eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Stargard Szczeciński: 4/wn/2010
Numer ogłoszenia: 352953 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276525 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 0915776355 wew. 226, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 4/wn/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. jednorazowy zakup zespołu lampy RTG 2-ogniskowej z ogniskowaniem z regulacją elektormagnetyczną typ DURA 422 wraz z przewodami HV CABLE KV+W509 szt. 1 i Hochspannungsltg W510(-) szt. 1 do tomografu komputerowego SOMATOM EMOTION 6 o nr fabrycznym 44241 2. demontaż urządzenia, 3. wymiana uszkodzonych zespołów na nowe, 4. wykonanie czynności potwierdzających sprawność i dopuszczających aparat do użytkowania zgodnie z wymaganiami producenta, wystawienie protokołu i stosownego certyfikatu oraz uruchomienie tomografu, 5. wykonanie testów akceptacyjnych dopuszczających aparat do użytkowania. Zamawiający zwróci uszkodzoną lampę. Zamawiający oczekuje zrealizowania zamówienia w terminie do dnia 2010-10-20 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa i montaż lampy do tomografu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Siemens Sp. z o.o. Sektor Healthcare Imaging, ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 344414,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 344414,00

  • Oferta z najniższą ceną: 344414,00 / Oferta z najwyższą ceną: 344414,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający posiada tomograf komputerowy SOMATOM Emotion 6 o nr seryjnym 44241 firmy Siemens, w którym awarii uległa lampa rtg typu DURA 422 o numerze 5534776 oraz przewody HV CABLE KV+W509 szt. 1 i Hochspannungsltg W510(-) szt. 1. Awaria lampy nastąpiła w dniu 11.08.2010 r. Firma Siemens Sp. z o.o. ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa została wyznaczona na wyłącznego przedstawiciela spółki Siemens Aktiengesellschft z siedzibą w Berlinie i Monachium w Niemczech i uzyskała wyłączne prawo do sprzedaży Produktów objętych kontraktem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Produkty objęte Kontraktem stanowią produkty, systemy i serwis sprzedawane na rynku przez następujące Działy Siemens: - Dział Obrazowania Medycznego i Rozwiązań Informatycznych - Dział Przepływu Pracy i Rozwiązań. W związku z przedłożonym oświadczeniem Siemens Sp. z o.o. o treści jak wyżej Zamawiający udzielił zamówienia Siemens Sp. z o.o. Sektor Healthcare Imaging & IT/Workflow Solution, ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa na wymianę lampy rtg w tomografie komputerowym SOMATOM Emotion 6 o nr seryjnym 44241 oraz przewodów HV CABLE KV+W509 szt. 1 i Hochspannungsltg W510(-) szt. 1, jako jedynemu autoryzowanemu Wykonawcy upoważnionemu do wykonania zamówienia. W związku z zaistniałą awarią lampy Szpital jest zmuszony wstrzymać badania pacjentów i odsyłać ich do innych jednostek służby zdrowia, a w związku z tym Szpital ponosi poważne straty finansowe, powoduje to negatywny wizerunek Szpitala u pacjentów. W związku z wstrzymaniem badań dla pacjentów ambulatoryjnych i licznymi skargami pacjentów istnieje też ryzyko zerwania kontraktu podpisanego z NFZ. Zamówienia udzielono z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1a ustawy - PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.