Ogłoszenie z dnia 2005-07-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: Druk i dostawa dzienników urzędowych, załączników do nich i wznowień oraz biuletynu urzędowego, publikacji okresowych i akcyndensów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, do kontaktów: Wanda Janowska, ul. Powsińska 69/71 pokój 305, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 694 65 04, fax 022 642 96 45, e-mail: zampub@cokprm.gov.pl, www.cokprm.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 88. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa dzienników urzędowych, załączników do nich i wznowień oraz biuletynu urzędowego, publikacji okresowych i akcyndensów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa dzienników urzędowych, załączników do nich i wznowień oraz biuletynu urzędowego, publikacji okresowych i akcyndensów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część I: 1) Dzienniki urzędowe - "Dziennik Ustaw" i "Monitor Polski"', 2) dodruki (wznowienia) do "Dziennika Ustaw" i "Monitora Polskiego". Część II: 1) Dzienniki urzędowe organów administracji publicznej, 2) Biuletyn urzędowy - "Biuletyn Zamówień Publicznych" Część III: 1) Załączniki do "Dziennika Ustaw" i "Monitora Polskiego", 2) Załączniki do dzienników urzędowych organów administracji publicznej Część IV: Publikacja okresowa, dwumiesięcznik - "Przegląd Legislacyjny" Część V (Akcydensy): 1) okładki, 2) ulotki. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miejscem dostawy druków jest Centrum Obsługi KPRM. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Dla części II zakres zamówienia może być pomniejszony o 90% wartości zamówienia odpowiednio do potrzeb wydawniczych zamawiającego. Dla pozostałych części zakres zamówienia może być pomniejszony o 50% wartości zamówienia odpowiednio do potrzeb wydawniczych zamawiającego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część I - 90 000 zł. Część II - 1 400 zł. Część III - 24 000 zł. Część IV - 900 zł. Część V - 900 zł. Wadium na wszystkie części zamówienia wynosi: 117 200 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z SWIZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z SWIZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, w tym: 1. posiadają urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia tj.: 1) serwer obsługujący protokóły FTP i FTPS, podłączony do Internetu łączem o przepustowości co najmniej 1024 kb/s (w stronę "do serwera" Wykonawcy). Na w/w serwerze Wykonawca zapewni co najmniej 1 GB wolnego miejsca na pliki Zamawiającego 2) dla tytułów w: Części I: 1) Dzienniki urzędowe - "Dziennik Ustaw" i "Monitor Polski"', 2) dodruki (wznowienia) do "Dziennika Ustaw" i "Monitora Polskiego". Część II: 1) Dzienniki urzędowe organów administracji publicznej, Część III: 1) Załączniki do "Dziennika Ustaw" i "Monitora Polskiego", 2) Załączniki do dzienników urzędowych organów administracji publicznej Wykonawca posiada: - maszynę offsetową rolową, - maszynę offsetową arkuszową, pełno- lub półformatową do druku wielobarwnego, - maszynę introligatorską do opraw zeszytowej i maszynę introligatorską do opraw broszurowej klejonej oraz urządzenie dające możliwość lakierowania okładek lakierem UV. 3) dla tytułu w Części II - 2) "Biuletyn Zamówień Publicznych" Wykonawca posiada: - maszynę offsetową rolową, - maszynę offsetową arkuszową, - maszynę introligatorską do opraw broszurowych klejonych. 4) dla tytułu w Części IV: Publikacja okresowa, dwumiesięcznik - "Przegląd Legislacyjny" Wykonawca posiada: - maszynę offsetową arkuszową, - maszynę introligatorską do opraw broszurowych klejonych, - urządzenie dającę możliwość lakierowania okładek lakierem UV. 5) dla tytułów w Część V (Akcydensy): 1) okładki, 2) ulotki Wykonawca posiada: - maszynę offsetową arkuszowa, - urządzenie dające możliwość lakierowania okładek lakierem UV, - falcerkę 2. wykażą, że ich przychody netto ze sprzedaży za ostatni okres obrachunkowy (2004r.) osiągnęły dla części I i III zamówienia nie mniej niż 1.000.000 PLN. dla pozostałych części zamówienia nie mniej niż 20.000 PLN. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe dokumenty zgodnie z siwz. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatni okres obrachunkowy, zawierające informacje na temat osiągniętego przez Wykonawcę przychodu netto. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień (min. 3), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, - wykaz urządzeń. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 65 - 62759 z dnia 02.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 89 - 86737 z dnia 07.05.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 100% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.08.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: płatność przy odbiorze lub za pobraniem (do siwz Zamawiający dolicza koszty przesyłki). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.08.2005, godzina 10:15. siedziba Zamawiającego pokój 305
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Jeden raz w roku. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa i druk dzienników urzędowe - "Dziennik Ustaw" i "Monitor Polski"' i dodruków (wznowień) do "Dziennika Ustaw" i "Monitora Polskiego". 3) Zakres lub wartość: powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Druk i dostawa Dzienników urzędowych organów administracji publicznej oraz biuletynu urzędowego - "Biuletyn Zamówień Publicznych". 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Druk i dostawa 1) załączników do "Dziennika Ustaw" i "Monitora Polskiego", 2) załączników do dzienników urzędowych organów administracji publicznej. 3) Zakres lub wartość: powyżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Druk i dostawa publikacji okresowa, dwumiesięcznika - "Przegląd Legislacyjny". 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Druk i dostawa 1) okładek 2) ulotek. 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 000 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 35+635 do km 36+890 na terenie gminy Białobrzegi, powiat białobrzeski, województwo mazowieckie - nr postępowania 156/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi kopiowania i drukowania materiałów na potrzeby bieżącej działalności Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego
- Sukcesywne usługi drukowania na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego
- Usługa wykonania i dostawy materiałów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Projekt, wykonanie i dostawa kalendarzy i plannerów na 2026 r. oraz notesów, teczek i toreb papierowych.
- Wydanie monografii naukowej
- Wykonanie usług introligatorskich i poligraficznych (4 zadania)
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.