Ogłoszenie z dnia 2008-12-08
Ogrodzieniec: Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu w celu poprawy jakości i wzrostu dostępności świadczonych usług medycznych
Numer ogłoszenia: 354155 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu , pl. Wolności 23, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6732545, faks 032 6733731.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu w celu poprawy jakości i wzrostu dostępności świadczonych usług medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu w celu poprawy jakości i wzrostu dostępności świadczonych usług medycznych jest realizacja pierwszej części II etapu robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie przebudowy piętra istniejącego budynku SP ZOZ w Ogrodzieńcu oraz remont pomieszczeń na piętrze. W ramach prac, które muszą być wykonane znajdują się: roboty murarskie - przebudowa gabinetów lekarskich, wytworzenie dodatkowej poczekalni dla pacjentów oraz przebudowa sanitariatów. Prace wykończeniowe dotyczą położenia właściwych wykładzin określonych w przedmiarze robót, położenie kafli, gipsowanie, malowanie ścian. W zakresie prac instalacyjnych mieści się wymiana umywalek oraz armatury uruchamianej bez dotyku rąk, podgrzewaczy, instalację pionów sanitarnych oraz częściową wymianę instalacji elektrycznej, wymianę lamp oświetleniowych zgodnie z obowiązującymi normami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.43.21.20 - Instalowanie nawierzchni podłogowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu, wykonawca jest obowiązany wnieść wadium 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące )III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia - w tym zakresie zamawiający wymaga , aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną tego typu robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną wykonaną tego typu robotę o wartości minimum 100% ceny oferowanej netto i zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. - załączenie do oferty wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu obejmującego zakresem merytorycznym całokształt robót oraz wykazanie minimum jednego pracownika posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci wod.kan i urządzeń elektrycznych. Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień oraz kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - - na potwierdzenie spełniania warunku zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie aktualnego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie niższej niż cena zaoferowana w złożonej ofercie. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - do potwierdzenia oświadczeniem według wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. 2) spełnią warunki dodatkowe: a) potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń - zał nr 3 siwz; b) zaoferują nie krótszy niż 30 dni termin płatności za wykonane roboty, c) złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami siwz - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 ustawy. 2. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, o których mowa powyżej oraz określonych w treści siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Informacje ogólne o wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt. 1-4 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 4, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/uwierzytelnianie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 6. Dokument stwierdzający fakt wspólnego ubiegania się przez ściśle oznaczone podmioty o udzielenie zamówienia (np. list intencyjny) wraz z pełnomocnictwem dla ustanowionego przez te podmioty pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - o ile o udzielenie zamówienia ubiegają się podmioty występujące wspólnie. 7. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia OC, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie niższej niż zaoferowana cena wykonania przedmiotu zamówienia. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, w tym dokument stwierdzający uprawnienia kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci wod.kan. i urządzeń elektrycznych wraz z kserokopią uprawnień i aktualnym na dzień złożenia oferty zaświadczeniem o przynależności do terytorialnego organu samorządu zawodowego. 9. Oświadczenie zgodne z treścią punktu 4 rozdziału III siwz. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - dla każdego wykazanego zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną wykonaną tego typu robotę o wartości minimum 100% ceny oferowanej netto i zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. 11. Harmonogram robót opracowany na bazie dokumentu, o którym mowa w rozdz. III pkt. 2 siwz. 12. Kosztorys ofertowy . 13. Dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.ogrodzieniec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu
Plac Wolności 23
42 -440 Ogrodzieniec
pok. : księgowość kadry(parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu Plac Wolności 23 42 -440 Ogrodzieniec pok. : księgowość kadry(parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Został złożony wniosek o dofinansowanie ze środków unijnych w/w projektu Modernizacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Ogrodzieńcu w celu poprawy jakości i wzrostu dostępności świadczonych usług medycznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 , Działanie 9.2 Infrastruktura lecznictwa otwartego. Obecnie wniosek jest w trakcie oceny w Urzędzie Marszałkowskim ..
INNE PRZETARGI OGRODZIENIEC
- Zakup i montaż mobilnego lodowiska w Gminie Ogrodzieniec
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec (system monitoringu sieci wodociągowej)
- Dostawa sprzętu komputerowego realizowana w ramach projektu pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)".
więcej: przetargi OGRODZIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Rożno-Parcele, gmina Aleksandrów Kujawski
- Przebudowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej w m. Wysokie.
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
więcej: Betonowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.