Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-29
Ogłoszenie nr 353899 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.
Międzyrzec Podlaski: "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
58444840000, ul.
ul. Warszawska
42404,
21560
Międzyrzec Podlaski, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.spzozmc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.spzozmc.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
wwwspzozmc.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim"
Numer referencyjny: 13/2016/PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do magazynu kuchni szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim. 2. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: KOD CPV -15.00.00.00-8 3. Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach asortymentowo-cenowych od nr 1 do nr 4, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Ilości asortymentu przewidzianego niniejszą SIWZ, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym suma wartości zrealizowanych dostaw nie może przekroczyć ceny zawartej umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia mniejszej ilości asortymentu, niż określona niniejszą SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, wyszczególnionych w formularzach asortymentowo-cenowych, ale oferta musi obejmować, co najmniej jeden pełny zakres przedmiotu zamówienia, wyszczególniony w jednym formularzu asortymentowo-cenowym. 5. Dostawy będą odbywać się do magazynu kuchni szpitalnej SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim, ul. Warszawska 2-4, zgodnie z następującymi zasadami: 1) Wykonawca jest obowiązany do dostarczenia bieżącego zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego w terminie maksymalnie 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia. Na potrzeby niniejszego postępowania liczbę dostaw w tygodniu rozumieć należy jako liczbę możliwych dni w które Zamawiający będzie mógł zgłaszać swoje zapotrzebowanie (do godz. 15:00) i od których liczony będzie termin dostawy. 2) Wykonawca podaje liczbę dostaw (dni zgłoszeń zapotrzebowania) w dniach i liczbach całkowitych w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). Minimalna liczba dostaw wynosi 1 raz w tygodniu, maksymalna 7 razy w tygodniu. Punty w kryterium liczba dostaw w tygodniu przyznane zostaną następująco: - 1 raz na tydzień - 0 pkt. - 2 razy na tydzień - 5 pkt. - 3 razy na tydzień - 10 pkt. - 4 razy na tydzień - 12 pkt. - 5 razy na tydzień - 15 pkt. - 6 razy na tydzień - 18 pkt. - 7 razy na tydzień - 20 pkt. 3) Formularz asortymentowo-cenowy Nr 1 - Pieczywo Dostawa pieczywa odbywać się będzie w godzinach od 5:30 do godziny 7:00. Pojemniki Wykonawcy, w których będą dostarczone produkty, podlegają zwrotowi przy kolejnej dostawie. Wraz z odbiorem pojemników Wykonawca zobowiązany jest odebrać ewentualne zwroty niespożytych produktów. Zwroty o których mowa mogą wynosić maksymalnie 20% wielkości dostawy. 4) Formularz asortymentowo-cenowy Nr 2 - Nabiał i produkty mleczarskie Dostawa nabiału i produktów mleczarskich odbywać się będzie w godz. 6:00-8:00. 5) Formularz asortymentowo-cenowy Nr 3 - Różne artykuły spożywcze Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w godz. 7:00-15:00. 6) Formularz asortymentowo-cenowy Nr 4 - Mięso i przetwory mięsne Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w godz. 6:00-8:00. 6. Oferowane wyroby (artykuły spożywcze), stanowiące przedmiot umowy muszą pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 7. Terminy ważności dostarczanych wyrobów, towarów, produktów w dniu dostawy, nie mogą być krótsze niż co najmniej 2/3 okresu ich ważności podanego na opakowaniu, w stosunku do daty produkcji. 8. Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, określonych niniejszą SIWZ. 9. W przypadku złożenia oferty na produkty równoważne, Zamawiający wymaga dostarczenia produktów w zakresie zamówienia o takich samych walorach smakowo-użytkowych i składzie, przy czym decyzję o uznaniu zaoferowanego produktu za produkt równoważny podejmie Zamawiający. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca musi podać jego nazwę w składanej ofercie. Do oferty należy dołączyć próbki oferowanych produktów równoważnych, pozwalające na ich oceną. Przedstawienie w ofercie towaru uznanego przez Zamawiającego za nie równoważny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. 10. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca musi podać jego nazwę w składanej ofercie. Przedstawienie w ofercie towaru uznanego przez Zamawiającego za nie równoważny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. 11. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 12. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 13. W przypadku przyznania zamówienia, każdą zamawianą partię przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczać będzie do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko zgodnie z zapotrzebowaniem wyrażonym na piśmie, telefonicznie lub za pomocą faxu (dostawa z wniesieniem i rozładunkiem do magazynu Kuchni SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim).
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków udziału
w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunków udziału
w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, po spełnieniu warunków określonych w art. 22a ustawy Pzp, zgodnie z postanowieniami SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku gdy Wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu. 2. Wykonawca dołącza do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1, tj.:
1) Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt 1. SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na zawartość oferty składa się: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo - cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3) Stosowne Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5) Wypełnione i podpisane oświadczenia, o którym mowa w pkt. w pkt 8 SIWZ. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Termin płatności | 20 |
Liczba dostaw w tygodniu | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Z wybranym Wykonawcą, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zgodnie z zakresem, zostanie podpisana umowa, na podstawie zapisów zawartych w ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. 2Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy w zakresie warunków jej wykonania. Warunki zmiany umowy określono w ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązuje się przedkładać, na każde żądanie Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy, stosowne dokumenty dotyczące dopuszczenia poszczególnych wyrobów, będących przedmiotem umowy, do obrotu i używania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/12/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bułki zwykłe duże 90g szt. 20 000
Bułki wrocławskie 50g szt. 200
Bułki wrocławskie duże 90g szt. 20 000
Chleb razowy krojony -blaszka 500g szt. 500
Chleb zwykły krojony 550g szt. 2 500
Placek z kruszonką 200g szt. 100
Bułka drożdzowa słodka z nadzieniem, 70g szt. 300
Bułka grachamka, 75g szt. 300
Bułka drożdżowa "Chałka", 200g szt. 300
Chleb wiejski krojony 800g szt. 3 000
Bułka tarta 0,5kg szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Termin płatności | 20 |
Liczba dostaw w tygodniu | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kefir naturalny 2% 400ml szt. 50
Jogurt (kubek 150 g) szt. 200
Masło śmietankowe, nie zawierające tłuszczów roślinnych,min 82% tłuszczu mlecznego, kostka 200g szt. 4 000
Mleko 2%,butelka PET 1 litr szt. 14 000
Śmietana 18% kubek 400 g szt. 2 700
Śmietana 30% kubek 330 g szt. 50
Ser twarogowy półtłusty, 230g szt. 1 000
Ser twarogowy tłusty, 230g szt. 200
Ser żółty, typ Edamski, kg 40
Serek homogenizowany o róznym smaku 135 g szt. 200
Serek WIEJSKI lekki 3% tłuszczu,150g szt. 50
Jogurt - z kawałkami owoców 150 g szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Termin płatności | 20 |
Liczba dostaw w tygodniu | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Biały barszcz - 40 g szt. 400
Chrupki kukurydziane - 80 g szt. 200
Cukier kryształ 1 kg kg 1 500
Cukier puder 400g szt. 50
Dżem truskawkowy w kapsułkach 25 g szt. 2 000
Groch suchy - 400 g szt. 60
Fasola sucha - 500 g kg 60
Groszek konserwowy - puszka 400 g szt. 250
Herbata granulowana - 100g szt. 800
Herbata liściasta - 100g szt. 50
Herbatniki - 100 g szt. 150
Kasza jęczmienna - 0,5 kg szt. 600
Kasza manna - 1 kg kg 250
Kisiel - 40 g szt. 200
Koncentrat pomidorowy a 190 g - słoiczek szt. 450
Kwasek cytrynowy a 20 g szt. 30
Liść laurowy a 50 g szt. 20
Majeranek a 100 g szt. 20
Makaron 1 kg kg 600
Margaryna zwykła (kostka) - 250 g kg 200
Marmolada wieloowocowa twarda 900 g szt. 50
Masło roślinne - kubek - 500 g szt. 100
Mąka pszenna 1 kg, typ 500 kg 1 000
Mąka ziemniaczana 1 kg kg 100
Miód 25g - Kapselki szt. 2 500
Ocet - 0,5 litr szt. 20
Olej uniwersalny - 1 litr szt. 50
Pasztet drobiowy 195 g, zawartość surowca z kurcząt min. 33% szt. 1 100
Pieprz naturalny a 20 g szt. 100
Pieprz ziołowy a 20 g szt. 150
Płatki jęczmienne - 0,5 kg szt. 300
Płatki owsiane - 0,5 kg szt. 300
Płatki kukurydziane - 0,5 kg szt. 200
Przyprawa w płynie 1 litr szt. 70
Przyprawa warzywna do potraw 1 kg, zawartość warzyw suszonych min. 15% szt. 100
Ryż 1kg kg 500
Ser topiony a 100 g szt. 1 000
Ser topiony a 30 g szt. 300
Sól kuchenna, drobna, - 1kg kg 400
Susz warzywny a 100 g szt. 400
Syrop owocowy a 0,5 litr szt. 800
Ziele angielskie a 12 g szt. 200
Mieszanka warzywna mrożona - 450 g szt. 70
Zupa grzybowa w proszku - 40 g szt. 70
Filet z miruny, mrożony, ze skórką, bez glazury, gramatura 1 szt fileta 240-280g. kg 250
Jaja kurze, świeże, średnie , klasa wagowa L 63-73 g Szt. 7 000
Kasza gryczana 1kg szt. 50
Majonez dekoracyjny typ Winiary lub równoważny, 700 ml, słoik szt. 30
Ogórki konserwowe 0,9l, słoik szt. 50
Soczek owocowy, 250ml szt. 600
Kukurydza konserwowa 400g szt. 100
Przyprawa do mięsa 20g szt. 20
Przyprawa do kurczaka 20g szt. 20
Sos koperkowo-ziołowy 9g szt. 50
Galaretka owocowa 75g szt. 100
Papryka słodka w proszku 20g szt. 30
Kostki rosołowe 180g szt. 50
Sos pieczeniowy ciemny 50g szt. 50
Wafle ryżowe 100g szt. 20
Wafelek przekładany kremem oblany czekoladą 36g szt. 500
Baton czekoladowy nadziewany 47g szt. 300
Kalafior mrożony - 450 g szt. 50
Brokuł mrożony - 450 g szt. 50
Fasolka szparagowa mrożona - 450 g szt. 50
Herbata czarna 140 g (100 torebek). Aromatyzowana herbata ekspresowa. op 15
Herbata Owocowa, Różne smaki,1 op =30 torebek op 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Termin płatności | 20 |
Liczba dostaw w tygodniu | 20 |
Część nr: 4
Nazwa: Formularz asortymentowo-cenowy nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Baleron gotowany kg 10
Ćwiartki z kurczaka kg 700
Mięso drobiowe gulaszowe kg 100
Filet pieczony z indyka kg 200
Kiełbasa szynkowa kg 100
Kiełbasa krakowska kg 200
Kiełbasa parówkowa kg 70
Kiełbasa zwyczajna kg 50
Kości schabowe kg 500
Łopatka wieprzowa b/k kg 200
Mortadela kg 150
Mielonka parzona kg 200
Mięso wieprzowe chude kg 300
Mięso wołowe na kiełbasę kg 200
Parówki kg 450
Pasztet drobiowy kg 20
Pasztetowa kg 200
Pieczeń rzymska kg 50
Pierś kurczaka kg 600
Polędwica sopocka kg 30
Porcje rosołowe drobiowe kg 300
Przysmak szynkowy kg 200
Przysmak śniadaniowy kg 150
Przysmak z indyka kg 200
Schab wieprzowy bez kości kg 150
Słonina bez skóry kg 20
Smalec kg 50
Szynka delikatesowa kg 200
Szynka gotowana kg 100
Szynka surowa b/k kg 600
Szynka z piersi indyka kg 100
Szynka konserwowa kg 100
Polędwica z kurcząt kg 80
Szynka z kurcząt kg 100
Baleron z indyka kg 50
Kiełbasa drobiowa kg 50
Pieczeń drobiowa kg 50
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60 |
Termin płatności | 20 |
Liczba dostaw w tygodniu | 20 |
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Zrównoważony rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski - Zakup i montaż zestawów wodomierzowych ze zdalnym odczytem wraz z oprogramowaniem do zdalnego odczytu
- PB przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej Nr 813 Międzyrzec Podlaski-Parczew-Ostrów Lubelski-Łęcznaul. Partyzantów z drogą gminną Nr 101562L - ul. Janusza Kusocińskiego w Międzyrzecu Podlaskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów mleczarskich - nabiału do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
- Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2026 r
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Biskupicach od 01 lipca 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawy pieczywa świeżego i bułki tartej na II półrocze 2025 r. do Zakładu Karnego w Nysie oraz Oddziału Zewnętrznego w Prudniku
- Usługa zorganizowania wyprawy Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej do Stacji Polarnej Calypsobyen
- dostawa mięsa i wędlin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.