykanaliki z rur z PVC, kielichowych o średnicy nominalnej 200 mm.- 9,00 m 14.Obsypki z dowiezionego piasku do nawierzchni drogowych - 4,50 m3 15. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm,wraz z wykonaniem ław betonowych (z oporem 0,0575 m3/m),na podsypce cementowo-piaskowej - 415,00 m 16. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm,na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane zaprawą cementową ( materiał z odzysku) - 80,00 m 17.Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm,na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane zaprawą cementową - 22,00 m 18.Ścieki na podsypce cementowo-piaskowej z elementów betonowych,grubość prefabrykatów 15 cm - 10,00 m 19.Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm,grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm 337,00 m2 20. Chodniki z kostki brukowej betonowej (materiał z odzysku),układane na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane piaskiem - 115,20 m2 21.Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm,szarej,układane na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane piaskiem - 25,00 m2 22.Chodniki z płyt betonowych ( materiał z odzysku),układane na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane zaprawą cementową - 180,00 m2 23.Chodniki z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm,układane na podsypce cementowo-piaskowej spoiny wypełniane zaprawą cementową - 17,00 m2 24.Przepusty rurowe pod zjazdami,rury betonowe o średnicy 50 cm- 6,00 m 25.Przepusty rurowe pod zjazdami,ścianki czołowe dla rur o średnicy 50 cm - 2,00 szt 26.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm,grubość warstwy po zagęszczeniu 50 cm -50,00 m2 27.Czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna skarp,grubość namułu 20 cm -203,00 m 28.Nawierzchnia zjazdów i poboczy z destruktu ,grubość warstwy po uwałowaniu 16 cm- 1 160,00 m2 29. Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno na głębokość 6 cm, bez odwożenia kory- 4 000,00 m2 30. Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu- 4 390,00 m2 31.Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - 4 080,00 m2 32.Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC 16W,warstwa wiążąca,grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm. 4 360,00 m2 33.Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 - 4 290,00 m2 34.Warstwa wzmacniająca z geosiatki na asfalcie ( szerokość 1 m o wytrzymałości na rozciąganie min. 100KN/m) - 287,00 m2 35.Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC 11S,warstwa ścieralna,grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm. Uszczelnienie złączy technologicznych przy użyciu taśmy bitumiczno kauczukowej - 4 290,00 m2 36.Oznakowanie poziome jezdni cienkowarstwowe,linie segregacyjne i krawędziowe,ciągłe malowane mechanicznie - 231,00 m2 Zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa Przedmiar robót i Specyfikacje Techniczne zał. nr 1 SIWZ. Miejsce wykonania zamówienia: nr drogi: DW 975 Zakres prac objętych zamówieniem odc. 240 od km 0+407 do km 1+010 województwo: małopolskie, powiat: tarnowski gmina: Zakliczyn.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, -wykonał co najmniej dwa zamówienia obejmujące wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4000m2 na drogach kategorii nie niższej niż G lub klasy równorzędnej. Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży Wykaz robót - zał. nr 6 SIWZ wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że: - dysponuje kandydatem na stanowisko kierownika robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń . Na potwierdzenie warunku Wykonawca złoży Wykaz osób - zał. nr 7 SIWZ oraz Oświadczenie o uprawnieniach - zał. nr 8 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Ponadto zmiana umowy może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: 1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, 2) wydłużenia terminu wykonania zamówienia z uwagi na : - wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wykonania określonymi w Specyfikacji Technicznej, - innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, termin może ulec przedłużeniu o czas trwania w/w okoliczności, 3) z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy - Kierownika budowy. Zmiana Kierownika robót musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego, kwalifikacje i oświadczenie wskazanych osób muszą być co najmniej takie same jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 4) wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy, 5) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dot. podwykonawców określonych we wzorze umowy. 6) sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 7) w przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego 8) w przypadku wystąpienia niezależnych od stron umowy przeszkód uniemożliwiających rozpoczęcie przez Wykonawcę robót budowlanych w terminie określonym w . § 2 ust. 1

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów - pok. nr 11 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Tarnowie ul. Ostrogskich 5a, 33-100 Tarnów, pok. nr 2 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.