eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Organizacja i realizacja szkoleń zawodowych dla osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu pn. Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Nowy Dwór Mazowiecki: Organizacja i realizacja szkoleń zawodowych dla osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu pn. Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 352340 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 94 90, faks 22 765 94 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprndm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja szkoleń zawodowych dla osób niepełnosprawnych w związku z realizacją projektu pn. Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie - praktyczne doskonalenie procesów produkcyjnych w podejściu procesowym według wymagań specyfikacji technicznej ISO/TS 16949:2009 o dane uzyskane z monitoringu realizowanych procesów. 1.Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji personelu biorącego udział w realizowanych procesach produkcyjnych . Nabycie praktycznych umiejętności w stosowaniu narzędzi systemowych. 2.Grupa docelowa - 10 osób niepełnosprawnych z Zakładu Pracy Chronionej. 3.Termin/ czas trwania szkolenia: Termin realizacji szkolenia od momentu podpisania umowy do 16.12.2013r. , czas trwania szkolenia: 6 dni, 48 h , 8 h zegarowych dziennie, 32 h zajęć teoretycznych, 16 h zajęć praktycznych. 4.Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić: Salę wykładową na terenie miasta Nasielsk woj. mazowieckie. Sala wykładowa powinna być wyposażona w odpowiedni sprzęt ( rzutnik, projektor, flipchart, miejsca siedzące oraz stoliki w odpowiedniej ilości do osób uczestniczących w szkoleniu). Zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP, dostęp do WC. Ubezpieczenie (NNW) uczestników na czas trwania szkolenia, Materiały dydaktyczny na własność dla każdego uczestnika tj. notatnik, długopis, skrypty oraz inne jeśli wymaga tego charakter szkolenia. Catering w każdym dniu szkolenia w postaci dwu daniowego ciepłego posiłku oraz dostęp do kawy, herbaty, wody gaz/niegaz. ciastka, ciasta, owoce. Prowadzenia imiennych list obecności z każdego dnia szkolenia oraz dziennika zajęć. Wydanie uczestnikom szkolenia zaświadczeń/ certyfikatów o ukończeniu szkolenia Szkolenie 2 Szkolenie z zakresu narzędzi rdzennych (PPAP, FMEA, SPC, MSA) stosowane w motoryzacji. 1.Celem szkolenia jest podniesienie kwalifikacji personelu biorącego udział w realizowanych procesach produkcyjnych . Nabycie praktycznych umiejętności w stosowaniu narzędzi systemowych. 2.Grupa docelowa - 10 osób niepełnosprawnych z Zakładu Pracy Chronionej. 3.Termin/ czas trwania szkolenia: Termin realizacji szkolenia od momentu podpisania umowy do 16.12.2013r. , czas trwania szkolenia: 8 dni, 64 h , 8 h zegarowych dziennie, 48h zajęć teoretycznych, 16h zajęć praktycznych. 4.Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić: Salę wykładową na terenie miasta Nasielsk woj. mazowieckie. Sala wykładowa powinna być wyposażona w odpowiedni sprzęt ( rzutnik, projektor, flipchart, miejsca siedzące oraz stoliki w odpowiedniej ilości do osób uczestniczących w szkoleniu). Zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP, dostęp do WC. Ubezpieczenie (NNW) uczestników na czas trwania szkolenia, Materiały dydaktyczny na własność dla każdego uczestnika tj. notatnik, długopis, skrypty oraz inne jeśli wymaga tego charakter szkolenia. Catering w każdym dniu szkolenia w postaci dwu daniowego ciepłego posiłku oraz dostęp do kawy, herbaty, wody gaz/niegaz. ciastka, ciasta, owoce. Prowadzenia imiennych list obecności z każdego dnia szkolenia, dziennika zajęć. Wydanie uczestnikom szkolenia zaświadczeń/ certyfikatów o ukończeniu szkolenia. Ponadto wykonawca w zakresie realizacji w/w szkoleń zobowiązany będzie do: Przedstawia Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem szkoleń program /harmonogram szkoleń. Zamawiający przewiduje możliwość modyfikacji harmonogramu w uzasadnionych przypadkach. W ciągu 7 dni po ukończeniu szkoleń Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: - imienne listy obecności z każdego dnia kursu, - dziennik zajęć - listę odbioru cateringu - listę potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych, - protokół z egzaminu końcowego, - listę potwierdzającą odbiór przez uczestników zaświadczeń/certyfikatów o ukończeniu szkoleń. Wykonawca przestrzegać będzie Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w szczególności w zakresie oznaczania dokumentacji potwierdzającej realizację zadania. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z Zamawiającym na każdym etapie realizacji szkoleń w szczególności w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu zajęć, informowania o poziomie realizacji szkoleń, frekwencji uczestników oraz umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie wizyt monitorujących wraz z możliwością zrobienia zdjęć w miejscu realizacji szkoleń. Szkolenia muszą być prowadzone w języku polskim. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu po wyborze jego oferty a przed podpisaniem umowy: systemu zarządzania potwierdzonego aktualnym certyfikatem wydanym przez akredytowaną jednostkę oraz potwierdzenie posiadania przez trenera doświadczenia pełnienia funkcji kierowniczej w firmie znajdującej się w łańcuchu dostaw dla motoryzacji. Trener musi posiadać dopuszczenie IATF do wykonywania auditów strony III..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom związanym z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: - co najmniej jednym wykładowcą - wykładowca musi legitymować się doświadczeniem w postaci przeprowadzenia co najmniej dwóch szkoleń w zakresie tematycznym odpowiadającym zamówieniu, o którego udzielenie ubiega się Wykonawca. Wykazane osoby muszą posiadać wymagane uprawnienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - System zarządzania - 25
  • 3 - Doświadczenie trenera - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) W sytuacji, gdy po zaprzestaniu uczestnictwa w zajęciach przez Uczestnika z przyczyn od niego zależnych, grupa nie zostanie uzupełniona przez nowego Uczestnika, Zamawiający pokryje koszty uczestnictwa w zajęciach przez uczestnika, który zaprzestał udziału w zajęciach za okres uczestnictwa w zajęciach na podstawie wyliczeń przekazanych przez Wykonawcę. 2) Zmiany ilości uczestników kursu; 3) zmiany terminu realizacji usługi; 4) zmiany danych adresowych, osobowych Zamawiającego lub Wykonawcy; 5) zaistnienie siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy tj. pożar, powódź i inne, 6) zmiana umowy nastąpi również w przypadku zmiany przepisów prawa powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprndm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pokój 302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2013 godzina 09:00, miejsce: ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, pokój 315.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Czas na aktywność współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.