To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-29
Ogłoszenie nr 353962 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.
Poznań: Kompleksowa organizacja warsztatów w zakresie profesjonalizacji usług wielkopolskich Instytucji Otoczenia Biznesu w podziale na 5 części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 319200-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego, krajowy numer identyfikacyjny
63125781600000, ul.
al. Niepodległości
34,
61714
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 626 70 80, faks
61 626 70 81, e-mail
kancelaria@umww.pl; marcin.kozubowicz@umww.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umww.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa organizacja warsztatów w zakresie profesjonalizacji usług wielkopolskich Instytucji Otoczenia Biznesu w podziale na 5 części
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DRG-I.272.1.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Zamówienia jest kompleksowa organizacja warsztatów w zakresie profesjonalizacji usług wielkopolskich Instytucji Otoczenia Biznesu w podziale na 5 części. Część I zamówienia: obejmuje kompleksową organizację warsztatu pn.: nowoczesne wzornictwo opakowań wspomagające rozwój i rozpoznawalność marki firmy/produktu. Część II zamówienia: obejmuje kompleksową organizację warsztatu pn.: projektowanie wnętrz publicznych w celu podniesienia ich funkcjonalności i wizerunku. Część III zamówienia: obejmuje kompleksową organizację warsztatu pn.: realny transfer technologii. Część IV zamówienia obejmuje kompleksową organizację warsztatu pn.: wdrożenie cyfrowych innowacji w biznesie. Część V zamówienia obejmuje kompleksową organizację warsztatu pn.: zamiana pomysłu w dobrze prosperujący startup. Zakres obowiązków Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia obejmować będzie: 2.1 Koordynację realizacji przedmiotu zamówienia w celu zapewnienia należytego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia, obejmującą m.in. przygotowywanie dokumentów, zestawień i innych materiałów związanych z realizacją Warsztatu według wytycznych Zamawiającego i przekazywanie ich Zamawiającemu, konsultacje z Zamawiającym, utrzymywanie niezbędnego kontaktu osobistego, telefonicznego i elektronicznego z przedstawicielem Zamawiającego i Uczestnikami. 2.2 Przygotowanie, przeprowadzenie i obsługę organizacyjną Warsztatu, w tym: 2.2.1 zapewnienie koordynatora Przedmiotu Zamówienia, 2.2.2 przeprowadzenie działań informacyjnych, rekrutacja Uczestników wraz z weryfikacją dokumentacji, w tym pomocy de minimis oraz pozyskanie minimalnej liczby Uczestników zgodnie ze wskaźnikami SOPZ, 2.2.3 zapewnienie trenera/trenerów na Warsztat oraz dwóch dwuosobowych zespołów prezentujących każde studium przypadku (case study) oraz liczby Uczestników zgodnie ze wskaźnikami SOPZ, 2.2.3 zapewnienie trenera/trenerów na Warsztat oraz dwóch dwuosobowych zespołów prezentujących każde studium przypadku (case study) oraz wszelkich innych niezbędnych przedmiotów i materiałów, a także przestrzeni funkcjonalnych, koniecznych do prawidłowej realizacji Przedmiotu Zamówienia, 2.2.4 zapewnienie odpowiednio wyposażonej sali do przeprowadzenia Warsztatu, 2.2.5 zapewnienie cateringu podczas Warsztatu. 2.3 Przygotowanie pisemnego raportu podsumowującego Warsztat wraz z całą dokumentacją dotyczącą Warsztatu. 2.4 Przygotowanie innych materiałów wskazanych w opisach poszczególnych części zamówienia (I-V). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla części I ;II; III; IV; V) stanowi:załącznik nr 5 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
79951000-5
Dodatkowe kody CPV:
79952000-2,
80500000-9,
80510000-2,
55300000-3,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Kompleksowa organizacja warsztatu pn.: projektowanie wnętrz publicznych w celu podniesienia ich funkcjonalności i wizerunku |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art.93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, nie została złożona żadna oferta. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Kompleksowa organizacja warsztatu pn.: realny transfer technologii. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19680.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Kompleksowa organizacja warsztatu pn.: wdrożenie cyfrowych innowacji w biznesie. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Kompleksowa organizacja warsztatu pn.: zamiana pomysłu w dobrze prosperujący startup. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT28000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 23370.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Kompleksowa organizacja warsztatu pn.: nowoczesne wzornictwo opakowań wspomagające rozwój i rozpoznawalność marki firmy/produktu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa chromatografu gazowego na potrzeby WSSE w Poznaniu
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego systemu zawiesi (podpór) kanałów wentylacyjnych w oraz wymiana wieszaków sufitu podwieszanego na nowe w części sportowej Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Usługa kompleksowego sprzątania siedziby Polskiego Teatru Tańca
- Dostawa odczynników chemicznych
- Remont pomieszczeń archiwum w budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Pile
- Świadczenie usług gastronomicznych dla osób zatrzymanych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.