To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-25
Ogłoszenie nr 352317 - 2016 z dnia 2016-11-25 r.
Dąbrówka: Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Dąbrówka w okresie od 02.11.2016 r. do 31.10.2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 321149-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrówka, krajowy numer identyfikacyjny
53369900000, ul.
ul. T. Kościuszki
14,
05252
Dąbrówka, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
029 7578002, 7578077, faks
297 578 220, e-mail
urzad@dabrowka.net.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.dabrowka.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Dąbrówka w okresie od 02.11.2016 r. do 31.10.2019 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):271.9.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Dąbrówka, w tym: 1. - otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunku bieżącego Gminy Dąbrówka (dotyczy wszystkich rachunków otwieranych podczas obowiązywania umowy na obsługę budżetu Gminy Dąbrówka). - otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunków bieżących jednostek organizacyjnych oraz nadzorowanych: a) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrówce, b) Zakład Gospodarki Komunalnej w Dąbrówce, c) Zespół Obsługi Szkół i Przedszkola Samorządowego w Dąbrówce, d) Zespół Szkół w Józefowie, e) Publiczne Gimnazjum im T. Kościuszki w Dąbrówce, f) Publiczna Szkoła Podstawowa im. C.K. Norwida w Dąbrówce, g) Publiczna Szkoła Podstawowa w Guzowatce im. Jana Pawła II, h) Publiczna Szkoła Podstawowa we Wszeborach im. Adeli Goszczyńskiej, i) Przedszkole Samorządowe pod "Wesołym Ekoludkiem" w Dręszewie, j) Gminna Biblioteka Publiczna w Dąbrówce, k) Gminne Centrum Kultury w Dąbrówce. - otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunków pomocniczych, sum depozytowych, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i innych otwieranych w trakcie obowiązywania umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Dąbrówka. 2. Prowadzenie obsługi kasowej w tym: - dokonywania wypłat gotówkowych, - przyjmowania wpłat gotówkowych, - realizacji poleceń przelewu, - przechowywania depozytów, - generowania i przekazywania obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami. 3. Objęcie systemem bankowości elektronicznej wszystkich obsługiwanych jednostek. System ma obejmować dostawę i bieżącą aktualizację oprogramowania wraz z instalacją zgodną z wymaganiami Zamawiającego, przeszkolenie pracowników, zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanego oprogramowania bez dodatkowych opłat. System bankowości elektronicznej powinien umożliwiać w szczególności: - uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach, - przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, - wywołanie dowolnej operacji wg w/w kryteriów, - składania poleceń przelewu ze wszystkich rachunków, - składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej Banku, - obsługę systemu na platformie internetowej, - monitorowanie operacji i sporządzanie z wybranego okresu obsługi szczegółowych wyciągów dla wszystkich operacji, 4. Udostępnienie usługi automatycznej identyfikacji płatności masowych na rachunkach wskazanych przez Gminę lub jednostki organizacyjne bądź nadzorowane, w tym: - utworzenie do rachunku rozliczeniowego numerów rachunków wirtualnych, - obsługa rachunków wirtualnych tj. przyjmowanie wpłat na rachunki wirtualne i księgowanie na dobro rachunku rozliczeniowego wyodrębnionego w związku usługą automatycznej identyfikacji płatności masowych, - przekazywanie raportów, zawierających informacje o dokonanych transakcjach na rachunkach wirtualnych, - wykorzystanie systemu bankowości internetowej do świadczenia usługi automatycznej identyfikacji płatności masowych. 5. Umożliwienie dokonywania płatności przez petentów na rzecz Zamawiającego za pomocą terminali kart płatniczych. 6. Instalacja bankomatu na terenie Gminy Dąbrówka. 7. Uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji, 8. Wykonywanie poleceń przelewu złożonych do godz. 11:00 w tym samym dniu, a poleceń złożonych po godz. 11:00 w dniu następnym do godz. 11:00. 7. Czas otrzymywania wyciągów z załącznikami najpóźniej do godziny 10:00 następnego dnia roboczego. 8. Lokowanie nadwyżek środków pieniężnych na okresy krótkoterminowe (3-7 dni, weekendy) dostępnych w ofercie Banku z możliwością ich automatycznej prolongaty. 9. Udzielenie Gminie Dąbrówka, na jej wniosek, kredytu (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem) w rachunku bieżącym o zmiennym oprocentowaniu na pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu. Wysokość kredytu będzie określona w każdym roku budżetowym przez Radę Gminy Dąbrówka. Kredyt będzie liczony jako różnica między kwotą kredytu w rachunku bieżącym Gminy i sumą sald rachunków jednostek organizacyjnych. Kredyt w rachunku bieżącym nie będzie oprocentowany w sytuacji, gdy będzie on niższy niż suma kwot na rachunkach jednostek budżetowych Gminy Dąbrówka. 11. Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego. Przeksięgowanie w dniach 31 marca; 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych na rachunek bieżący Gminy. 12. "Zerowanie" rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy Dąbrówka, zgodnie dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach (np. odsetki bankowe) na wskazane rachunki bez opłat i prowizji. 13. Wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego. 14. Inne typowo bankowe czynności, obejmujące bankową obsługę budżetu Gminy Dąbrówka, które zaistnieją w trakcie wykonywania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 120 330,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DĄBRÓWKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie " Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi DĄBRÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.