To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-02
Dobrzyniewo Duże: Dostarczania obiadów do szkół na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże
Numer ogłoszenia: 352964 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321460 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka 25, 16-002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie, tel. 85 7428155, faks 85 7197147.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczania obiadów do szkół na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczania obiadów dla dzieci i uczniów w łącznej maksymalnej ilości 42300 sztuk porcji dużych i 53580 sztuk porcji małych w okresie od dnia podpisania umowy do 27.06.2014 zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. Żywienie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej do ostatniego dnia roku szkolnego (ok. 188 dni). Z przygotowania i dostawy posiłków wyłącza się dni wolne od nauki szkolnej przerwy świąteczne, ferie oraz inne dni wolne od nauki określone przez dyrekcje szkół. Obiady będą dowożone do następujących szkół: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Dobrzyniewie Dużym - około 150 obiadów dziennie z tego 80 porcji dużych i 70 porcji małych; Zespół Szkolno - Przedszkolny w Nowym Aleksandrowie - około 60 obiadów dziennie z tego 60 porcji małych; Zespół Szkolno - Przedszkolny w Fastach - około 120 obiadów dziennie z tego 60 porcji dużych i 60 porcji małych; Szkoła Podstawowa w Pogorzałkach - około 50 obiadów dziennie z tego 40 porcji dużych i 10 porcji małych. Szkoła Podstawowa w Chrabołach - około 50 obiadów dziennie z tego 25 porcji dużych i 25 porcji małych. Szkoła Podstawowa w Obrubnikach - około 80 obiadów dziennie z tego 20 porcji dużych i 60 porcji małych. Ww ilości zostały oszacowane na podstawie ilości posiłków wydawanych w roku szkolnym 2012 2013 i mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące gotowych posiłków. Każdy posiłek będzie się składał z dwóch ciepłych dań tj.: Pierwsze danie - zupa, drugie danie - danie mięsne z kaszą, ryżem, ziemniakami (zamiennie), makaron, dania mączne (pierogi, kopytka, placki itp.), surówki lub jarzyny i kompotu. Ustala się obowiązującą gramaturę posiłków: Porcja duża - zupa - co najmniej 200 ml; danie mięsne - co najmniej 100 gram; ryż , makaron z owocami, serem - co najmniej 150 gram; pieróg, racuchy, itp. - co najmniej 200 gram; placki ziemniaczane, bigos, fasolka - co najmniej 250 gram; gulasz itp. - co najmniej 100 gram; kasza, ryż, ziemniaki - co najmniej 150 gram; surówka lub jarzyna - co najmniej 120 gram; kompot 200 ml ze świeżych owoców. Sos, śmietana 30 gram.Porcja mała zupa co najmniej 200 ml; danie mięsne - co najmniej 50 gram; ryż , makaron z owocami, serem - co najmniej 100 gram; pieróg, racuchy, itp. - co najmniej 100 gram; placki ziemniaczane, bigos, fasolka co najmniej 100 gram; gulasz itp. co najmniej 60 gram; kasza, ryż, ziemniaki co najmniej 100 gram; surówka lub jarzyna co najmniej 80 gram; kompot 100 ml ze świeżych owoców,Sos, śmietana 30 gram. Podane ilości posiłków stanowią maksymalną ilość przewidzianą do dostarczenia w terminie realizacji umowy. Zamawiający informuje, iż w rzeczywistości w zależności od potrzeb ilości te mogą być mniejsze. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje wliczone w cenę posiłku: transport, dostawa, zapakowanie posiłków w termosy w miejscu przyrządzenia, hermetycznie zamknięte i ich dostarczenie transportem Wykonawcy wraz z odpowiadającą ilością jednorazowych sztućców. Wykonawca ma obowiązek również odebrać resztki posiłków i naczynia jednorazowe. Wykonawca dostarczać będzie sporządzone posiłki samochodami przystosowanymi do świadczenia usług cateringowych. Wykonawca musi dysponować zakładem podlegającym zatwierdzeniu, nadzorowi i kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, oraz posiadać co najmniej dwa samochody przeznaczone do transportu posiłków. W przypadku podejrzenia, że dostarczone posiłki są nie świeże, w nieodpowiedniej temperaturze, bądź swym wyglądem budzą wątpliwości co do ich jakości, dyrekcja szkoły może takich posiłków nie przyjąć. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za te posiłki. Wykonawca zobowiązuje się do: dostarczania posiłków w ściśle określonych godzinach uzgodnionych z Dyrektorami szkół; sporządzania posiłków zgodnie z jadłospisem sporządzonym według wzorów stanowiących załączniki nr 6,6A SIWZ. posiadania niezbędnych do pełnej realizacji przedmiotu umowy zezwoleń i kwalifikacji - przez cały okres obowiązywania umowy. dostarczania posiłków o najwyższym standardzie (świeżych) na bazie produktów najwyższej jakości, wyklucza się posiłki na bazie półproduktów. dostarczania posiłków pakowanych w miejscu przyrządzenia, własnym transportem na własny koszt, wliczony w cenę posiłku. do przewozu posiłków w termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych potraw. do mycia, wyparzania i odbioru termosów. do zabierania jednorazowych naczyń i pozostałości posiłków. do przechowywania próbek posiłków do celów sanitarno epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. dostarczenia do każdej stołówki jednorazowych naczyń i sztućcy w ilości i jakości określonej przez Dyrektora Szkoły. wyposażenia szkoły na czas realizacji umowy w bemary do podgrzewania posiłków, o określonej jakości przez Dyrektora Szkoły. uzgadniania na piśmie każdorazowej zmiany w jadłospisie z Dyrekcją szkół. Akceptacja zmian przez Dyrekcje szkół zmian musi być potwierdzona na piśmie. posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności. Wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych. do przestrzegania w trakcie realizacji umowy przesłanych uwag i zaleceń dyrekcji w zakresie dostarczanych posiłków co usprawni prawidłowe wykonywanie przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości i ilości wydawanych posiłków. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest umożliwić Zamawiającemu pobranie próbek posiłków wydawanych uczniom do spożycia w danym dniu w celu zbadania kaloryczności posiłku, zawartości białka, węglowodanów itd. Koszt takich badań posiłków ponosi Wykonawca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe AGAZA Agata Zejer, Barszczewo 2A, 16-070 Choroszcz, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 372240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 344558,88
Oferta z najniższą ceną: 344558,88 / Oferta z najwyższą ceną: 479641,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI DOBRZYNIEWO DUŻE
więcej: przetargi DOBRZYNIEWO DUŻE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ NA RZECZ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W ŁĘGAJNACH
- Usługa przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków dla dzieci i uczniów w Redzie z podziałem na części.
- "Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa i wydanie gorącego posiłku dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Kaliszu Pomorskim w roku szkolnym 2025/2026"
- Przygotowanie i dostawa obiadów do Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Naruszewie w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa zbiorowego żywienia dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych w Lublińcu w okresie od września 2025r. do czerwca 2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.