To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-08
Warszawa: Usługa hotelarsko - konferencyjną w terminie 29.11.2010-03.12.2010 w Krakowie i okolicach
Numer ogłoszenia: 352567 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334893 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5745000, faks 022 5746359.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja/Urząd regionalny lub lokalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa hotelarsko - konferencyjną w terminie 29.11.2010-03.12.2010 w Krakowie i okolicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia wraz z salą konferencyjną i przerwami kawowymi dla 4 osób w terminie 29.11 - 03.12.2010 oraz 11 osób w terminie 30.11 - 02.12.2010.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hotel Fero Express Sp. z o.o., ul. Bolesława Śmiałego, 30-398 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8592,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8469,88
Oferta z najniższą ceną: 8469,88 / Oferta z najwyższą ceną: 8469,88
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne przyjęcia trybu z wolnej ręki: Art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), w związku z § 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym(Dz.U. Nr 12, poz. 68) stanowi, że w przypadku zamówień, niepriorytetowych zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone w art. 67 ust. 1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. Uzasadnienie faktyczne przyjęcia trybu z wolnej ręki: W związku z zaleceniami międzynarodowych instytucji ( ICAO i Eurocontrol ) mówiących o potrzebie i zasadności wdrażania TRM w takich jednostkach, jak PAŻP zostało zaplanowane i zaakceptowane przez Prezesa PAŻP zorganizowanie 7 szkoleń TRM dla poszczególnych jednostek terenowych w 2010 roku. Z uwagi na zmiany terminów, grup docelowych, zainicjowanie organizacji szkolenia możliwe było dopiero w listopadzie 2010 roku. Termin był spowodowany optymalizacją kosztów, gdyż umowa z hotelem zawarta będzie na dokładną datę oraz określoną liczbę uczestników. Miejsce szkolenia także zostało dopasowane do miejsca pracy/zamieszkania uczestników - obecne szkolenie TRM prowadzone jest dla kontrolerów z Krakowa. Szkolenia muszą odbyć się w grupach nie większych niż 12 osób oraz w wymiarze 3 dni. Ze względu na specyfikę szkoleń muszą one odbyć się poza siedzibą PAŻP w celu zapewnienia odpowiednich warunków szkoleniowych. W związku z już ustalonym grafikiem trenerów wewnętrznych oraz pracowników którzy będą brali udział w szkoleniach nie jest możliwa zmiana terminu szkoleń. Zmiana ta wiązałaby się z realizacją godzin nadliczbowych za czym idą straty finansowe dla PAŻP. Dodatkowe zmiany grafików pracy powodować mogą również problemy z obsadą strategicznych dla PAŻP stanowisk operacyjnych, co przekładać się może na spadek bezpieczeństwa w ruchu powietrznym. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia wraz z salą konferencyjną i przerwami kawowymi dla 4 osób w terminie 29.11 - 03.12.2010 oraz 11 osób w terminie 30.11 - 02.12.2010. Odpowiednim miejscem do przeprowadzenia szkolenia będzie ośrodek znajdujący się w okolicach Krakowa z uwagi na niewielką odległość ograniczającą generowanie dodatkowych kosztów związanych z transportem, a uczestnicy szkolenia będą mogli przyjechać w tym samym dniu co rozpocznie się szkolenie, a zatem obniży to koszty o jedną dobę hotelową. Z przeprowadzonego rozeznania rynku oraz analizy dokonanej na podstawie rozesłanych zapytań oraz otrzymanych ofert, wynika, iż najtańszym, spełniającym wszystkie stawiane wymagania hotelem w okolicach Krakowa, jest Hotel Fero Express. Udzielenie zamówienia Wykonawcy Hotel Fero Express spełnia więc wymagania celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków oraz umożliwi terminową realizację zadań.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa systemu bezpieczeństwa sieciowego i systemu ochrony aplikacji webowych wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego oraz zapewnienie gwarancji i usług wsparcia technicznego
- DOSTAWA KONSOLETY OŚWIETLENIOWEJ DLA TEATRU SYRENA.
- Analiza wydzielonych pasów autobusowych na terenie Metropolii Warszawskiej - Etap I
- Wykonanie materiałów promocyjnych na wydarzenia ze szkołami
- Zakup mebli biurowych i kuchennych
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wyjazdu integracyjno-szkoleniowego dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
- "Edukacja społeczności lokalnej. Organizacja warsztatów w Poleskim Parku Narodowym w latach 2025-2026"
- Pobyt i organizacja zgrupowania szkoleniowo-kondycyjnego w terminie 29.09.2025 r.- 02.10.2025 r. dla 28 członków Orkiestry Akademickiej UWM
- Usługi hotelarskie konferencji - zamówienie podzielone na części
- Zapewnienie usługi kompleksowej organizacji szkoleń w 2025 roku w ramach projektu "Towards the National Platform for Genomic Surveillance
- Kompleksowe zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelarskich na potrzeby szkolenia sędziów sądów okręgu bydgoskiego w dniach 9 - 10 X 2025 r.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.