To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Stargard Szczeciński: 4/wn/2010
Numer ogłoszenia: 352953 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276525 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 0915776355 wew. 226, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 4/wn/2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. jednorazowy zakup zespołu lampy RTG 2-ogniskowej z ogniskowaniem z regulacją elektormagnetyczną typ DURA 422 wraz z przewodami HV CABLE KV+W509 szt. 1 i Hochspannungsltg W510(-) szt. 1 do tomografu komputerowego SOMATOM EMOTION 6 o nr fabrycznym 44241 2. demontaż urządzenia, 3. wymiana uszkodzonych zespołów na nowe, 4. wykonanie czynności potwierdzających sprawność i dopuszczających aparat do użytkowania zgodnie z wymaganiami producenta, wystawienie protokołu i stosownego certyfikatu oraz uruchomienie tomografu, 5. wykonanie testów akceptacyjnych dopuszczających aparat do użytkowania. Zamawiający zwróci uszkodzoną lampę. Zamawiający oczekuje zrealizowania zamówienia w terminie do dnia 2010-10-20 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa i montaż lampy do tomografu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Siemens Sp. z o.o. Sektor Healthcare Imaging, ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 344414,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 344414,00
Oferta z najniższą ceną: 344414,00 / Oferta z najwyższą ceną: 344414,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający posiada tomograf komputerowy SOMATOM Emotion 6 o nr seryjnym 44241 firmy Siemens, w którym awarii uległa lampa rtg typu DURA 422 o numerze 5534776 oraz przewody HV CABLE KV+W509 szt. 1 i Hochspannungsltg W510(-) szt. 1. Awaria lampy nastąpiła w dniu 11.08.2010 r. Firma Siemens Sp. z o.o. ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa została wyznaczona na wyłącznego przedstawiciela spółki Siemens Aktiengesellschft z siedzibą w Berlinie i Monachium w Niemczech i uzyskała wyłączne prawo do sprzedaży Produktów objętych kontraktem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Produkty objęte Kontraktem stanowią produkty, systemy i serwis sprzedawane na rynku przez następujące Działy Siemens: - Dział Obrazowania Medycznego i Rozwiązań Informatycznych - Dział Przepływu Pracy i Rozwiązań. W związku z przedłożonym oświadczeniem Siemens Sp. z o.o. o treści jak wyżej Zamawiający udzielił zamówienia Siemens Sp. z o.o. Sektor Healthcare Imaging & IT/Workflow Solution, ul. Żupnicza 11, 03-821 Warszawa na wymianę lampy rtg w tomografie komputerowym SOMATOM Emotion 6 o nr seryjnym 44241 oraz przewodów HV CABLE KV+W509 szt. 1 i Hochspannungsltg W510(-) szt. 1, jako jedynemu autoryzowanemu Wykonawcy upoważnionemu do wykonania zamówienia. W związku z zaistniałą awarią lampy Szpital jest zmuszony wstrzymać badania pacjentów i odsyłać ich do innych jednostek służby zdrowia, a w związku z tym Szpital ponosi poważne straty finansowe, powoduje to negatywny wizerunek Szpitala u pacjentów. W związku z wstrzymaniem badań dla pacjentów ambulatoryjnych i licznymi skargami pacjentów istnieje też ryzyko zerwania kontraktu podpisanego z NFZ. Zamówienia udzielono z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1a ustawy - PZP.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa tomografu komputerowego wyposażonego w strzykawkę automatyczną oraz aparatu RTG
- Dostawa aparatu RTG z ramieniem C dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





