Ogłoszenie z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i realizacja studiów podyplomowych dla nauczycieli w ramach projektu dofinansowanego ze środków EFS+ w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i realizacja studiów podyplomowych dla nauczycieli w ramach projektu dofinansowanego ze środków EFS+ w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-443d4e7a-b8ae-4b8e-8c7d-a6c264695d6f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032267/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.82 Organizacja i realizacja studiów podyplomowych dla nauczycieli
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt „RÓŻNI ALE RÓWNI – poprawa jakości edukacji włączającej w ZSP nr 18, SP nr 75 i SP nr 9 w Poznaniu” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.158.2025.KS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i realizacji studiów podyplomowych dla nauczycieli w ramach projektu „RÓŻNI ALE RÓWNI – poprawa jakości edukacji włączającej w ZSP nr 18, SP nr 75 i SP nr 9 w Poznaniu” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW).
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część I – organizacja i realizacja studiów podyplomowych na kierunku Pedagogika specjalna - edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu dla 8 nauczycieli.
3) Czas trwania studiów podyplomowych: nie krócej niż 2 semestry.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do wzoru umowy dla części I (1.I) – Opis Przedmiotu zamówienia.
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy dla obu Części, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób bezrobotnych przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i realizacji studiów podyplomowych dla nauczycieli w ramach projektu „RÓŻNI ALE RÓWNI – poprawa jakości edukacji włączającej w ZSP nr 18, SP nr 75 i SP nr 9 w Poznaniu” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW).
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część II – organizacja i realizacja studiów podyplomowych na kierunku Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika)
dla 8 nauczycieli.
3) Czas trwania studiów podyplomowych: nie krócej niż 2 semestry.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części znajduje się
w załączniku nr 1 do wzoru umowy dla części II (1.II) – Opis Przedmiotu zamówienia.
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy dla obu Części, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób bezrobotnych przy realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:- spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia studiów podyplomowych zgodnie z art. 163 ust. 1 ustawy z dnia
20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce w zakresie określonym
w opisie przedmiotu zamówienia.
-spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie usługi polegające na realizacji tj. zorganizowaniu i przeprowadzeniu:
dla części I:
co najmniej dwóch edycji studiów podyplomowych z obszaru Pedagogiki specjalnej,
dla części II:
co najmniej dwóch edycji studiów podyplomowych z zakresu Oligofrenopedagogiki i/lub z obszaru Pedagogiki specjalnej,
Uwaga 1: Przez termin „edycja studiów podyplomowych”, Zamawiający rozumie minimum dwusemestralne studia podyplomowe na danym kierunku studiów dla wszystkich słuchaczy uczestniczących w tych studiach podyplomowych w danym okresie, realizowanych zarówno na zlecenie innego podmiotu jak i z otwartego naboru.
Uwaga 2: Zamawiający w Części II uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż zorganizował i przeprowadził dwie edycje studiów podyplomowych z danego zakresu lub dwie edycje studiów podyplomowych z danego obszaru, lub po jednej edycji studiów podyplomowych z danego zakresu i obszaru.
Przykład dotyczący Części II:
Wykonawca zorganizował i przeprowadził dwie edycje studiów podyplomowych z zakresu Oligofrenopedagogiki lub dwie edycje studiów podyplomowych z obszaru Pedagogiki specjalnej, lub jedną edycję studiów podyplomowych z zakresu Oligofrenopedagogiki i jedną edycję studiów podyplomowych z obszaru Pedagogiki specjalnej.
Uwaga 3: W przypadku, gdy oferta Wykonawcy w ramach Części I-II zostanie najwyżej oceniona w obu częściach, Zamawiający uzna również warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykazując się wyłącznie zorganizowanymi i przeprowadzonymi edycjami studiów podyplomowych z obszaru Pedagogiki specjalnej i wykaże, iż zorganizował
i przeprowadził dwie ich edycje.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument potwierdzający posiadanie aktualnych uprawnień Wykonawcy (instytucji o statusie „działająca” w systemie POL- on) do prowadzenia studiów podyplomowych w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;
2) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie – Załącznik nr 6 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2a do SWZ,
3) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ, jeśli dotyczy,
4) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 3 do SWZ, jeśli dotyczy,
5) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy,
6) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy,
7) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej), oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum, spółki cywilnej):
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych Wykonawców, posiada uprawnienia do prowadzenia ww. działalności i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane – wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedmiotowe zamówienie realizować będą ci Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie niezbędne do jego realizacji – wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zaliczki na zasadach określonych w § 3 wzoru umowy.7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 6 wzoru umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-25 09:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
a) art. 108 ust. 1. ustawy,
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 2a do SWZ i jeżeli dotyczy załącznik nr 2b do SWZ.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługi medyczne polegające na wykonywaniu profilaktycznych badań lekarskich pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.
- Modernizacja placu zabaw w żłobku Jacek i Agatka , w ramach programu Aktywne Place Zabaw 2025, polegająca na przebudowie i doposażeniu.
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu kontroli dostępu (SKD) wraz z systemem rejestracji czasu pracy (RCP) w budynkach RDW
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch platform dla osób ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Skarbowym w Złotowie
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach zadania pn. "Modernizacja wielofunkcyjnego boiska sportowego wraz z odwodnieniem i oświetleniem, zlokalizowanego na terenie Oddziału Golęcin""
- Wykonanie remontu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania WWK OHP w miejscowości Szamocin
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Działania edukacyjne w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Gminy Długosiodło w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dotyczących użytkowania USG w praktyce Lotniczego Pogotowia Ratunkowego - 2 zadania.
- Przeprowadz. praktyk zawodowych z przedm. Opieka i edukacja terapeutyczna w chorobach przewlekłych - choroba nowotworowa dla studentów kier. Pielęgniarstwo w semestrze zimowym roku akadem. 2025/2026
- Realizacja szkolenia pt.: "Jak adekwatnie reagować na agresję i autoagresję wśród studentów".
- Organizacja 5 kursów adaptacyjnych dla osób z doświadczeniem migracji - klientów Centrów Integracji Cudzoziemców w Poznaniu, Pile, Lesznie, Koninie i Kaliszu
- Organizacja i realizacja studiów podyplomowych dla nauczycieli wychowania przedszkolnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.