eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › USŁUGI SZKOLENIA OSÓB POZBAWIONYCH WOLNOŚCI ORAZ ZAJĘCIA AKTYWIZACYJNE REALIZOWANE W ARESZCIE ŚLEDCZYM W JELENIEJ GÓRZE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-07

Jelenia Góra: USŁUGI SZKOLENIA OSÓB POZBAWIONYCH WOLNOŚCI ORAZ ZAJĘCIA AKTYWIZACYJNE REALIZOWANE W ARESZCIE ŚLEDCZYM W JELENIEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 35383 - 2013; data zamieszczenia: 07.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19983 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze, ul. Grottgera 2, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7532661-664 w. 271, faks 075 7532665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIA OSÓB POZBAWIONYCH WOLNOŚCI ORAZ ZAJĘCIA AKTYWIZACYJNE REALIZOWANE W ARESZCIE ŚLEDCZYM W JELENIEJ GÓRZE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy, którym jest organizacja i przeprowadzenie kursów w zawodzie: a) Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie wraz z zajęciami aktywizacyjnymi dla grupy 10 osób pozbawionych wolności (trzy edycje) b) Malarz wraz z zajęciami aktywizacyjnymi dla grupy 10 osób pozbawionych wolności (trzy edycje) 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji kursu oraz zajęć aktywizacyjnych w przypadku nieotrzymania w planie wydatków budżetowych wystarczającej ilości środków finansowych, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na ich sfinansowanie oraz w przypadku otrzymania środków w terminie, w którym z przyczyn organizacyjnych, technicznych nie będzie możliwości zrealizowania wszystkich kursów oraz zajęć aktywizacyjnych. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje wynagrodzenie za nieprzeprowadzony kurs lub zajęcia aktywizacyjne oraz jak również żadne odszkodowanie. 3. Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób szkolonych do pracy zgodnie z tematyką szkolenia. 4. Skierowane osoby zostaną na koszt Wykonawcy: objęte ubezpieczeniem NNW, poddane badaniom lekarskim z zakresu medycyny pracy stwierdzającym brak przeciwwskazań do pracy w zawodzie, wyposażone w odzież roboczą, oraz poddane przeszkoleniu w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony ppoż oraz poddane instruktażowi przed przystąpieniem do wykonywania zajęć praktycznych. Wykonawcza przedłoży Zamawiającemu dowód ubezpieczenia. Z przeprowadzonego szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy zostaną wydane odpowiednie zaświadczenia. 5. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania do szkolenia zgodnie z pkt. 3 dodatkowo 2 osób z listy rezerwowej przygotowanej przez Zamawiającego, które w przypadku przerwania uczestnictwa w kursie osoby z listy podstawowej zapewnią wykonanie przedmiotu umowy i przeszkolenie minimum 10 osób w ramach każdego z kursów. 6. Wykonawca zamówienia oświadcza, że posiada uprawnienia, kwalifikacje oraz warunki do należytego wykonania przedmiotu umowy. 7. Każde ze szkoleń zostanie przeprowadzone w oparciu o program szkolenia. Program szkolenia zostanie opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012, poz. 186) oraz Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 roku w sprawie szczegółowych zasad i trybu organizowania nauczania w zakładach karnych i aresztach śledczych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216 z późniejszymi zmianami). 8. Każde ze szkoleń trwać będzie 80 godzin (przy czym 1 godzina to 45 minut) w podziale na część zajęć teoretycznych obejmująca 24 godziny, oraz część zajęć praktyki obejmująca 56 godzin z zaznaczeniem, że jeden dzień kursu nie może przekroczyć 8 godzin. 9. Zajęcia aktywizacyjne powinny trwać 18 godzin lekcyjnych (przy czym 1 godzina to 45 minut) i obejmować następujące moduły tematyczne: 9.1) Lidera Klubu Pracy - 5 godzin, 9.2) Doradcę zawodowego - 8 godzin, 9.3) Psychologa - 5 godzin. 10. Wszelkie dane osobowe niezbędne do prowadzenia kursu i zajęć aktywizacyjnych Wykonawca pozyskuje bezpośrednio od uczestników szkolenia. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony i przechowywania danych osobowych uczestników szkolenia uzyskanych od uczestników zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. 11. Wykonawca zapewni w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, podręczniki, skrypty oraz materiały biurowe niezbędne do realizacji szkolenia, opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zapisy informujące, że zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 12. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewni instruktorów praktycznej nauki zawodu, materiały budowlane, materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń budowlanych, środki ochrony indywidualnej, niezbędne maszyny i urządzenia budowlane, narzędzia i sprzęt . 13. Zamawiający, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć praktycznych przekaże Wykonawcy narzędzia oraz sprzęt do realizacji kursu i zajęć aktywizacyjnych, zakupiony na potrzeby projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 14. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w zakresie zajęć teoretycznych w pomieszczeniach przygotowanych przez zamawiającego na terenie Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze wyposażonych w sprzęt, pomoce dydaktyczne, multimedia dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów ppoż, BHP i ergonomii oraz w zakresie zajęć praktycznych w pomieszczeniach wskazanych przez zamawiającego na terenie Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze. 15. Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia zaświadczenia o jego ukończeniu zgodne ze wzorem określonym Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2012, poz. 186). Zaświadczenie otrzyma uczestnik, który brał udział w co najmniej 80% godzin lekcyjnych przewidzianych w ramach kursu. 16. Wykonawca prowadzi dokumentację przebiegu szkolenia i zajęć aktywizacji zawodowej . Dokumentację stanowią: 16.1) harmonogram i program kursu 16.2) harmonogram i program zajęć aktywizacji zawodowej 16.3) dziennik zajęć edukacyjnych 16.4) rejestr wydanych zaświadczeń wraz z zaświadczeniami 17. Po zakończeniu szkolenia wykonawca zobowiązuje się do przekazania zamawiającemu oryginały dokumentacji szkoleniowej. 18. Zamawiający zobowiązuje się przygotować listy obecności na kursy i zajęcia aktywizacyjne opatrzone w logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz zapisy informujące, że zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 19. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu musi wynosić nie więcej niż 25% całkowitej wartości kursu. Wykonawca przedłoży zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach szkolenia. 20. Wykonawca przechowa dokumentację dotyczącą szkolenia będącego przedmiotem niniejszej specyfikacji do końca 2023 r., w warunkach umożliwiających zachowanie wszelkich danych osobowych w niej zawartych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 21. Wykonawca umożliwi uprawnionym instytucjom zewnętrznym kontroli szkoleń finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 w zakresie i na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów. 22. Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia dokumentacji przebiegu szkolenia logotypami i zapisami zapewniającymi identyfikację wizualną realizowanego szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. 23. Termin trwania i harmonogram każdego z kursów oraz zajęć aktywizacji zawodowej zostaną ustalone indywidualnie przez obie strony, przy czym: 2.1) Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie I wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej nie może się skończyć później niż do dnia 30.03.2013 roku. 2.2) Malarz I wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej nie może się skończyć później niż do dnia 30.04.2013 roku. 2.3) Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie II wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej nie może się skończyć później niż do dnia 31.05.2013 roku. 2.4) Malarz II wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej nie może się skończyć później niż do dnia 28.06.2013 roku. 2.5) Monter zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie III wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej nie może się skończyć później niż do dnia 30.09.2013 roku. 2.6) Malarz III wraz z zajęciami aktywizacji zawodowej nie może się skończyć później niż do dnia 29.11.2013 roku. Usługi szkoleniowe kategorii 80400000-8 wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - Rozporządzenie Komisji (WE) Nr 2151/2003 z dnia 16.12.2003 r., Dz. U. L 329 z 17.12.2003 r. str. 0001 - 0270 ze zmianami)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4. Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIM Ośrodek Doskonalenia Kadr, ul. Piławska 7/1, 50-538 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189241,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 52500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 68412,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.