eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźBieżące utrzymanie, konserwacjia i naprawy urządzeń do regulacji ruchu drogowego na drogach krajowych nr 1,2,60 i 71 na terenie działania Rejonu w Kutnie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-05

Łódź: Bieżące utrzymanie, konserwacjia i naprawy urządzeń do regulacji ruchu drogowego na drogach krajowych nr 1,2,60 i 71 na terenie działania Rejonu w Kutnie
Numer ogłoszenia: 352167 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi , ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6622300, faks (042) 6622377, 6622337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie, konserwacjia i naprawy urządzeń do regulacji ruchu drogowego na drogach krajowych nr 1,2,60 i 71 na terenie działania Rejonu w Kutnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na bieżącym utrzymaniu, konserwacji i naprawach urządzeń do regulacji ruchu drogowego: sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, sygnalizacji ostrzegawczej (C-9,U-6a,U-3a,b,D-6) oraz wyświetlaczy prędkości..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN(słownie: pięć tysięcy złotych )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Wykonawca musi spełniać następujące wymagania szczegółowe udziału w niniejszym postępowaniu: . spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy . jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność zgodną z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. prowadzi działalność w zakresie konserwacji i napraw sygnalizacji świetlnej drogowej; . dysponuje odpowiednio wykwalifikowaną kadrą pracowników niezbędną do realizacji zamówienia, przeszkoloną w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem oraz w zakresie bhp w tego typu usługach, a w szczególności kierownika budowy z uprawnieniami w zakresie instalacji elektrycznych oraz co najmniej dwóch konserwatorów-programistów którzy winni spełniać wymagania określone w pkt.5 Szczegółowej Specyfikacji Technicznej D-07.03.02; Kierownik budowy powinien mieć co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe, po uzyskaniu wymaganych uprawnień; . zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedno zamówienie tożsame z niniejszym; Za tożsame zamówienie zamawiający będzie uważał bieżącą konserwację sygnalizacji świetlnej w ciągach dróg krajowych prowadzoną przez okres co najmniej dwóch lat o całkowitej wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza wykonanie dwóch mniejszych zamówień o łącznej wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia. . Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 200 000 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.3. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - oryginały bądź kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane ze strony Wykonawcy: (1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy 1.4. Dokumenty potwierdzające niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny Wykonawcy, a także że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: (1) wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca, przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia -załącznik nr 1 wraz z załączonymi do niego kopiami uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa (2) wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z wymaganiami zamawiającego - załącznik nr 2. 1.5.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: (1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną co najmniej 200 000 PLN w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a w szczególności w zakresie objętym zamówieniem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl (zakładka Oddział w Łodzi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie przy ul.Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie przy ul.Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.