To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-29
Ogłoszenie nr 354061 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.
Suwałki: Wykonanie robót ogólnobudowlanych w budynkach przy ul. Ciesielska 15 m 3, ul. Noniewicza 41 m 6, wymiana stolarki budowlanej w budynkach przy ul. Kościuszki 26 m 1, ul. Kościuszki 108, ul. Utrata 25, ul. Wigierska 3 m 2, ul. Noniewicza 28 m 6, Osiedle II bl. 4A m 9, ul. Waryńskiego 9 m 1 w Suwałkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 327339-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki w imieniu której działa Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, krajowy numer identyfikacyjny
36336992000000, ul.
ul. Wigierska
32,
16400
Suwałki, państwo
Polska, woj.
podlaskie, tel.
87 563 50 00, faks
87 563 50 79, e-mail
m.kopyra@zbm.suwalki.pl ; sekretariat@zbm.suwalki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zbm.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót ogólnobudowlanych w budynkach przy ul. Ciesielska 15 m 3, ul. Noniewicza 41 m 6, wymiana stolarki budowlanej w budynkach przy ul. Kościuszki 26 m 1, ul. Kościuszki 108, ul. Utrata 25, ul. Wigierska 3 m 2, ul. Noniewicza 28 m 6, Osiedle II bl. 4A m 9, ul. Waryńskiego 9 m 1 w Suwałkach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):71 / R.B / 2016, 88 / R.B / 2016, 94 / R.B / 2016, 95 / R.B / 2016, 97 / R.B / 2016, 98 / R.B / 2016, 99 / R.B / 2016, 100 R.B/2016, 101 / R. B/ 2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych w budynkach przy ul. Ciesielska 15 m 3, ul. Noniewicza 41 m 6, wymiana stolarki budowlanej w budynkach przy ul. Kościuszki 26 m 1, ul. Kościuszki 108, ul. Utrata 25, ul. Wigierska 3 m 2, ul. Noniewicza 28 m 6 Osiedle II bl. 4A m 9, ul. Waryńskiego 9 m 1 w Suwałkach. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Część I - wykonanie robót ogólnobudowlanych obejmujących : ? wymianę podłogi w kuchni w lokalu Nr 3 w budynku przy ul. Ciesielska 15 w Suwałkach ? remont podłogi w lokalu Nr 6 w budynku przy ul. Noniewicza 41 w Suwałkach 1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy oraz przedmiar robót. 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, dotyczących robót ogólnobudowlanych. Część II - wykonanie robót w zakresie wymiany stolarki drzwiowej jn. : ? wymiana drzwi wejściowych do klatki schodowej w bramie budynku przy ul. Kościuszki 108 w Suwałkach ? wymiana drzwi wejściowych do klatki schodowej w budynku przy ul. Utrata 25 w Suwałkach ? wymiana drzwi wejściowych do lokalu Nr 1 w budynku przy ul. Kościuszki 26 w Suwałkach ? wymiana drzwi wejściowych do lokalu Nr 2 w budynku przy ul. Wigierska 3 w Suwałkach ? wymiana drzwi wejściowych do lokalu Nr 6 w budynku przy ul. Noniewicza 28 w Suwałkach ? wymiana drzwi wejściowych do lokalu Nr 1 w budynku przy ul. Waryńskiego 9 w Suwałkach 1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje program funkcjonalno użytkowy oraz przedmiar robót. 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z programem funkcjonalno użytkowym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, dotyczących robót ogólnobudowlanych. Część III - wymiana stolarki okiennej w lokalu Nr 9 w budynku Osiedle II bl. 4A w Suwałkach. 1. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje protokół typowania robót oraz przedmiar robót. 2. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z protokołem typowania robót, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, dotyczących robót ogólnobudowlanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45421000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonanie robót ogólnobudowlanych w budynkach przy ul. Ciesielska 15 m 3 i ul. Noniewicza 41 m 6 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3107.16 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 3350,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wymiana stolarki budowlanej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT11129.12 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 13480.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: wymiana stolarki okiennej w lokalu Nr 9 w budynku Osiedle II bl. 4A w Suwałkach |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1921.95 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2060.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa odzieży mundurowej, służbowej, i ochronnej przeznaczonej pracownikom Wigierskiego Parku Narodowego
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych na terenie gminy Suwałki w podziale na dwa zadania.
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- Dostawa obłożeń specjalistycznych chirurgicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.