To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-28
Ogłoszenie nr 353090 - 2016 z dnia 2016-11-28 r.
Jelenia Góra: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Podgórzyn, Mysłakowice i Kowary - w sezonach zimowych: 2016-2017 i 2017-2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 327916
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, krajowy numer identyfikacyjny
23082149200000, ul.
ul. Jana Kochanowskiego
10,
58500
Jelenia Góra, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
756 473 103, faks
757 526 419, e-mail
bzp@powiat.jeleniogorski.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat.jeleniogorski.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Podgórzyn, Mysłakowice i Kowary - w sezonach zimowych: 2016-2017 i 2017-2018
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.272.1.14.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu jeleniogórskiego w dwóch sezonach zimowych: 2016/2017 i 2017/2018. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie odrębne części: 1) Część I - polegającą na realizacji zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn, 2) Część II - polegającą na realizacji zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin Mysłakowice i Kowary. 3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. 4. Wymagany termin realizacji obu części zamówienia: 1) od dnia 15.11.2016 r. do dnia 30.04.2017 r.; 2) od dnia 15.11.2017 r. do dnia 30.04.2018 r. 5. Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg (w zakresie obu części zamówienia) w szczególności polega na: 1) oczyszczaniu ze śniegu oraz błota pośniegowego nawierzchni wyznaczonych dróg powiatowych (jezdnia, chodnik) i obiektów mostowych położonych w granicach administracyjnych gmin: Podgórzyn (Część I zamówienia), Mysłakowice i Kowary (Część II zamówienia); 2) zwalczaniu śliskości na drogach do stanu umożliwiającego bezpieczną przejezdność wyznaczonych odcinków dróg powiatowych (jezdnia, chodnik) i obiektów mostowych w granicach administracyjnych gmin wskazanych w pkt 1, przy pomocy materiałów szorstkich i środków chemicznych, 3) sprzątaniu zanieczyszczeń pozimowych na zakończenie każdego sezonu zimowego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wytyczne dotyczące sposobu realizacji usługi zostały określone w: 1) Specyfikacji technicznej kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych dla Części I zamówienia, stanowiącej Załącznik Nr 6a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) Specyfikacji technicznej kompleksowego zimowego utrzymania dróg powiatowych dla Części II zamówienia, stanowiącej Załącznik Nr 6b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Wykaz odcinków dróg powiatowych i obiektów mostowych na terenie gminy Podgórzyn, podlegających zimowemu utrzymaniu dróg, został ujęty w Załączniku Nr 7a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Realizacja zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Podgórzyn w sezonie zimowym: 2016-2017 i 2017-2018). 8. Wykaz odcinków dróg powiatowych i obiektów mostowych na terenie gmin: Mysłakowice i Kowary, podlegających zimowemu utrzymaniu dróg, został ujęty w Załączniku Nr 7b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Realizacja zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Mysłakowice i Kowary w sezonie zimowym: 2016-2017 i 2017-2018). 9. Wykonawca, w zakresie realizowanej przez siebie części zamówienia, odpowiada za teren, na którym wykonywana będzie usługa, a także bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia w okresach, o których mowa w ust. 4 niniejszej części ogłoszenia. 10. Wykonawca, w zakresie realizowanej przez siebie części zamówienia, ponosi pełną odpowiedzialność w stosunku do Zamawiającego oraz osób trzecich za szkody, wypadki i kolizje drogowe, a także inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem wykonywanych prac lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania prac przy realizacji przedmiotu zamówienia. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których będzie prowadzone zimowe utrzymanie, od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia danego sezonu zimowego odpowiada Wykonawca. 11. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w szczególności zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230, poz. 1960). 12. Wykonawca musi dysponować bazą materiałowo-sprzętową położoną w takiej odległości od granic administracyjnych gmin: Podgórzyn (w zakresie Części I zamówienia) oraz Mysłakowice i Kowary (w zakresie Części II zamówienia), aby zapewnić terminową realizację usługi, bez opóźnień wynikających z konieczności dojazdu w wymaganym czasie do miejsca świadczenia usługi. 13. Usługa musi być realizowana przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż dwie godziny licząc od momentu uzyskania informacji o potrzebie interwencji. Powyższy wymóg dotyczy obu części zamówienia. Termin, o którym mowa powyżej, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca, który zaoferuje krótszy termin realizacji zamówienia, zobowiązany będzie do świadczenia usługi w tym (zaoferowanym) terminie - traktowanym jako maksymalny czas reakcji. 14. Informację, o której mowa w ust. 13 niniejszej części ogłoszenia, Wykonawca może uzyskać od Zamawiającego, dyspozytora Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Jeleniej Górze oraz funkcjonariusza Policji. 15. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją usługi zimowego utrzymania dróg przez cały okres trwania zamówienia (zgodnie z ust. 4 Sekcji II.4 ogłoszenia), w tym: 1) w zakresie Części I zamówienia - co najmniej dwóch osób, które będą wykonywać czynności polegające na odśnieżaniu nawierzchni dróg oraz zwalczaniu śliskości nawierzchni (operator sprzętu używanego do odśnieżania oraz usuwania śliskości); 2) w zakresie Części II zamówienia - co najmniej dwóch osób, które będą wykonywać czynności polegające na odśnieżaniu nawierzchni dróg oraz zwalczaniu śliskości nawierzchni (operator sprzętu używanego do odśnieżania oraz usuwania śliskości). 16. Osoby wskazane w ust. 15 niniejszej części ogłoszenia muszą być zatrudnione na pełny czas realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 17. Zamawiający jest uprawniony do kontroli zatrudnienia na każdym etapie realizacji zamówienia. 18. Na każde żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego - nie dłuższym niż 5 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy żądania wyrażonego na piśmie lub drogą elektroniczną - Wykonawca, przedłoży Zamawiającemu kopie umów zawartych z osobami, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia. Wraz z kopiami umów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w oryginale pisemne oświadczenia osób, których dotyczą przedstawione kopie umów, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych w celu prawidłowej realizacji zamówienia, tj. na potrzeby weryfikacji przez Zamawiającego faktu nawiązania stosunku pracy między Wykonawcą a osobami wskazanymi jako bezpośrednio realizujące zamówienie na podstawie umowy o pracę. 19. Na żądanie Zamawiającego, nie później jednak niż w ciągu 10 dni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie formularzy ZUS ZUA, dotyczące zgłoszenia do ubezpieczenia osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wyznaczonych do realizacji przedmiotowego zamówienia. 20. Zamawiający dopuszcza zmianę osób zatrudnionych na umowę o pracę, o których mowa w ust. 15 niniejszej części ogłoszenia. W przypadku zmiany osoby wyznaczonej do wykonywania czynności bezpośrednio związanych z realizacją usługi zimowego utrzymania dróg, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 10 dni od dnia zmiany pracownika dostarczyć Zamawiającemu kopię umowy o pracę zawartej z nowym pracownikiem wraz z pisemnym oświadczeniem tego pracownika, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych w celu prawidłowej realizacji zamówienia, a także przedłożyć kopię formularza ZUS ZUA, dotyczącego zgłoszenia do ubezpieczenia tego pracownika. 21. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do wglądu druk DRA i do tego załącznik RCA z elektronicznym lub pocztowym dowodem przesłania, w celu potwierdzenia opłacenia składek ubezpieczenia społecznego za osoby zatrudnione na umowę o pracę, o których mowa w ust. 15 niniejszej części ogłoszenia. Termin dostarczenia w/w dokumentów - w ciągu dwóch dni roboczych od dnia przekazania do ZUS przedmiotowego druku wraz z załącznikiem w odniesieniu do danego pracownika, nie później jednaj niż do 20. dnia miesiąca po miesiącu, za który odprowadzona została składka ubezpieczenia społecznego, chyba, że dzień ten wypada w sobotę, niedzielę lub dzień wolny od pracy. Ustala się, że za zatrudnienie w listopadzie 2016 r. osób, o których mowa w ust. 15 niniejszej części ogłoszenia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wymagany druk DRA wraz z załącznikiem RCA (z poświadczonym dowodem przesłania do ZUS) najpóźniej w dniu 20.12.2016 r. Analogicznie - za zatrudnienie w/w osób w kolejnych miesiącach (w których odbywać się będzie realizacja usługi - zgodnie z ust. 4 niniejszej części ogłoszenia), Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wymagane druki w terminie do 20. dnia kolejnego miesiąca, po miesiącu świadczenia usługi. 22. Niezatrudnienie przy realizacji przedmiotowych usług wymaganej przez Zamawiającego liczby osób lub nieprzedłożenie przez Wykonawcę wskazanych powyżej dokumentów (kopii zawartych umów, oświadczeń, a także formularzy i druków ZUS) w terminach określonych powyżej, będzie stanowić dowód niewypełnienia przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę i tym samym podstawę do naliczania kar umownych przez Zamawiającego na podstawie klauzul zawartych w umowie, której projekt stanowi Załącznik Nr 4a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dla Części I zamówienia), i Nr 4b do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dla Części II zamówienia).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Podgórzyn w sezonach zimowych: 2016-2017 i 2017-2018 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT431538.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 417960,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Mysłakowice i Kowary w sezonach zimowych: 2016-2017 i 2017-2018 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT356031.97 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 400000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn.: "EW Pilchowice I Modernizacja Obiektów Zbiornika Wodnego"
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników ulic miasta Jelenia Góra
- Dostosowanie obiektu do wymagań obowiązujących przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa pożarowego, dostosowanie dla osób niepełnosprawnych ciągów komunikacyjnych- IV piętro oraz hol budynku głównego.
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze
- Całodobowa ochrona osób, mienia, terenów i budynków Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- KPN/7/2025 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach III etapu inwestycji "Centrum Przyrodniczo - Edukacyjne KPN - Karkonoska Zielona Szkoła"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.