eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeZadanie I BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIWA DO POJAZDÓW TRANSPORTU LEŚNEGO I SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH NADLEŚNICTWA GRYFICE W ODLEGŁOŚCI DO 10 KM LICZĄC OD SIEDZIBY NADLEŚNICTWA GRYFICE ZADANIE II BEZGOTÓWKOWY ZAKUP OLEJU OPAŁOWEGO Z DOSTAWĄ DO LOKALNEJ KOTŁOWNI W BU

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-10-09

Gryfice: Zadanie I BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIWA DO POJAZDÓW TRANSPORTU LEŚNEGO I SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH NADLEŚNICTWA GRYFICE W ODLEGŁOŚCI DO 10 KM LICZĄC OD SIEDZIBY NADLEŚNICTWA GRYFICE ZADANIE II BEZGOTÓWKOWY ZAKUP OLEJU OPAŁOWEGO Z DOSTAWĄ DO LOKALNEJ KOTŁOWNI W BUDYNKU BIUROWO-MIESZKALNEGO SIEDZIBY NADLEŚNICTWA GRYFICE
Numer ogłoszenia: 353970 - 2009; data zamieszczenia: 09.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice , Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, tel. 091 3843321; 3842516.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice e-mail: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzający Własnością Skarbu Państwa - Gospodarka leśna. Leśnictwo i Pozyskanie Drewna..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIWA DO POJAZDÓW TRANSPORTU LEŚNEGO I SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH NADLEŚNICTWA GRYFICE W ODLEGŁOŚCI DO 10 KM LICZĄC OD SIEDZIBY NADLEŚNICTWA GRYFICE ZADANIE II BEZGOTÓWKOWY ZAKUP OLEJU OPAŁOWEGO Z DOSTAWĄ DO LOKALNEJ KOTŁOWNI W BUDYNKU BIUROWO-MIESZKALNEGO SIEDZIBY NADLEŚNICTWA GRYFICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup: Zadanie I -benzyny bezołowiowej 95 w ilości 3 500 litrów PN-EN-228 -oleju napędowego w ilości 17 000 litrów PN-EN-590 Zadanie II -oleju opałowego w ilości 22 000 litrów PNC- 6024.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 23.13.41.00 - 23.13.41.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: -oferta dotycząca bezgotówkowego zakupu paliw musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 800.00 PLN, (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych), -oferta dotycząca bezgotówkowego zakupu oleju opałowego z dostawą musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 300.00 PLN, (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych). Oferent wnosi wadium: -w formie pieniężnej sposób przekazania w tym dane i numer rachunku bankowego Zamawiającego, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, -w gwarancjach ubezpieczeniowych, -w gwarancjach bankowych, -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Gryfice 80 2030 0045 1110 0000 0054 42 90 z dopiskiem na blankiecie przelewu, czego dotyczy ( kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty). Wadium wniesione w innej formie, niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. 700 ÷ 1200 (do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię). Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia wyznaczonego terminu składania ofert do dnia 31 października 2009r. godz. 1200. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie zgodnie z art. 46 ust. 1, pkt. 1, 2, 3; ust. 2, pkt. 1, 2, 3, ust. 3; ust. 4. Prawa Zamówień Publicznych. Wadium Oferenta, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymana wraz z odsetkami w przypadku, gdy Oferent: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: -posiadają koncesję na obrót paliwami /potwierdzoną kserokopię należy dołączyć do oferty/, -oferują paliwo spełniające wymagania określone w polskich normach dla paliw płynnych, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. -zapewniają bezgotówkowy zakup zamawianego paliwa w odległości do 10 km licząc od siedziby Nadleśnictwa Gryfice. -zapewniają bezgotówkowy zakup z dostawą oleju opałowego do lokalnej kotłowni w budynku biurowo-mieszkalnego siedziby Nadleśnictwa Gryfice. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dokumentów złożonych w ofercie przez Oferentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, -ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia, -zamawiający uzna, że Oferent spełnił warunek udziału w postępowaniu oświadczając pisemnie posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenie wykonania zamówienia, -zamawiający odrzuci ofertę Oferenta niezgodną z ustawą lub jej treść nie będzie odpowiadała treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, -zamawiający odrzuci ofertę, której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -zamawiający odrzuci ofertę zawierającą pomyłki rachunkowe lub błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, -zamawiający odrzuci ofertę Oferenta który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie pomyłki rachunkowej lub błędu w obliczeniu ceny, -zamawiający odrzuci ofertę niezabezpieczonej wadium, -w przypadku nie spełnienia jakichkolwiek z warunków udziału w postępowaniu, Oferent zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Oferent posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocników osób składających ofertę do udziału w postępowaniu, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż. 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Oferenta niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: -kopię posiadania koncesji na obrót paliwami /potwierdzoną kserokopię należy dołączyć do oferty/, -oświadczenie potwierdzające że, oferowane paliwo spełnia wymagania określone w polskich normach dla paliw płynnych, -oświadczenie potwierdzające że, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -oświadczenie potwierdzające że, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia, -wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, przewidywanych do realizacji zamówienia i ich uprawnień, także zakresu wykonywanych przez nich czynności, -dokumenty stwierdzające, że osoby, będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 1a, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. W celu potwierdzenia, że oferowana usługa na gotówkowy zakup paliw odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do oferty należy dołączyć wyżej wymienione dokumenty. 5. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Oferenta lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 6. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim, składane w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Oferenta. 7. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnienia od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Oferent nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione. 8. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były złożone przez Oferenta w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. szczecin.lasy.gov.pl/gryfice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gryfice Osada Zdrój 1 72-300 Gryfice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego /Sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Benzyna bezołowiowa 95 /PN-EN-228/ 2. Olej napędowy /PN-EN-590/.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Benzyna bezołowiowa 95 w ilości 3 500 litrów. 2. Olej napędowy w ilości 17 000 litrów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 1. Olej opałowy PNC - 96024.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Olej opałowy w ilości 22 000 litrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.13.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.