eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczGorący posiłek wraz z usługą podania dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Rawiczu i obiadu wraz z dowozem dla osób korzystających ze świadczeń Dziennego Domu Pomocy Społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-08

Rawicz: Gorący posiłek wraz z usługą podania dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Rawiczu i obiadu wraz z dowozem dla osób korzystających ze świadczeń Dziennego Domu Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 354401 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kopernika 4A, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5454037, faks 065 5453506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.rawicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gorący posiłek wraz z usługą podania dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Rawiczu i obiadu wraz z dowozem dla osób korzystających ze świadczeń Dziennego Domu Pomocy Społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje przygotowanie, wydanie i umożliwienie spożycia w miejscu wykonywania działalności przez Wykonawcę na terenie miasta Rawicza gorącego posiłku -dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Rawiczu. Na gorący posiłek - składa się pierwsze danie z pieczywem lub drugie danie. Możliwość wyboru przez klienta. Szacunkowa ilość przygotowywanych posiłków - około 48 dziennie. UWAGA; Ilość posiłków określona została szacunkowo na podstawie danych z roku 2007 i 2008 i tak w roku: -2007 - przygotowano - 9.205 posiłków -2008 (do 30 listopada) - przygotowano 11.407 posiłków 2.Przygotowanie i dowóz obiadów - dwudaniowych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul. Grota Roweckiego 4A w Rawiczu w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 12:30 do 13:00. Na obiad składają się: 1) pierwsze danie -zupa ( w każdym dniu tygodnia inna) 2) drugie danie - dwa razy w tygodniu - obiad drugodaniowy mięsny ( danie mięsne musi występować w co najmniej czterech rodzajach nie powtarzających się w przeciągu dwóch tygodni; do dań mięsnych nie zalicza się wątróbki, kaszanki, bigosu) - dwa razy w tygodniu - obiad drugodaniowy z jajkiem, rybą , wątróbką, kaszanką, bigosem, białym serem - w każdym tygodniu inne dania). - raz w tygodniu naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, spaghetti, faslka po bretońsku itp.- w każdym tygodniu inne danie). Do posiłków drugodaniowych mają być podawane przemiennie w danym tygodniu surówki i jarzyny gotowane. W tym samym tygodniu dany rodzaj surówki lub jarzyn gotowanych nie może się powtórzyć. Do posiłków drugodaniowych co najmniej dwa razy w tygodniu mają być podawane ziemniaki, w trzecim dniu może być podana kasza, ryż, kluski lub makaron (obowiązek ten nie dotyczy dni, w których podawane będą naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi itp.). Gramatura posiłku -ziemniaki (kasza, kluski, ryż lub makaron) 250 g. mięso, ryba, wątróbka, kaszanka, bigos 100 g + surówka (jarzyny gotowane)130g -naleśniki, placki ziemniaczane, pierogi, spaghetti, twaróg, fasolka po bretońsku od 300 g do 350 g -zupa 450 g Szacunkowa ilość przygotowywanych obiadów - około 35 dziennie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNEK 1 Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy tj. - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. WARUNEK 2 Wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać podstawowe warunki łącznie. 3.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w rozdziale IV SIWZ. 4.Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do formularza oferty ( załącznik nr 2 do SIWZ ) następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale III 1. Oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ), że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych tzn.: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, albo koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( dokument wystawiony w okresie wcześniejszym musi być potwierdzony jako aktualny przez organ wydający w wymaganym terminie) 3. Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Oświadczenie o akceptacji warunków zamówienia określonych w niniejszej SIWZ oraz w załączonym projekcie umowy. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia dokumentów - oświadczeń, o których wyżej mowa zawierających stwierdzenia zgodne z faktem i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania /aktualne dane/.Dokumenty, o których wyżej mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ( na każdej stronie kopii ) przez dostawcę lub wykonawcę tj. osobę upoważnioną do reprezentowania i podpisywania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.rawicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kopernika 4A 63-900 Rawicz pok.nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kopernika 4A 63-900 Rawicz pok.nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.