eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Remont pomieszczeń budynku byłej Biblioteki w Brzesku przy ul. Puszkina 4 - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-02

Brzesko: Remont pomieszczeń budynku byłej Biblioteki w Brzesku przy ul. Puszkina 4 - etap I
Numer ogłoszenia: 353704 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311526 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna w Brzesku, Plac Targowy 10, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 014 6631202, faks 014 6864550.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń budynku byłej Biblioteki w Brzesku przy ul. Puszkina 4 - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa obejmuje remont całego budynku natomiast przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie I etapu robót, którego szczegółowy zakres wymieniony jest w przedmiarach robót. Zakres robót do wykonania w I etapie : I. Roboty budowlane : 1. Klatka schodowa: -demontaż boazerii drewnianej na całej klatce schodowej -zbicie zagrzybionych tynków ze ścian na klatce schodowej przygotowanie podłoża, odgrzybianie ścian -wykonanie tynków na ścianach klatki schodowej -wywóz gruzu -wymiana drzwi na podwórko -malowanie ścian i sufitów na całej klatce schodowej 2. Parter: -demontaż wykładziny z tworzyw sztucznych -demontaż podłogi z klepek na legarach w pomieszczeniach nr 3,4,5,6,7,8,9,10 i 11 -wywóz ziemi spod posadzek w pomieszczeniach jw. -wykonanie podbetonki i izolacji z papy w pom. jw. , docieplenie posadzki i wykonanie zbrojonej wylewki cementowej 3. Piętro ( remont nie obejmuje pomieszczeń nr 6,7,8): -rozbiórka części ścianki działowej , wykucie z muru ościeży drzwi( po. 10,11) , -demontaż części kanału spalinowego pom. 9 -zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych w pom. Nr 2,3,4,, 9,10,11 -montaż drzwi balkonowych -montaż płyt OSB na podłodze z klepek w pom. nr 2,3,4,5,9,10,11 -wykonanie ścianek działowych z suchego tynku na profilach metalowych w pom. nr 2,3,4,9,10 -montaż drzwi wewnętrznych -wykonanie podłogi ze sztucznego tworzywa -malowanie ścian, sufitów 4.Sprawdzenie i ewentualne odgruzowanie przewodów wentylacyjnych. 5.Wykonanie ociepenia przewodów spalinowych wraz z odbudową suchego tynku. II.Instalacje: 1. demontaż i montaż instalacji wod.kan. (bez/białego/montażu na parterze) 2.Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego 3.Wykonanie korekty instalacji c.o. 4.Roboty elektryczne - przeciwpożarowy wyłącznik prądu , tablica rozdzielcza TG na parterze, tablica rozdzielcza T2 na piętrze, wykonanie instalacji elektrycznej na piętrze..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa EFEKT Jarosław Smosna, Koszyce Małe, ul. Lipowa 31, 33-111 Koszyce Wielkie, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80959,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85347,23

  • Oferta z najniższą ceną: 85347,23 / Oferta z najwyższą ceną: 103209,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.