eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻninPrzedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków - uzupełnienie danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych gminy Gąsawa i wektoryzacji mapy zasadniczej miasta Barcin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Żnin: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków - uzupełnienie danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych gminy Gąsawa i wektoryzacji mapy zasadniczej miasta Barcin.
Numer ogłoszenia: 354166 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Żninie , ul. Potockiego 1, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031100, faks 052 3031302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. bip.powiat.znin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków - uzupełnienie danych ewidencyjnych dotyczących budynków i lokali dla obrębów ewidencyjnych gminy Gąsawa i wektoryzacji mapy zasadniczej miasta Barcin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali obrębów gminy Gąsawa., obejmująca uzupełnienie dotychczasowej ewidencji gruntów o dane ewidencyjne budynków i lokali prowadzonym w systemie TurboEWID v 7.4 dla 18 obrębów wiejskich gminy Gąsawa jak niżej: L.p. Nazwa obrębu Numer GUS Pole pow. do aktualizacji (ha) Liczba działek do aktualizacji Liczba jednostek gruntowych 1 Annowo-Wiktorowo 041902_2.0001 306.6937 563 339 2 Biskupin 041902_2.0002 683.5432 356 146 3 Chomiąża Szlachecka 041902_2.0003 1234.8311 692 391 4 Drewno 041902_2.0004 1556.4099 275 72 5 Godawy 041902_2.0006 885.262 270 95 6 Gogółkowo 041902_2.0007 554.2051 270 113 7 Komratowo 041902_2.0008 236.9703 118 37 8 Laski Wielkie-Małe 041902_2.0009 613.9256 431 284 9 Łysinin 041902_2.0010 1257.8907 348 156 10 Marcinkowo Dolne 041902_2.0011 402.0225 69 44 11 Marcinkowo Górne 041902_2.0012 590.8929 140 90 12 Nowa Wieś Pałucka 041902_2.0013 496.2344 226 83 13 Obudno 041902_2.0014 1471.5472 323 115 14 Oćwieka 041902_2.0015 377.9712 267 141 15 Pniewy 041902_2.0016 410.4326 174 105 16 Rozalinowo-Piastowo 041902_2.0017 266.9319 425 246 17 Ryszewko 041902_2.0018 279.8604 125 47 18 Szelejewo 041902_2.0019 1240.4032 450 176 RAZEM: 12 866 ha 5522 2680 Szacunkowa liczba budynków i lokali dla obrębów gminy Gąsawa wynosi ca 4500 *Powyższe dane aktualne na dzień 07.09.2010r. wraz z załącznikami 1. Mapa obszaru opracowania 2. Zatwierdzony projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków 3. Warunki techniczne 4. Dostosowanie opracowania do przesyłu danych EG i B w formacie SWDE 5. Projekt umowy Część II zamówienia: Przedmiotem drugiej części zamówienia jest wykonanie numerycznej mapy zasadniczej miasta Barcina w oparciu o istniejące materiały gromadzone w zasobie PODGiK w Żninie. Podstawowe dane o obiekcie: 1. TurboEWID 7.4 jest zintegrowanym systemem wykorzystanym do prowadzenia bazy o granicach, budynków i lokali miasta Barcin oraz docelowo do tworzonej numerycznej mapy zasadniczej 2. Analogowa mapa zasadnicza zawiera się na dwóch sekcjach 1:10000: część na 354.434 oraz na 364.12, które zawierają obiekt na 39 mapach w skali 1:500 oraz 9 w skali 1:1000 3. Miasto Barcin składa się 4 obrębów geodezyjnych: L.p. Nazwa obrębu Numer GUS Pole pow. do (ha) Liczba działek 1 Barcin (M) 041901_4.0001 80.7563 169 2 Barcin (M) 041901_4.0002 131.9631 589 3 Barcin (M) 041901_4.0003 66.2495 259 4 Barcin (M) 041901_4.0004 90.9382 535 RAZEM: 369.9071 ha 1552 wraz z załącznikami 1. Mapa obszaru opracowania 2. Warunki techniczne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2, 71.35.43.00-7, 71.35.04.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe z dziedziny geodezji i kartografii z zakresu nr 1 i 2. Sposób dokonywania oceny warunku - na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja spełnienia warunku będzie następować na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia ( art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku gdy wykonawca wskaże, że będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy - o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1)co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: a)wystąpienia zdarzeń siły wyższej; b)przedłużającej się procedurze przetargowej; c)wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający; 2)co do nieistotnych postanowień umowy; 3)co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl - w katalogu PRZETARGI
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żninie ul. Potockiego 1 biuro nr 12 I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żninie ul. Potockiego 1 Sekretariat Starosty Żnińskiego nr 19 I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów oraz założenie ewidencji budynków i lokali obrębów gminy Gąsawa., obejmująca uzupełnienie dotychczasowej ewidencji gruntów o dane ewidencyjne budynków i lokali prowadzonym w systemie TurboEWID v 7.4 dla 18 obrębów wiejskich gminy Gąsawa jak niżej:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Nazwa obrębu Numer GUS Pole pow. do aktualizacji (ha)Liczba działek do aktualizacji Liczba jednostek gruntowych 1 Annowo-Wiktorowo 041902_2.0001 306.6937 563 339 2 Biskupin 041902_2.0002 683.5432 356 146 3 Chomiąża Szlachecka 041902_2.0003 1234.8311 692 391 4 Drewno 041902_2.0004 1556.4099 275 72 5 Godawy 041902_2.0006 885.262 270 95 6 Gogółkowo 041902_2.0007 554.2051 270 113 7 Komratowo 041902_2.0008 236.9703 118 37 8 Laski Wielkie-Małe 041902_2.0009 613.9256 431 284 9 Łysinin 041902_2.0010 1257.8907 348 156 10 Marcinkowo Dolne 041902_2.0011 402.0225 69 44 11 Marcinkowo Górne 041902_2.0012 590.8929 140 90 12 Nowa Wieś Pałucka 041902_2.0013 496.2344 226 83 13 Obudno 041902_2.0014 1471.5472 323 115 14 Oćwieka 041902_2.0015 377.9712 267 141 15 Pniewy 041902_2.0016 410.4326 174 105 16 Rozalinowo-Piastowo 041902_2.0017 266.9319 425 246 17 Ryszewko 041902_2.0018 279.8604 125 47 18 Szelejewo 041902_2.0019 1240.4032 450 176 RAZEM: 12 866 ha 5522 2680.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2, 71.35.43.00-7, 71.35.04.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem drugiej części zamówienia jest wykonanie numerycznej mapy zasadniczej miasta Barcina w oparciu o istniejące materiały gromadzone w zasobie PODGiK w Żninie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Nazwa obrębu Numer GUS Pole pow. do (ha) Liczba działek 1 Barcin (M) 041901_4.0001 80.7563 169 2 Barcin (M) 041901_4.0002 131.9631 589 3 Barcin (M) 041901_4.0003 66.2495 259 4 Barcin (M) 041901_4.0004 90.9382 535 RAZEM: 369.9071 ha 1552.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.22.00-2, 71.35.43.00-7, 71.35.04.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.