Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-23
Kraków: Świadczenie usług polegających na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie nieczystości ciekłych do stacji zlewnej prowadzącej działalność w zakresie składowania i utylizacji z obiektów naukowo- dydaktycznych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie w Krakowie. Nr zamówienia: DZP - 291-3575/2015
Numer ogłoszenia: 352252 - 2015; data zamieszczenia: 23.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.ur.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług polegających na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie nieczystości ciekłych do stacji zlewnej prowadzącej działalność w zakresie składowania i utylizacji z obiektów naukowo- dydaktycznych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie w Krakowie. Nr zamówienia: DZP - 291-3575/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług polegających na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie nieczystości ciekłych do stacji zlewnej prowadzącej działalność w zakresie składowania i utylizacji z obiektów naukowo- dydaktycznych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie w Krakowie.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. Zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych do stacji zlewnej wydanego przez organ właściwy ze względu na miejsce świadczenia usług
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. Pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. Oświadczenia że wykonawca dysponuje sprzętem, urządzeniami i pojazdami do opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych do stacji zlewnej [dotyczy: zadania nr 1 ÷ 4]. 3. Pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku ogólnego dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. Pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku ogólnego dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. Pisemnego zobowiązania, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy (jeżeli dotyczy)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz /Oferta/ -Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz Cenowy [Cennik usług] - Załączniki nr 1 do SIWZ - stanowiące integralną część oferty. 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, będą oni zobowiązani przed zawarciem umowy, przedłożyć zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy, w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty, w zakresie: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmianie ulegną ceny jednostkowe brutto podane w załączniku nr 1 do umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT na usługi lub dostawy stanowiące przedmiot umowy, z zastrzeżeniem że maksymalna wartość zobowiązania Zamawiającego, określona w § 4 ust. 1 umowy nie ulegnie zmianie. 2) zmiany cen jednostkowych brutto podanych w załączniku nr 1 do umowy, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustaloną na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3) zmiany cen jednostkowych brutto podanych w załączniku nr 1 do umowy, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu przez Wykonawcę, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4) zmiany określonej w umowie nazwy lub adresu w związku ze zmianami w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tej zmianie. W przypadku zmiany adresu jednostki organizacyjnej Zamawiającego, Wykonawca będzie wykonywać przedmiot umowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu lecz pisemnej notyfikacji. 1. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt 1)-3) Wykonawca zobowiązany jest wykazać wszystkie składniki (koszty wchodzące w skład) cen, podanych w załączniku nr 1 do umowy, których zmiana dotyczy, wraz z podaniem metody ich wyliczenia. Wykonawca musi wykazać i udokumentować wpływ zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 1)-3), na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w tym przedstawić szczegółową kalkulację zmienianej ceny. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie dostosowania zapisów umowy do zmieniających się przepisów w tym również przepisów prawa miejscowego dotyczących sposobu odbioru nieczystości ciekłych, transportu, składowania i utylizacji w stacji zlewnej . 3. Procedura wprowadzania zmiany: 1) Wykonawca przedkłada Zamawiającemu propozycję zmiany, spełniającą wymogi określone w ust. 2 i 3 , wraz z tą propozycją przedłoży: a) opis proponowanych zmian, b) uzasadnienie, c) dowody w postaci dokumentów wykazujące okoliczności, o których jest mowa w ust. 3. 2) Po otrzymaniu propozycji Zamawiający, w terminie 5 dni, zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany, bądź w tym terminie wystąpi do Wykonawcy przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian. 3) W przypadku upływu terminu podanego w pkt 2) traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona. 4)Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają zastosowanie postanowienia pkt 1) - 3). 5. Zmiana postanowień zawartej umowy, z uwzględnieniem zasad określonych powyżej, może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zmiana osób przewidzianych do współpracy nie wymaga aneksu lecz pisemnej notyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ur.krakow.pl (uczelnia-administracja-zamówienia publiczne-aktualne postepowania)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza nr 21, pok. nr 37 - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2016 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Mickiewicza nr 21, pok. nr 37 - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 91/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Budowa miasteczka rowerowego Rowerowe Love przy SP Nr 61, ul. Popławskiego 17, Budżet Obywatelski - edycja 2024.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 17 000 (siedemnastu tysięcy) licencji na oprogramowanie antywirusowe dla pracowników UJ.
- Dostawa odczynników chemicznych - część II
- dostawa urządzenia wysokiej precyzji do obrazowania i pomiaru wielkości oraz geometrii ziarna dla WMN - DE-dzp.272-431/25
- 92/2025 Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie i członków ich rodzin
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wynajmu kontenerów sanitarnych i przenośnych kabin toaletowych
- Załadunek, transport i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów ściekowych wytwarzanych na terenach oczyszczalni ścieków: Orońsko, Łaziska
- "Moduł I - Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu Senior+" w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa budynku użyteczności publicznej w Kosowie z przeznaczeniem na "SENIOR+"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
- "Czyszczenie separatorów ropopochodnych oczyszczających wody deszczowe, odbiór i unieszkodliwianie odpadów na terenie gminy Michałowice"
- usługa prania.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.