Ogłoszenie z dnia 2016-11-28
Ogłoszenie nr 353314 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Polkowice: "Dostawa wraz z montażem i rozruchem wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki, montażu i konserwacji maszyn i urządzeń elektrycznych dla Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniatak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Powiatowe Centrum Usług Wspólnych ul. Spółdzielcza 2 59-100 PolkowicePostępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach, krajowy numer identyfikacyjny
39055799600000, ul.
ul. Skalników
6,
59101
Polkowice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 74 65 101, e-mail
, faks
76 74 65 180.
Adres strony internetowej (URL): www.zs.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.zs.polkowice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.zs.polkowice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
nie dotyczy
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Dostawa wraz z montażem i rozruchem wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki, montażu i konserwacji maszyn i urządzeń elektrycznych dla Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach"
Numer referencyjny: ZS.254.2/PN/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie 1: wyposażenie pracowni elektrotechniki i elektroniki, montażu i konserwacji maszyn i urządzeń elektrycznych: 1) stół laboratoryjny (1 stanowisko dla 2 uczniów) zasilany napięciem 230/400V prądu przemiennego w ilości szt.5 2) multimetr uniwersalny w ilości szt.7 3) watomierz analogowy w ilości szt.7 4) prosty miernik mocy w ilości szt. 5 5) miernik cęgowy uniwersalny w ilości szt. 5 6) tachometr optyczny ze stroboskopem w ilości szt. 5 7) multimetr cyfrowy uniwersalny w ilości szt. 5 8) oscyloskop w ilości szt. 5 9) zestaw multimedialnego kursu do nauki techniki prądu stałego w ilości szt. 1 10) zestaw multimedialnego kursu do nauki techniki prądu przemiennego i trójfazowego w ilości szt. 1 11) zestaw multimedialnego kursu do nauki o elementach półprzewodnikowych w ilości szt. 1 12) zestaw multimedialnego kursu do nauki o podstawowych elementach elektronicznych w ilości szt. 1 13) zestaw multimedialnego kursu do nauki optoelektroniki w ilości szt. 1 14) multimedialny kurs do nauki o technice prądu stałego w ilości szt.5 15) multimedialny kurs do nauki o technice prądu przemiennego w ilości szt.5 16) multimedialny kurs do nauki o technice prądu trójfazowego w ilości szt.5 17) multimedialny kurs do nauki magnetyzm i elektromagnetyzm w ilości szt.1 18) multimedialny kurs do nauki pomiary z wykorzystaniem oscyloskopu w ilości szt.1 19) multimedialny kurs do nauki o pomiarach wielkości elektrycznych w ilości szt.1 20) multimedialny kurs do nauki o pomiarach w układach RLC w ilości szt.1 21) multimedialny kurs do nauki o maszynach prądu stałego w ilości szt.1 22) multimedialny kurs do nauki o maszynach asynchronicznych w ilości szt.1 23) stroboskop w ilości szt. 1 24) przewody i kable elektryczne w ilości szt. 5 25) trenażery z układami elektrycznymi i elektronicznymi przystosowane do badań w ilości szt. 5 Miejsce dostawy: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice. Zamawiający wymaga aby na cały zamawiany przedmiot zamówienia był jeden okres gwarancji i rękojmi nie mniejszy niż 24 miesiące, Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są podane użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. Zamawiający wymaga aby dostarczone urządzenia były sprawdzone i uruchomione w obecności Zamawiającego i działały bez zarzutu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał szkolenia personelu w zakresie działania i obsługi dostarczonego sprzętu. Zadanie 2: komputer przenośny: 1) komputer przenośny w ilości szt. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice. Zamawiający wymaga aby na cały zamawiany przedmiot zamówienia był jeden okres gwarancji i rękojmi nie mniejszy niż 24 miesiące, Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji. W przypadku gdy w opisie do SIWZ są podane użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych. Powyższy komputer przenośny musi mieć co najmniej zainstalowany system operacyjny oryginalny Windows Microsoft 10 Professional.
II.5) Główny kod CPV: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny
Dodatkowe kody CPV:30213100-6, 31720000-9, 31730000-2, 33420000-4, 48190000-6, 31310000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/03/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli złoży
oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły
spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli złoży oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujące dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujące dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.3. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 7.1 i 7.2 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 7.5 W zakresie nie uregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz. U. z 2016 poz. 1126). 7.6 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.7 Inne dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ ), 2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujące dokumenty:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do
SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca
spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
zamawiający żąda następujące dokumenty:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do
SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg wzoru zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ;
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7.3. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
7.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt 7.1 i 7.2 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
7.5 W zakresie nie uregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz. U. z 2016 poz. 1126).
7.6 Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7.7 Inne dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ ),
2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancjii rękojmi | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Termin realizacji ulegnie wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2) Jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (których zamawiający i wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/12/2016, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: : wyposażenie pracowni elektrotechniki i elektroniki, montażu i konserwacji maszyn i urządzeń elektrycznych:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) stół laboratoryjny (1 stanowisko dla 2 uczniów) zasilany napięciem 230/400V prądu przemiennego w ilości szt.5.
2) multimetr uniwersalny w ilości szt.7.
3) watomierz analogowy w ilości szt.7.
4) prosty miernik mocy w ilości szt. 5.
5) miernik cęgowy uniwersalny w ilości szt. 5.
6) tachometr optyczny ze stroboskopem w ilości szt. 5.
7) multimetr cyfrowy uniwersalny w ilości szt. 5.
8) oscyloskop w ilości szt. 5.
9) zestaw multimedialnego kursu do nauki techniki prądu stałego w ilości szt. 1.
10) zestaw multimedialnego kursu do nauki techniki prądu przemiennego i trójfazowego w ilości
szt. 1.
11) zestaw multimedialnego kursu do nauki o elementach półprzewodnikowych w ilości szt. 1.
12) zestaw multimedialnego kursu do nauki o podstawowych elementach elektronicznych w ilości szt. 1.
13) zestaw multimedialnego kursu do nauki optoelektroniki w ilości szt. 1.
14) multimedialny kurs do nauki o technice prądu stałego w ilości szt.5.
15) multimedialny kurs do nauki o technice prądu przemiennego w ilości szt.5.
16) multimedialny kurs do nauki o technice prądu trójfazowego w ilości szt.5.
17) multimedialny kurs do nauki magnetyzm i elektromagnetyzm w ilości szt.1.
18) multimedialny kurs do nauki pomiary z wykorzystaniem oscyloskopu w ilości szt.1..
19) multimedialny kurs do nauki o pomiarach wielkości elektrycznych w ilości szt.1.
20) multimedialny kurs do nauki o pomiarach w układach RLC w ilości szt.1.
21) multimedialny kurs do nauki o maszynach prądu stałego w ilości szt.1.
22) multimedialny kurs do nauki o maszynach asynchronicznych w ilości szt.1.
23) stroboskop w ilości szt. 1.
24) przewody i kable elektryczne w ilości szt. 5.
25) trenażery z układami elektrycznymi i elektronicznymi przystosowane do badań w ilości szt. 5.
Miejsce dostawy: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice.
Zamawiający wymaga aby na cały zamawiany przedmiot zamówienia był jeden okres gwarancji
i rękojmi nie mniejszy niż 24 miesiące,
Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SIWZ są podane użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
Zamawiający wymaga aby dostarczone urządzenia były sprawdzone i uruchomione
w obecności Zamawiającego i działały bez zarzutu.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał szkolenia personelu w zakresie działania
i obsługi dostarczonego sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31710000-6, 31720000-9,
31730000-2,
38342000-4,
48190000-6,
31310000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okresgwarancji i rękojmi | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: "Dostawa wraz z montażem i rozruchem wyposażenia pracowni elektrotechniki i elektroniki, montażu i konserwacji maszyn i urządzeń elektrycznych dla Zespołu Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach ":
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2: komputer przenośny:
1) komputer przenośny w ilości szt. 7.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Miejsce dostawy: Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy ul. Skalników 6, 59-101 Polkowice.
Zamawiający wymaga aby na cały zamawiany przedmiot zamówienia był jeden okres gwarancji
i rękojmi nie mniejszy niż 24 miesiące,
Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SIWZ są podane użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
Powyższy komputer przenośny musi mieć co najmniej zainstalowany system operacyjny oryginalny Windows Microsoft 10 Professional.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cen | 60 |
gwarancjai rękojmia | 40 |
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Dokończenie rozpoczętych robót budowlanych w zakresie budowy światłowodowej kanalizacji kablowej łączącej obiekty związane z funkcjonowaniem Stacji Uzdatniania Wody w Suchej Górnej. "
- Odbieranie odpadów z nieruchomości niezamieszkanych z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego
- "Eksploatacja sieci i węzłów cieplnych wraz z komorą regulacyjno-pomiarową na terenie miasta Polkowice."
- Budowa odcinka drogi manewrowej wraz z drogą dla rowerów oraz chodnikiem w ramach zadania pn. Przebudowa terenu wzdłuż ul. Kopalnianej w Polkowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej w technologii BIM do zadania "Modernizacja budynków mieszkalnych"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnych materiałów elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy
- Podniesienie jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień
- Dostawa wyposażenia dla Ośrodka Wsparcia i Testów tworzonego w ramach programu pn.: "Centra informacyjno-doradcze dla osób z niepełnosprawnością", w podziale na trzynaście części.
- Cyfryzacja placówki i doposażenie w pomoce dydaktyczne - dotyczy Szkoły Podstawowej im.Marii Konopnickiej w Buczku
- Realizacja Budżetu Obywatelskiego 2025 roku II
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia - SP 12 w Zespole Szkół Miejskich nr 3 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.