Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa środków do jednorazowego użytku, dezynfekcji, materiałów diagnostycznych, stomatologicznych oraz opatrunków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM MEDYCZNE "KOL-MED" SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W TARNOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: KOL-MED
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010649508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dworcowy, 6
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: awojtowicz@kolmed.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolmed.tarnow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa środków do jednorazowego użytku, dezynfekcji, materiałów diagnostycznych, stomatologicznych oraz opatrunków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22e4031b-fa63-43a0-aba6-2909adaaa898
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004846/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa środków jednorazowego użytku, dezynfekcji, materiałów diagnostycznych, stomatologicznych oraz opatrunków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22e4031b-fa63-43a0-aba6-2909adaaa8983.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-22e4031b-fa63-43a0-aba6-2909adaaa898
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej opisane zostały w pkt X części I SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca RODO została opisana w pkt. XXV części SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dotycząca RODO została opisana w pkt. XXV części SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CM5/116/25/ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowe pozycje formularza asortymentowo – ilościowego opisane zostały w załączniku nr 2 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 28730,88 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 50% wartości danego pakietu, zaś minimalny poziom zamówienia wyniesie co najmniej 50% danego pakietu4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wartością kryterium „Cena” będzie liczba punktów, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku otrzymana z działania:
KC = (Cmin : C) x 100 pkt
gdzie:
• KC – to liczba punktów przyznanych badanej ofercie
• Cmin – to cena brutto najtańszej oferty
• C – to cena brutto badanej oferty
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyska najwyższą liczbę punktów tj.:
W = KC
gdzie:
• W – całkowita liczba punktów
• KC – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowe pozycje formularza asortymentowo – ilościowego opisane zostały w załączniku nr 2 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 37830,32 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 50% wartości danego pakietu, zaś minimalny pozom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości danego pakietu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wartością kryterium „Cena” będzie liczba punktów, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku otrzymana z działania:
KC = (Cmin : C) x 100 pkt
gdzie:
• KC – to liczba punktów przyznanych badanej ofercie
• Cmin – to cena brutto najtańszej oferty
• C – to cena brutto badanej oferty
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyska najwyższą liczbę punktów tj.:
W = KC
gdzie:
• W – całkowita liczba punktów
• KC – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowe pozycje formularza asortymentowo – ilościowego opisane zostały w załączniku nr 2 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 2995,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 50% wartości danego pakietu, zaś minimalny pozom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości danego pakietu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wartością kryterium „Cena” będzie liczba punktów, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku otrzymana z działania:
KC = (Cmin : C) x 100 pkt
gdzie:
• KC – to liczba punktów przyznanych badanej ofercie
• Cmin – to cena brutto najtańszej oferty
• C – to cena brutto badanej oferty
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyska najwyższą liczbę punktów tj.:
W = KC
gdzie:
• W – całkowita liczba punktów
• KC – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowe pozycje formularza asortymentowo – ilościowego opisane zostały w załączniku nr 2 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 16305,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 50% wartości danego pakietu, zaś minimalny pozom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości danego pakietu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wartością kryterium „Cena” będzie liczba punktów, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku otrzymana z działania:
KC = (Cmin : C) x 100 pkt
gdzie:
• KC – to liczba punktów przyznanych badanej ofercie
• Cmin – to cena brutto najtańszej oferty
• C – to cena brutto badanej oferty
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyska najwyższą liczbę punktów tj.:
W = KC
gdzie:
• W – całkowita liczba punktów
• KC – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowe pozycje formularza asortymentowo – ilościowego opisane zostały w załączniku nr 2 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 9450,39 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 50% wartości danego pakietu, zaś minimalny pozom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości danego pakietu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wartością kryterium „Cena” będzie liczba punktów, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku otrzymana z działania:
KC = (Cmin : C) x 100 pkt
gdzie:
• KC – to liczba punktów przyznanych badanej ofercie
• Cmin – to cena brutto najtańszej oferty
• C – to cena brutto badanej oferty
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyska najwyższą liczbę punktów tj.:
W = KC
gdzie:
• W – całkowita liczba punktów
• KC – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowe pozycje formularza asortymentowo – ilościowego opisane zostały w załączniku nr 2 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 26735,76 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 50% wartości danego pakietu, zaś minimalny pozom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości danego pakietu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wartością kryterium „Cena” będzie liczba punktów, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku otrzymana z działania:
KC = (Cmin : C) x 100 pkt
gdzie:
• KC – to liczba punktów przyznanych badanej ofercie
• Cmin – to cena brutto najtańszej oferty
• C – to cena brutto badanej oferty
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyska najwyższą liczbę punktów tj.:
W = KC
gdzie:
• W – całkowita liczba punktów
• KC – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowe pozycje formularza asortymentowo – ilościowego opisane zostały w załączniku nr 2 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 16500,32 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 50% wartości danego pakietu, zaś minimalny pozom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości danego pakietu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wartością kryterium „Cena” będzie liczba punktów, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku otrzymana z działania:
KC = (Cmin : C) x 100 pkt
gdzie:
• KC – to liczba punktów przyznanych badanej ofercie
• Cmin – to cena brutto najtańszej oferty
• C – to cena brutto badanej oferty
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyska najwyższą liczbę punktów tj.:
W = KC
gdzie:
• W – całkowita liczba punktów
• KC – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowe pozycje formularza asortymentowo – ilościowego opisane zostały w załączniku nr 2 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 20150,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 50% wartości danego pakietu, zaś minimalny pozom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości danego pakietu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wartością kryterium „Cena” będzie liczba punktów, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku otrzymana z działania:
KC = (Cmin : C) x 100 pkt
gdzie:
• KC – to liczba punktów przyznanych badanej ofercie
• Cmin – to cena brutto najtańszej oferty
• C – to cena brutto badanej oferty
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyska najwyższą liczbę punktów tj.:
W = KC
gdzie:
• W – całkowita liczba punktów
• KC – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowe pozycje formularza asortymentowo – ilościowego opisane zostały w załączniku nr 2 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 12665,55 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szacunkowa liczba zamawianych środków jednorazowego użytku i opatrunków może być zwiększona nie więcej niż o 50% wartości danego pakietu, zaś minimalny pozom zamówienia wyniesie co najmniej 50% wartości danego pakietu.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wartością kryterium „Cena” będzie liczba punktów, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku otrzymana z działania:
KC = (Cmin : C) x 100 pkt
gdzie:
• KC – to liczba punktów przyznanych badanej ofercie
• Cmin – to cena brutto najtańszej oferty
• C – to cena brutto badanej oferty
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która po zsumowaniu liczby punktów uzyska najwyższą liczbę punktów tj.:
W = KC
gdzie:
• W – całkowita liczba punktów
• KC – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu opisane zostały w pkt VIII Części I SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający może żądać przed zawarciem umowy - umowy regulującej współpracę tych wykonawców.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-07 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-06
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Remont łaźni w oddziałach mieszkalnych D,E w Oddziale Zewnętrznym w Tarnowie-Mościcach
- Przebudowa kortu tenisowego na boisko wielofunkcyjne przy Szkole Podstawowej w Tarnowcu
- Zakup i dostawa środków do jednorazowego użytku, dezynfekcji, materiałów diagnostycznych, stomatologicznych oraz opatrunków
- Dostawa środków ochrony do Zakładu Karnego w Tarnowie
- Dokumentacja projektowa na przebudowę istniejącego skrzyżowania i sygnalizacji świetlnej w celu utworzenia przejazdów rowerowych dla zad.:"Przebudowa skrzyżowania ul.Ks. Sitki-Piłsudskiego-Słowackiego
- "Roboty budowlane - Nowodąbrowska" w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa dróg i ścieżek rowerowych oraz rozwój zrównoważonej mobilności wewnątrz aglomeracyjnej"
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa środków do jednorazowego użytku, dezynfekcji, materiałów diagnostycznych, stomatologicznych oraz opatrunków
- Dostawy sprzętu zużywalnego do wykonywania badań koronarografii i zabiegów angioplastyki wieńcowej II
- SPRZĘT MEDYCZNY J.U. III
- Dostawa materiałów ochrony indywidualnej (wyroby medyczne i środki ochrony indywidualnej) dla personelu i pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/13 TP/2025
- Dostawa sprzętu medycznego
- Zakup materiałów medycznych- część 1: Elektrody EKG, część 2: Kaniule
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.