To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-30
Grębów: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu oraz Sekretarza szkolnego w projekcie
pn. Z wiedzą za pan brat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 352434 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320568 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grębów, Grębów 394, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, tel. 15 8513764, 8112715, faks 15 8112805.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu oraz Sekretarza szkolnego w projekcie pn. Z wiedzą za pan brat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór osób do pełnienia funkcji Koordynatora projektu oraz Sekretarza szkolnego w projekcie pn. Z wiedzą za pan brat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Usługi obejmują zapewnienie prawidłowej realizacji projektu, zgodnie z przyjętym wnioskiem o dofinansowanie projektu. 3.Forma zatrudnienia umowa cywilnoprawna tj. umowa zlecenia. Przewidywany czas pracy miesięcznie dla osoby pełniącej funkcję Koordynatora projektu wynosi średnio 60 godz., a dla sekretarza szkolnego średnio 30 godz.4. Biuro projektu z zapleczem technicznym będzie zlokalizowane w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Zabrniu, Zabrnie 582, 39-410 Grębów.5. Projekt skierowany jest do uczniów i nauczycieli dwóch szkół tj. Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zabrniu, Zabrnie 582, 39-410 Grębów i Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Żupawie, Żupawa 41, 39-441 Tarnobrzeg. 6. W przypadku umowy cywilnoprawnej z osobą fizyczną Zamawiający dokona stosownych potrąceń, zgodnie z przepisami o systemie ubezpieczeń społecznych i ubezpieczeniu zdrowotnym oraz podatku dochodowym od osób fizycznych, leżących po stronie Wykonawcy na podstawie oświadczenia i składek ZUS oraz składek na FP wynikających z obciążeń leżących po stronie Zamawiającego .7. Nie dopuszcza się łączenia dwóch funkcji przez jedną i tę samą osobę. 8. Ponadto, zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki osoby zdolne do wykonania zamówienia nie mogą być zatrudnione w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych ośrodków EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie (w takim przypadku należy stosownymi zaświadczeniami, oświadczeniami przed podpisaniem umowy wykazać brak konfliktu interesów i podwójnego finansowania).9. Osoby zdolne do wykonania zamówienia zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -łączne zaangażowanie w realizacje zadań we wszystkich projektach NSRO nie może przekroczyć 240 godzin miesięcznie, a obciążenie wynikające z udziału w więcej niż jednym projekcie, nie może powodować utrudnień w prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych danej osobie. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 następujące części, Część 1. Pełnienie funkcji Koordynatora projektu - przedmiotem zamówienia jest koordynowanie całości prac związanych z realizacją w/w projektu, zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie, budżetem projektu, harmonogramem projektu, celami i wskaźnikami w nim określonymi, oraz wytycznymi POKL. Obowiązki odpowiedzialność za całokształt podejmowanych działań i nadzór nad terminowością i prawidłowością realizowanych zadań, inicjowanie działań koniecznych do realizacji projektu, realizacja zakupów do projektu zgodnie z Pzp, zarządzanie zmianami i ryzykiem w projekcie, podejmowanie kluczowych decyzji w projekcie, odpowiedzialność za prowadzenie całościowej polityki merytorycznej, rozwiązywanie kluczowych spraw, sporów, problemów i powstałych trudności, bieżące kontakty z Instytucją Wdrażającą i organem prowadzącym, prowadzenie monitoringu i ewaluacji, prowadzenie dokumentacji projektu, kontrola wydatków pod względem ich celowości i zgodności merytorycznej z założeniami projektu, nadzór nad rekrutacją uczestników, kontrola prawidłowego wystawiania rachunków, umów, faktur, prowadzenie ewidencji godzin pracy, sporządzanie wniosków o płatność i PEFS, prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych, utrzymywanie personelu projektu w świadomości nt. zasady równości płci , uczestniczenie w kontroli projektu oraz czynne współuczestniczenie w realizowaniu wniosków pokontrolnych, wykonywanie pozostałych zadań przypisanych koordynatorowi projektu w umowie o dofinansowanie projektu oraz wynikających z bieżącej realizacji projektu.Część 2. Pełnienie funkcji Sekretarza szkolnego - przedmiotem zamówienia jest odpowiedzialność za nabór uczestników projektu, nadzór nad wykonywaniem zajęć, spotkania z rodzicami, w tym informacje nt. zasady równości szans płci, zabezpieczenie sal i sprzętu, zapewnienie obsługi technicznej projektu w szczególności: kserowanie, drukowanie, przepisywanie tekstów, prowadzenie biura projektu, ankietowanie uczestników, monitoring projektu oraz monitoring zajęć projektowych, opracowywanie kwestionariuszy ewaluacyjnych, gromadzenie materiałów, zdjęć i danych dokumentujących realizację celów projektu, współudział w obliczaniu wskaźników produktów, rezultatów o oddziaływania zgodnie z wymogami projektu, współpraca w przygotowywaniu wniosków o płatność w zakresie merytorycznym, sprawozdań, współudział w dokonywaniu zakupów materiałów i usług objętych projektem, przygotowywanie grafików, opracowywanie materiałów promocyjnych, dopilnowanie zamieszczania informacji o projekcie na stronach www , archiwizacja dokumentacji, umieszczenie odpowiednich znaków graficznych na materiałach, dokumentach, pomieszczeniach, budynkach, zakupionym sprzęcie, itp., zgodnie z wymogami POKL, współpraca z koordynatorem i księgowym projektu, prowadzenie ewidencji godzin pracy, wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez koordynatora projektu oraz wynikających z bieżącej realizacji projektu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Drozd, Grębów, 39-410 Grębów 1036, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41506,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36740,00
Oferta z najniższą ceną: 36740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pełnienie funkcji Sekretarza szkolnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marzena Machała, Tarnobrzeg, 39-400 Tarnobrzeg, ul. Armii Krajowej 3/42, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16544,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15840,00
Oferta z najniższą ceną: 15840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15840,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koordynatorzy Doradztwa Zawodowego - obszary: kazimierski, pińczowski, starachowicki
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji projektu "Transformacja Cyfrowa Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej" w ramach Krajowego Planu Odbudowy
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





